Skocz do zawartości

e34 m50b25 vanos - klekotanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnimi czasy rozszczelnił mi sie dolot zasysało powietrze grubym wężem wchodzącym od spodu kolektora, pojechałem więc po silikon i miałem zamiar to uszczelnić, wracając do domu już przed samym zgaszeniem silnika kolektor dostał strzał powietrza było to dość głośne, zgasiłem silnik uszczelniłem kolektor ssący na grubym wężu odczekałem aż się zaschnie po czym odpaliłem silnik a tu straszne klekotanie (zamieszczam filmy) klekotanie wydobywa sie gdzieś z przodu silnika tak jak by z 1 cylindra

 

co to może być ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajomy mechanik robił kiedyś renówke po takim porządnym strzale.Po prostu od wystrzału zawór dolotowy lekko poszedł w dół i dostał od tłoka.Silnik w miarę równo pracuje ale pomiar kompresji to taki jedyny punkt zawieszenia i to bym sprawdził.Przypadek jeden na milion ale jak sie ma niefart to kto wie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
No własnie najpierw też pomyślałem o zaworze ale troche to głośne jak na zwór chyba że tak się tylko wydaje...troche tak jakby łańcuch o coś ocierał też...

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego tematów na temat ustawienia rozrządu jest do bółu.Przy okazji sprawdz ustawienie vanosa.Prawidłowo ustawiony vanos odległość tarczy od napinacza około 34mm.Mierzysz jak w linku

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
właśnie wróciłem BMW z warszatu dzisiaj dopiero uporaliśmy sie z problemem, zmieniliśmy kolektor i swiece bo miałem w zapasie i problem ustał ;) a juz miał być silnik rozbierany :D
Opublikowano

hym nie bardzo mogę pojąć co do klekotania o czestotliwosci wprost proporcjonalnej do obrotow silnika ma kolektor i swiece przeciez to są częsci nie ruchome nie zalezne od obrotow silnika...hym wazne ze usterka znikla ale zjawisko jest trudne do zrozumienia dobrze ze dziala

pozdro.

Opublikowano
tak mnie tez to dziwiło ale znalazłem filmik w necie a mianowicie
i opis tego filmu "roblem rozwiazany :) przyczyna byla swieca, a dokladnie elektroda centralna-brak,kupilem swiece NGR koszt 6.99euro szt.wymienilem i teraz autko jezdzi jak wczesniej:)nic nie klekocze,stuka itd " wiec zaczęliśmy od świec a że miałem drugi kolektor to jego tez założyliśmy i po problemie
Opublikowano

no i to wszystko wyjaśnia. przez brak elektrody na jednym z cylindrów ta elektroda latała po cylindrze jak cygan po gruz a jak dostało iskre po ymianie świec to elektroda poszła do wydechu razem ze spalinami.

miałem coś podobnego w golfie kiedyś tyle że mi wpadła nakrętka od gaźnika i kleekot jakby śrutami ktoś nawalał ale wypluło dobrze że pod żadnym zaworem nie staneła bo wygrałbym nową głowice ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.