Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,

Niestety po miesiącu od wykasowania błędu - pojawił się on znowu (czerwona kierownica z kłódką). Na szczęście tak, jak wcześniej samochód odpala.

Co radzicie w takiej sytuacji?

Zastanawiam się na czyszczeniem tego mechanizmu blokady + wykasowanie błędu.

 

Wyciągnij kolumnę..rozbierz blokadę..przeczyść styki i reset cas i powinno być po kłopocie. Ja tak zrobiłem rok temu i jak narazie odpukać spokój

Opublikowano
Witam,

Niestety po miesiącu od wykasowania błędu - pojawił się on znowu (czerwona kierownica z kłódką). Na szczęście tak, jak wcześniej samochód odpala.

Co radzicie w takiej sytuacji?

Zastanawiam się na czyszczeniem tego mechanizmu blokady + wykasowanie błędu.

 

Wyciągnij kolumnę..rozbierz blokadę..przeczyść styki i reset cas i powinno być po kłopocie. Ja tak zrobiłem rok temu i jak narazie odpukać spokój

Gdzie mogę znaleźć schemat jak się to rozbiera?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Niestety po miesiącu od wykasowania błędu - pojawił się on znowu (czerwona kierownica z kłódką). Na szczęście tak, jak wcześniej samochód odpala.

Co radzicie w takiej sytuacji?

Zastanawiam się na czyszczeniem tego mechanizmu blokady + wykasowanie błędu.

 

Wyciągnij kolumnę..rozbierz blokadę..przeczyść styki i reset cas i powinno być po kłopocie. Ja tak zrobiłem rok temu i jak narazie odpukać spokój

Gdzie mogę znaleźć schemat jak się to rozbiera?

 

Tu masz dokładnie pokazane:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387&highlight=steering+wheel

 

a tu szczegółowo odnośnie samej kierownicy

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=244795&highlight=steering+wheel

Opublikowano

 

Tu masz dokładnie pokazane:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387&highlight=steering+wheel

 

a tu szczegółowo odnośnie samej kierownicy

 

Ja kolumnę wyciągnąłem bez podnoszenia koła..tylko wcześniej zsunąłem osłonę gumową na połączeniu i skręciłem kołami lekko w lewo żeby mieć dostęp do śruby przy wieloklinie. Druga sprawa to śrubki nie nacinałem żadnym boschem tylko wbiłem młoteczkiem pina torx-owego który mniej więcej pasował (bez wewnętrznego otworu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Tu masz dokładnie pokazane:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387&highlight=steering+wheel

 

a tu szczegółowo odnośnie samej kierownicy

 

Ja kolumnę wyciągnąłem bez podnoszenia koła..tylko wcześniej zsunąłem osłonę gumową na połączeniu i skręciłem kołami lekko w lewo żeby mieć dostęp do śruby przy wieloklinie. Druga sprawa to śrubki nie nacinałem żadnym boschem tylko wbiłem młoteczkiem pina torx-owego który mniej więcej pasował (bez wewnętrznego otworu)

 

Na allegro można kupić kpl. tych torx-ów za ok 40zł

Opublikowano
Ktoś zna jakiś zakład w Wawie, który zna się na tych rzeczach i mógłby przeprowadzić operację wymontowania i wyczyszczenia tej kolumny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.