Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
proszę o podpowiedz co steruje obrotomierzem i ekonomizerem .Nie wiem co obwinić za wachliwe wskazania obrotomierza , no i ekonomizer działa tylko czasami.....,gdzie jest ustrojstwo co tym steruje
Opublikowano
...wskazania na obrotomierz daje generator impulsów kola zamachowego(znajduje się pod rozrusznikiem) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=12_0309&hg=12&fg=15 jak będziesz chciał go odkręcić to zrób to po przez odkręcenie śrubki nr 5,przystawki nie ruszaj bo pózniej będziesz musiał ustawiać czujnik tak aby go nie uszkodziło koło zamachowe.Ja jednak obstawiał bym albo mniejszy sterownik lub gdzieś kable po drodze. Czy kontrolka od wtrysku zaczyna świecić podczas jazdy jak występuję problem z obrotomierzem? czy auto wtedy słabnie?
iZzI
Opublikowano
...kowalu i jak tam ? żyjesz? pisz coś chłopaku bo ciekawy jestem ...
iZzI
Opublikowano
może ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej do 524 td????
iZzI
Opublikowano
Piękne dzięki za odpowiedż . Problem z obrotomierzem pojawił się gdy dokonałem przeróbki auta z automatu na manual.pytałem na forum kolegów co może byc uszkodzone ,odpisali że czujnik położenia wału.kupiłem go choć cholerstwo drogie 150 zł ,wymieniłem i nic to samo./w moim aucie możesz to odpiąć całkiem a samochód dalej odpala, jeżdzi,tak jakby było nie potrzebne .ta cała elektronika mu wcale nie pomaga ani nie szkodziw jego pracy ,pompa wtryskowa jest manualna,a na liczniku nie założono kontrolki od wtrysku więc nie świeci,jest tylko kontrolka zielona od świec żar i podgrzewania świec.pisałeś że obstawiasz kable , lub mały sterownik-nie wiem co to jest i gdzie.wiele potrafię zrobić sam .ale odnośnie obrotomierza i ekonomizera potrzebuję podpowiedzi .pozdrawiam i czekam na wiadomość
Opublikowano
sprawdz jak sytuacja wygląda ze sterownikami (znajdują się w komorze silnika przy podszybiu od strony pasażera) zobacz czy są i czy są podłączone . Piszesz że pompa jest sterowana mechanicznie więc faktycznie same sterowniki nie mają znaczenia ,ale jeżeli chodz o obrotomierz i ekonomizer sygnał idzie z generatora impulsów,( tego co go właśnie wcześniej wymieniłeś) do sterownika a ze sterownika między innymi na zegary . Piszesz że po zmianie z automatu na manual obroty zgasły ,generalnie nie powinno mieć to większego znaczenia chyba że układ elektronicznego sterowania wtryskiem jest również sprzężony co przy odłączeniu skutkowało przerwaniem obwodu. W każdym bądz razie sprawdz najpierw te sterowniki ,to tylko 4 wkręty i wszystko będziesz wiedział .Wydaj mi sie że trzeba będzie wymienić sterownik pierwszy od szyby(obecnie jest pewnie założony w tym miejscu sterownik od skrzyni aut.) i wszystko wróci do normy.Sprawdz i daj cynka co tam masz w tej skrzynce
iZzI
Opublikowano
Piękne dzięki sensowna podpowiedz tego jeszcze nie ruszałem,mam wszystko na podmianę.dziś wróciłem póżno z pracy....ale jutro to sprawdze i dam znać....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.