Skocz do zawartości

e34 imobilaiser


wp_wojtek

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

od dłuższego czasu denerwuje mnie imobilaiser a własciwie przykładanie dodatkowego dzyndzla do czujnika i mam zamiar sie go pozbyc.

Dzis patrzyłem gdzie idzie wiazka od czujnika i okazało sie ze do czarnej puszki z logiem bmw wiec pewnie fabryczny bo nawet plobma z 94roku jest.

Wychodza z tego dwie grube wiazki gdzies pod maske.

 

Moje pytanko brzmi tak, czy ktos z was juz borykał sie z takim problemem? Jest jakas łatwa metoda aby pozbyc sie go? Wystarczy w sumie go jakos zblokowac aby nie odcinał nic...

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz fachowca, koszt to chyba 400zł. Możesz też wymienić ECU na wersje bez EWS (z przed '94) Edytowane przez Boston0006

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na puszcze jest logo bmw i pod spodem same cyferki(pewnie nr katalogowy bo na to mi wygladało)

 

przelozenie kompa nie pomoze bo odciecie zaplonu, swiec itd... jest poza nim tylko w tej puszcze. To jest imo dokladany nie w kluczyku,tylko takiego dzyndzla przykladam.

 

Jak ta puszke rozkrecałem to zauwazyłem kilka przekaznikow i myslałem tak przez długi wieczor nad zmostkowaniem ich...lecz nie wiem czy jakiegos błeda nie wywali bo tam stado kabli cienszych i grubszych. Druga sprawa to nie ma zadnej wtyczki tylko siec kabli czarnych jest po całym aucie i nie ma jak odpiac zeby do domu wziasc i na spokojnie przemyslec.

 

Puszka jest za głosnikiem dolnym po lewej stronie.

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mnie to wygląda na zwykłe immo.Najprostrzy sposób żeby to sprawdzić to tak jak piszesz zmostkować przekazniki albo założyć na nie klamerki tak żeby były zwarte i spróbować odpalić.Żadnych błędów z tego nie będzie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

To ja mam takie pytanie.

 

Mam do wymiany komputer silnika, a mam auto z immo. Mam rozumiec, ze musze kupic takiego samego kompa jak mam w aucie, czyli z takim samym numerem seryjnym oraz z taka sama naklejka, bo wychodzily ze srebrna i z czerwona(ja mam ze srebrną) ale z auta z ktorego kupie kompa musze zabrac jeszcze modul EWS i kluczyk?

 

Czy da rade to jakoś obejsc i wystarczy sam komp silnika wymienic? Moj komp został zalany woda niestety i stad potrzeba wymiana na inny :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ew będziesz mógł przeloożyć kość kodującą immo ze swojego kompa do drugiego.

 

Kość kodująca immo znajduje sie w srodku komputera?

 

Bo jesli tak to chyba lipa, gdyż moj komp w srodku wyglada tak:

 

http://s7.postimg.org/84ltmy66z/DSCN0188.jpg

image free hosting

http://s29.postimg.org/dyva92n7b/DSCN0189.jpg

free image host

http://s29.postimg.org/dyva92n7b/DSCN0189.jpg

free image host

 

Z drugiej strony jest to samo, osad straszny, elektromechanik i to nie jeden mowil mi, ze nie da sie tego uratowac.

 

Mam opcje kupienia kompa z ews i z pestka, wiec chyba lepiej kupic zestaw i przelozyc?

 

Tylko jak ta pestkę z kluczyka sie przeklada?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to faktycznie lipa. myślałem że masz innego kompa.

spróbuj otworzyć kluczyk. a jak nie to powinien odpalić jak będziesz miał kluczyk przy oryginalnym :)

Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.


Reanimacja:


http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=228175

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz już nie ogarniam, czy mam w ogóle immo czy nie.

 

Według Vinu mam, bo po rozkodowaniu go wyskakuje taka oto pozycja:

 

S900A ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer

 

Komputer silnika po wyjęciu mam taki:

 

http://s3.postimg.org/9fsfdcebn/DSCN0198.jpg

image free hosting

 

Ale kluczyki do auta mam dwa, ktorymi bez problemu odpalałem wcześniej auto, zanim komp został zalany wodą, a wydaje mi się, że żaden z nich nie ma w środku pestki od immo

 

Oto kluczyki:

 

http://s30.postimg.org/qy9tfwuq9/DSCN0199.jpg

adult image upload

http://s28.postimg.org/okfxpesjh/DSCN0200.jpg

upload a gif

http://s27.postimg.org/4e2sfk6ab/DSCN0202.jpg

how to use print screen

http://s1.postimg.org/65dx9w0u7/DSCN0203.jpg

how do you print screen

 

To teraz sam nie wiem, jesli mam usuniety immo, to moge kupic na podmiane komputer z wersji bez immo i bedzie hulac, czy brac caly zestaw z immo? :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz.... Masz immobiliser w formie klucza, który przytykasz do modułu czytającego. W 1993r nie było EWS II, zapewne również masz nastawnik pompy EDC. Kluczyki na foto są BEZ pluskiew EWS II, również i na wkładce stacyjki nie masz pierścienia / anteny systemu EWS II.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz.... Masz immobiliser w formie klucza, który przytykasz do modułu czytającego. W 1993r nie było EWS II, zapewne również masz nastawnik pompy EDC. Kluczyki na foto są BEZ pluskiew EWS II, również i na wkładce stacyjki nie masz pierścienia / anteny systemu EWS II.

 

Pozdrawiam

 

Czyli? Jaki wniosek z tego co napisałeś lieder_r

 

Brać kompa z immo czy bez? Moje auto jest z listopada 1994

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz.... Masz immobiliser w formie klucza, który przytykasz do modułu czytającego. W 1993r nie było EWS II, zapewne również masz nastawnik pompy EDC. Kluczyki na foto są BEZ pluskiew EWS II, również i na wkładce stacyjki nie masz pierścienia / anteny systemu EWS II.

 

Pozdrawiam

 

Czyli? Jaki wniosek z tego co napisałeś lieder_r

 

Brać kompa z immo czy bez? Moje auto jest z listopada 1994

 

Jeśli nie masz tych elementów EWS II , co wyżej pisałem - to sterownik bez immobilisera. Aczkolwiek można wgrać wsad do sterownika z EWS II deaktywując działanie systemu EWS II. Również w wiązce wystarczy odłączyć / odciąć przewód - aby niczego nie programować. Wszystko było już kiedyś opisywane na tym forum, jest też multum materiałów chociażby na youtube odnośnie deaktywacji EWS.

 

Na przykładzie E36 - operacja eliminacji EWS II po najniższej linii oporu:

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez lieder_r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz zaraz.... Masz immobiliser w formie klucza, który przytykasz do modułu czytającego. W 1993r nie było EWS II, zapewne również masz nastawnik pompy EDC. Kluczyki na foto są BEZ pluskiew EWS II, również i na wkładce stacyjki nie masz pierścienia / anteny systemu EWS II.

 

Pozdrawiam

 

Czyli? Jaki wniosek z tego co napisałeś lieder_r

 

Brać kompa z immo czy bez? Moje auto jest z listopada 1994

 

Jeśli nie masz tych elementów EWS II , co wyżej pisałem - to sterownik bez immobilisera. Aczkolwiek można wgrać wsad do sterownika z EWS II deaktywując działanie systemu EWS II. Również w wiązce wystarczy zrobić zworkę na 2 przewodach - aby niczego nie programować. Wszystko było już kiedyś opisywane na tym forum, jest też multum materiałów chociażby na youtube odnośnie deaktywacji EWS.

 

Na przykładzie E36 - operacja eliminacji EWS II po najniższej linii oporu:

 

 

Pozdrawiam

 

Dzięki wielkie za wszelakie sugestie.

 

Jutro podpinam kompa bez immo w celu sprawdzenia, czy auto "zaśpiewa" :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.