Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam rozumieć, ze sugerujesz oszustwo ? Myśle ze bez problemu powtórzę ten wynik z tobą na pokładzie na dystansie rzeczonych 250 km. Z Pomorza do wielkopolski jest lekko pod górkę.

 

Nie, oszustwo? W życiu, raczej wybujałą wyobraźnie i tendencję do idealizowania :)

Kolego, nie mam potrzeby nic idealizować. I bez problemu mogę Ci to udowodnić jeśli tylko masz jaja by się założyć o stawkę. Jedynka pali mi znacznie wiecej i sie z tym nie kryje.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Naprawdę uważasz, że potrzebne są "jaja", aby się o to zakładać? :mrgreen:

Mam trochę więcej ciekawych rzeczy do zrobienia niż przejażdżka Twoją 318d N47 z niewiarygodnie niskim zużyciem paliwa na dystansie 250 km na miejscu pasażera :D.

 

Jeśli tak bardzo zależy Ci na tym to dobrze, dopiąłeś swego, auto w trasie pali Ci 3,6 l/100 km, a w mieście nie przekracza 5,5 l/100 km. Na Twoim miejscu napisałbym do BMW w Monachium, bo jest szansa na nagrodę, za tak unikatowy samochód, mówię to całkiem poważnie... Inżynierowie będą dumni, że stworzyli tak niezwykle oszczędny samochód, szkoda tylko, że jeden :roll: .

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Naprawdę uważasz, że potrzebne są "jaja", aby się o to zakładać? :mrgreen:

Mam trochę więcej ciekawych rzeczy do zrobienia niż przejażdżka Twoją 318d N47 z niewiarygodnie niskim zużyciem paliwa na dystansie 250 km na miejscu pasażera :D.

 

Jeśli tak bardzo zależy Ci na tym to dobrze, dopiąłeś swego, auto w trasie pali Ci 3,6 l/100 km, a w mieście nie przekracza 5,5 l/100 km. Na Twoim miejscu napisałbym do BMW w Monachium, bo jest szansa na nagrodę, za tak unikatowy samochód, mówię to całkiem poważnie... Inżynierowie będą dumni, że stworzyli tak niezwykle oszczędny samochód, szkoda tylko, że jeden :roll: .

Nie napisałem ze mi pali 3,6 tylko 4. I nie muszę pisać do Monachium bo doskonale o tym wiedzą, to jest oficjalnie podawane przez nich spalanie w trasie. W mieście podaja nawet niższe niż 5,5. A ja nie pisałem ze mi w mieście tyle pali bo nigdy w mieście całego zbiornika nie przejechalem.

 

Oficjalne średnie spalanie dla tego auta to 4,5 l. Ja Podalem do 20 procent wyższe i dla Ciebie to są bajki o których trzeba powiadamiać producenta

 

I tak, uważam ze trzeba mieć jaja, żeby wziąć odpowiedzialność za swoje słowa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Szkoda się kłócić koledzy i zaśmiecać wątku każdy niech będzie zadowolony tym czym jeździ :wink: napiszcie lepiej jak tam po Sylwku bo ja jestem zj...ny jak koń po westernie :roll:
Opublikowano

K8v8M czy ty musisz sie wszedzie ze wszystkimi sprzeczac? Wchodze na serie F, sprzeczasz sie ze wszystkimi o start/stop.

Tutaj tez, watek nie jest o spalaniu a ty ciagle ze pali mniej. OK niech ci bedzie ze spali te pol litra mniej ale o tym jest osobny temat.

Jest nowy rok, troche luzu :wink:

Moj przebieg to 150kkm i turbina ma sie wysmienicie, przy czym jezdze juz na drugim zestawie sprzegla i wkrotce bedzie chyba juz trzeci, ale to normalne bo sprzeglo u mnie to czesc eksploatacyjna jak klocki hamulcowe.

Staraty mocy jakie mam w M47N2 to dokladnie 20,2KM, mierzone na hamowni MAHA. Czyli twoja teoria Ci padla :) Od czego glownie zaleza straty mocy to polecam wglebienie sie w temat.

Chcesz sprawdzic swoja N47, nie ma problemu :mrgreen: jak sie ociepli damy rade zorganizowac cos :mrgreen:

Powiem wiecej, nawet jestem sklonny pobujac sie z Toba po miescie przez 250km.

Tzn ja i ty lejemy pod korek, bujasz sie za mna 250km tak abym cie widzial w lusterku, wiec mamy taki sam styl jazdy i pozniej zjazd na stacje i znow pod korek.

Co do spalania moja spala tyle ile wleje :mrgreen: i powiem szczerze ze dobrze mi z tym.

 

A na zakonczenie napisze ze rozwazania o M47N2 i N47 to troche tak jak dyskusja nad wyzszoscia Swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca.

Z zasadzie wszystko zostalo powiedziane, wiec teraz pozostaje zyczyc wlasciwego wyboru dla wybierajacych.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Tez jestem ciekaw. Możemy to sprawdzić jak masz chęć. Najprościej wirtualnie, ale gdybyś jechał nad morze to zapraszam.

 

Wirtualnie, to wiesz co można robić :mrgreen: Tu chodzi o real :norty:

Mam nadzieję, że będzie kiedyś taka okazja. Jak będziesz jechał kiedyś w góry to zapraszam :D

Opublikowano

Nie mam czasu na szukanie wykresow dla Ciebie, ale na szybko masz wykres od nas: viewtopic.php?f=70&t=130083&start=1575

Auto kolegi monsunn straty mocy po czipie 26KM, przed 22KM, silnik M47N2.

Jeszcze raz powtarzam, zapoznaj sie od czego zaleza starty mocy.

 

Dobra Panowie koniec off-topa i sorry za zasmiecanie watku.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Nie mam czasu na szukanie wykresow dla Ciebie, ale na szybko masz wykres od nas: viewtopic.php?f=70&t=130083&start=1575

Auto kolegi monsunn straty mocy po czipie 26KM, przed 22KM, silnik M47N2.

Jeszcze raz powtarzam, zapoznaj sie od czego zaleza starty mocy.

 

Dobra Panowie koniec off-topa i sorry za zasmiecanie watku.

Skąds wzialeś te wartość. Chyba nie z kosmosu? Turbiny mitsubishi padają z tego co widzę z wpisow na forum zwykle miedzy 150-220 tys. km. I info dla ciebie. Z nikim się nie kłócę.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ciekawy jestem jak ta Twoja podrasowana na 175ps 318 wyglądałaby przy mojej serii :norty:

 

Raczej mało miarodajnie, 318d mają inne przełożenia skrzynie więc jedynie gdzie to na autostradzie byście mogli się sprawdzić 0-100 przegra napewno

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ciekawy jestem jak ta Twoja podrasowana na 175ps 318 wyglądałaby przy mojej serii :norty:

 

Raczej mało miarodajnie, 318d mają inne przełożenia skrzynie więc jedynie gdzie to na autostradzie byście mogli się sprawdzić 0-100 przegra napewno

Jest to niewykluczone. Ale tez bym wcale się nie upierał, ze na sto procent. Jeśli miał bym te 170 KM od 3 tys do 4,5 tys rpm to raczej mam spore szanse...

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Potrzebuje dowiedzieć się ile poza aso kosztuje zrobienie tego rozrzadu tak żeby było wszystko git. I co w tych jest jeszcze awaryjnego? Nie mólysle tu o turbinie czy dwumasie.
Opublikowano

Kolego ja mam auto z silnikiem n47 od 7 miesięcy (10k) obecny przebieg to 136k i nic się nie dzieje. Przecież taki przebieg dla tego auta to jest nic. Jeżeli kupisz z podobnym, a nawet ponad 150k, to też nie ma tragedii (o ile będzie prawdziwy) i nic wielkiego nie powinno się dziać.

Z różnic między silnikami 163 i 177, to np. jeszcze odma. W pierwszym jest wymienialny wkład (co trzeci olej chyba) w drugim bezobsługowa, choć u mnie pojawił się niedawno jakiś wyciek i w ASO krzyczeli, że cała do wymiany (koszt części w ASO około 2k). Ja na razie jej nie ruszałem, ale mam zamiar wyczyścić, bo tak tu niektórzy robią.

Opublikowano
Nie mam czasu na szukanie wykresow dla Ciebie, ale na szybko masz wykres od nas: viewtopic.php?f=70&t=130083&start=1575

Auto kolegi monsunn straty mocy po czipie 26KM, przed 22KM, silnik M47N2.

Jeszcze raz powtarzam, zapoznaj sie od czego zaleza starty mocy.

 

Dobra Panowie koniec off-topa i sorry za zasmiecanie watku.

Skąds wzialeś te wartość. Chyba nie z kosmosu? Turbiny mitsubishi padają z tego co widzę z wpisow na forum zwykle miedzy 150-220 tys. km. I info dla ciebie. Z nikim się nie kłócę.

 

Nie z kosmosu tylko z wykresu. Podalem Ci nawet linka abys sobie otworzyl ale skoro to sprawia trudnosci to prosze.

http://img703.imageshack.us/img703/6318/bmw163psdw.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Chodziło mi o wykres Twojego auta, a nie akurat ten który budził na forum sporo wątpliwości.

A co t nie jest wykres auta AndiT :?:

  • 3 lata później...
Opublikowano
To silnik jak N47 177km z lekkimi modyfikacjami (kolektor ssący, blok, egr...). To raczej ewolucja niż rewolucja. Moim zdaniem silnik dobry.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.