Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Musze wymienic wtryskiwacz.Mam pytanie oprócz wymiany podkładki miedzianej na wtrysku trzeba też wymienic o-ring nr.10 na rysunku ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15.

 

I jeszcze jedno czy po zamontowaniu nowego wtrysku układ sie sam odpowietrzy?czy jest jakiś myk?zeby bałaganu nie narobic.

Opublikowano

Więcej info aby były konkrety :)

 

rysunek%2520wytyskiwacza.jpg

 

1 0 433 171 690 B 1 WTRYSKIWACZ OTWORKOWY 228zł

2 F 00V C30 325 B 1 ZESPÓŁ ELEKTROMAGNESU

3 F 00V C0H 304 B 1 KORPUS

3 F 00V C0H 339 B 1 KORPUS

4 F 00V C01 310 B 1 ZESTAW ZAWORÓW

6 F 00V C05 008 B 1 KULKA ZAWORU 180zł

6 F 00V C05 003 B 1 KULKA ZAWORU

7 F 00V C21 001 B 1 PROWADZENIE TOCZNE

9 F 00V C21 305 B 1 PROWADNICA TWORNIKA

10 F 00V C08 319 B 1 TWORNIK

11 F 00V C13 300 B 1 ŚRUBA NAPRĘŻAJĄCA

15 F 00V C09 301 B 1 SPRĘŻYNA TWORNIKA

16 Z 1 PODKŁADKA REGULACYJNA

17 F 00V C09 023 B 1 SPRĘŻYNA DYSZY

18 Z 1 ELEMENT DOCISKOWY

19 2 433 201 024 B 2 KOŁEK WALCOWY

20 F 00V C14 018 B 1 NAKRĘTKA MOCUJĄCA DYSZY

20 F 00V C14 010 B 1 NAKRĘTKA MOCUJĄCA DYSZY

21 F 00V C17 003 B 1 USZCZELKA 4zł

22 F 00V C16 024 B 1 KRÓCIEC RURY TŁOCZNEJ

22 F 00V C16 009 B 1 KRÓCIEC PRZYŁĄCZENIOWY

23 Z 1 PIERŚCIEŃ NASTAWCZY

25 Z 1 PIERŚCIEŃ NASTAWCZY

26 F 00V C22 003 B 1 pałąk zaciskowy

29 F 00V C24 005 B 1 TULEJA NACISKOWA

30 F 00V C23 002 B 1 PIERŚCIEŃ SPRĘŻYSTY

47 Z 1 PIERŚCIEŃ NASTAWCZY

48 F 00V C40 300 B 1 TULEJA ZDERZAKOWA

60 F 00V C17 503 B 1 PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 16zł

63 F 00V C38 041 B 1 PIERŚCIEŃ SAMOUSZCZELN. 5zł

64 F 00V C38 042 B 1 PIERŚCIEŃ SAMOUSZCZELN. 5zł

65 F 00V C24 505 B 1 PIERŚCIEŃ DOCISKOWY

77 F 00V C40 401 B 1 TULEJA PROWADZĄCA

600 6 000 900 347 B 1 KOŁPAK OCHRONNY

601 6 000 900 225 B 1 KOŁPAK OCHRONNY

602 6 000 900 311 B 1 KOŁPAK OCHRONNY

800 F 00V C99 002 B 1 ZESTAW CZĘŚCI PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 10zł

 

 

B Część zamienna

Z Nie jest częścią zamienną

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymień podkładki i oringi, kosztują kilka PLN...

Układ sam się odpowietrzy.

Zrobisz to bez problemu inpą:

wchodzisz w Engine wybierasz swój silnik czyli M47N DDE 5.0 następnie chyba w status i tam masz z IMA.

Na dole po lewej stronie masz kody wtrysków, dajesz F1 czyli change IMA i wpisujesz tak jak w przykładzie. np. dla wtrysku 1 o kodzie 123456 - ima1;123456 i podobnie dla kolejnych wtrysków.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.