Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem moj polega na tym ze jest tak ze wskaznikiem paliwa gdy zejdzie wskazówka do 1/4 zbiornika auto gasnie tak jak konczy sie paliwo, a wiem ze jest paliwo bo od 1/4 zalalem jakies 35l i bylo pod korek, i zastanawiam sie czy smok gdzies zawisł czy nie przelewa sie z jednej połowy do drugiej, a kolejna sprawa jest taka czy ktos miał podobna sytułacje albo grzebał sie w zbiorniku bo pod kanapą dosyc mała dziura jest zeby dojsc do zbiornika
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Test 6.0 rozwieje wątpliwości ile jest paliwa w obu komorach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
z chęcia bym przeczytał ten artykuł ale naprawde nie jestem w stanie ze względu ze jak przybliże to jest tak rozmazane ze nie idzie tego odczytac mógłbys to poprawic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
maniek ale wiesz on tam wczesniej dał dokładny opis jak to zrobic i wogle masz gdzies taki ? bo to chodzi o to zeby sprawdzic komputerem w której komorze ile paliwa jest tak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, testem 6.0 sprawdzisz ile jest paliwa w komorach, w tym linku, który podałem przed chwilą jest opis jak włączyć testy, nic więcej nie potrzebujesz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odswieżam temat, czy ktos miał sytułacje ze wskaznik paliwa pokazywał około 1/4 zbiornika paliwa a auto stawało i kończylo sie paliwo gdy paliwo jeszcze było, najprawdo podobniej pompka zawisła ktos rozbierał to?dodam ze robiac testy komputerem pokazalo ze w lewej komorze jest wiecej paliwa niz w prawej mianowicie 20l/12l wiec dosyc spora roznica
Opublikowano
W dieslu jest to typowy objaw padniętej pompy w baku. Nie wiem czy w benzynie jest tak samo ale konstrukcja baku i pompki w baku wydają się podobne. Polecam pompę siemens vdo czyli oryginał, mi pierburg wytrzymał 30 tys km.
Opublikowano

Dolej paliwa - Sciągnij przewód paliwowy przy pompce i przekręć kluczyk zobacz czy pompuje- jeśli nie to - na 99% pompka padła. Pokazuje Ci że masz paliwo bo czujniki zliczają z prawej i lewej komory i dopiero wyświetla się stan paliwa. Pompka ma za zadanie przepompowywać paliwo z jednej komory do drugiej. Jeśli nie działa to w jednaj robi się nadmiar paliwa a w drugiej susza. Sprawdż też przewód przelewowy czy jest w swoim mocowaniu. Jak wyciągniesz pompkę to na dole w zbiorniku jest taki pojemnik spiętrzający i na dole tego pojemnika ma być zamocowany taki plastikowy przewód - ok 15 mm średnicy. Czasem wypada i idzie do góry wtedy też nie przelewa, ale generalnie pewnie pompka padła - tylko wszystko najpierw przetestuj bo szkoda kasy na kupowanie wszystkiego po kolei.

 

Jeśli to pompka to możesz kupiś samą pompkę bez całej obudowy - i to jest najbardziej ekonomiczne rozwiązanie ( jeśli oczywiście również czujnik poziomu masz sprawny - jak go przetestować masz w instrukcji Sam naprawiam ) - tylko kupuj razem z tą rurką harmonijkową bo może się uszkodzić podczas demontażu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Piotrom, sprawa jest taka ze auto ciagle jezdzi tylko musi byc ponad 1/4zbiornika paliwa zeby jezdzilo, co jeszcze zauwazyłem, ze np jak nie chce odpalic bo skonczy sie waha pomachanie samochodem na boki zrobi to ze odpali, podejzewam ze poprostu nie przelewa z lewej komory do prawej ale nie moge pojac dlaczego, tak przewod jest wsadzony w tą podstawe na dnie baku, wytłumacz mi na jakiej to zasadzie jest wyrównywany poziom paliwa w komorach
Opublikowano

mam benzyne ale miałem podobny przypadek - odrazu jak auto kupiłem

 

zdejmij tylna kanapę i dostań się do obu grodzi (odkręcając coś w podobie do nakrętek od słoika)

 

weź najprostszy miernik i ustaw go na oporność

 

przeprowadź pomiar miernikiem jak się zachowuje czujnik poziomu paliwa w jednej i drugiej grodzi

 

najlepiej ręką weź pływak maxymalnie do góry i powoli schodź nim w dół - zobacz czy na całym zakresie jego pracy reaguje (zmienia oporność - odpowiednio maleje odczyt bądź rośnie)

 

to samo przeprowadź na drugim czujniku - iw ten sposób ustalisz który czujnik masz walnięty

 

ja miałem tej w prawej grodzi - on jest razem z pompką - ale wszystko jest demontowalne - pompkę zdemontowałem z "kosza" wymieniłem sam czujnik wraz z pływakiem

zmontowałem wszystko i teraz idealnie wskazuje

 

a wcześniej przy stanie 1/2 zbiornika (odczyt z licznika) auto stawało bo paliwa już nie było

gg5553463
Opublikowano
a ja tobie tłumacze ze paliwo w baku jest, zostaje okolo 10-12l paliwa na wskazniku jest 1/4 baku czyli sie zgadza, tylko problem polega ze pompka nie wysysa calego paliwa i tu moje pytanie dlaczego ?
Opublikowano
a ja tobie tłumacze ze paliwo w baku jest, zostaje okolo 10-12l paliwa na wskazniku jest 1/4 baku czyli sie zgadza, tylko problem polega ze pompka nie wysysa calego paliwa i tu moje pytanie dlaczego ?

 

WYTARTA MEMBRANA

NIE TRZYMA CIŚNIENIE

PRZEPUSZCZA

ITP

 

trzeba wymienić i po sprawie - nie naprawia się jej

może gdzieś bokiem łapie powietrze a jak jest głębiej zanurzona to działa poprawnie

 

kup jakiś używany oryginał i ciesz się z jazdy

(pompkę masz w prawej grodzi )

gg5553463
Opublikowano
wytarta membrana w pompce?, moje podejzenie tkwi w lewej komoze, Gdyz w prawej mamy pompke ktora pompuje paliwo a do lewej komory trafia przelew a nastepnie z lewej komory paliwo jest przelewane za pomoca rurki do prawej i tak polega caly cykl, watpliwosc moja polega na tym ze przewod ktory znajduje sie w lewej komoze poprostu pływa sobie za wysoko i nie przelewa paliwa w pewnym momecie ale to tylko moje podejzenia :)
Opublikowano
Padła mi ta pompka ostatnio w dieslu i też było tak że paliwo zostawało w lewej komorze. Po wymianie pompki przy 30 litrach w baku wszystko jest w prawej komorze.
Opublikowano

w e46 jest jedna pompka która wyrównuje poziom w grodziach + podaje paliwo do dalszego układu >>> silnika

 

więc rób co chcesz ja obstawiam na pompkę

 

a skoro mówisz że wężyk jest za wysoko to co za problem jest to zdiagnozować - skoro na niego patrzyłeś to czemu go nie poprawiłeś i nie sprawdziłeś jak się zachowuje pompka ?

gg5553463
Opublikowano
nie sprawdzilem dokladnie bo mialem prawie caly bak paliwa a bylo dosyc chlodno na podworku i paliwo w baku bylo tak zimne ze trepiac sie w nim przez 30 sekund nie bylo czucia w palcach:) zbieram informacje robi sie juz cieplej i chce sie tym zajac, mam rozumiec, ze pompka powinna zebrac paliwo do prawej komory gdy bedzie jakies tam 20-30l paliwa w zbiorniku? czy ma byc prawie ze idealnie porowno?oczywiscie minimalnie moze sie roznic:), wymienie chyba tą pompke i sie okaze, ile to kosztuje tak mniej wiecej?
Opublikowano
Bo może pompka ma za małą wydajność, albo przerywa. A działa to tak że z lewej komory pompka pompuje paliwo do filtra, z filtra wraca przewodem powrotnym do prawej komory, a z prawej przewodem przelewowym znowu do lewej. Odkręć filtr paliwa, przekręć kluczyk i zobacz czy się stan podnosi, jeśli nie to pompka nie pompuje ( może pracować ale daje za małe ciśnienie ) ewentualnie gdzieś przewód paliwowy uszkodzony ( od pompki do filtra, lub w samej pompce ten harmonijkowy się uszkodził. Jeśli natomiast pompuje do filtra to znaczy że paliwa nie przelewa, więc albo masz coś z tym przewodem przelewowym o czym pisałem wcześniej, albo coś z wyrównywaniem ciśnienia w komorach. Sprawdż to co napisaqłem i napisz ci się dzieje.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Mianowicie wszystko działa tak jak trzeba, sam dopkładnie nie wiem co było przyczyną, roebrałem prawą i lewa komore wyjołem pompke obejzałem zamontowałem spowrotem a w lewej komoze delikatnie podgiołem drucik który trzyma tą rurke w sęsie ze usztywnia zeby do dna prawie dotykał i to tyle wszystko działa dzieki za porady:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.