Skocz do zawartości

BMW E34 1989r 2.0 B + G - nagle przestał odpalać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów i koleżanki!

Jestem tu nowy i chciałbym, aby ktoś pomógł mi z moim E34

W samochodzie była uszkodzona osłona termostatu.

Osłonę wymieniłem i auto przestało odpalać.

E34 posiada instalację LPG, lecz także w trybie awaryjnym ani z benzyny, ani z LPG nie odpala.

Rozrusznik kręci.

 

Co to może być i gdzie się znajduje? Pomóżcie łopatologicznie,a najlepiej z fotkami lub schematami, bo mechanik ze mnie kiepski

Z góry dziękuję za pomoc!

Opublikowano
No wlasnie znalazlem taki kabelek (wyglada mi to na czujnik polozenia walu) i jest taka wtyczka na tym kablu ( jest wpieta, lecz nie ma dalej przewodu, jakby byl urwany,ale nigdzie go nie widze a niewiem gdzie szukac :(
Opublikowano
Ale to cos wymienic musze, czy odszukac ta koncowke ktora idzie gdzies od samochodu u opiac w ta kostke? Bo czujnik polozenia zalu jest podlaczony,ale kabel ktory powinienem wpiac w kabel idacy od czujnika walu jest oderwany, gdzie go szukac, skad moze isc?
Opublikowano

znalazlem pod kolektorem trzy kabelki idace z kabla o kolorach takich jak w kostce powinny byc, wiec to napewno one, lecz jest problem bo nie moge ich wyjac. i moje pytanie czy jak je dosztukuje to wszystko bedzie ok?

 

Mam w domu kostkę idącą z samochodu (ta gdzie urwaly sie kable), dolutowalem do niej nowe kable, lecz teraz bardzo wazane pytanie: Jak podlaczyc urwane kable z kostka zeby nie spalic instalacji (z tego co pamietam byly to kable koloru brąż, żółty i czarny).

POMOCY

Opublikowano

Samochod jezdzi, wszystko spoko, lecz przed chwila po calej nocy chcialem rano troche zaszalec moja E34 :))

Po chwili jazdy (moze z 5km) zauwazylem ze przestal dzialac obrotomierz - co moglo sie stac? Jak go naprawic?

Zegary mam z wyswietlaniem bębenkowym przejechanych km jesli to cos pomoze.

PS. tak przy okazji, świeci mi się napis INSPECTION - jak go usunąć? Poproszę o schemat.

Z góry dzięki :)

Opublikowano

W licznikach mozesz przelutowac wieksze elementy, ale zaraz i tak sie sypnie. Ten typ tak ma. Lepiej kupic takie od m50 i miec spokuj.

 

 

Co do kasowania inspekcji to musisz zewrzec pin w gniezdzie diagnostycznym, ale nie pamietam ktory. Google pomoze :)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Wczesniej nie bylo? Sprobuj zrobic resed DME. Na forum jest tutorial jak go zrobic.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.