Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tym narzędziem to wyciągniesz uszczelniacz ale najpierw trzeba sciągnąć skrzynie ,rozpołowić ją żeby wyciągnąć dzwignię. Ja mam za sobą remont skrzyni kapitalka w środę zakładałem .


IMG-20200902-153455.jpg

IMG-20200902-153505.jpg

Opublikowano

kolego jak to? z tego co pisali tutaj na forum i z tis wynika tak,że :



https://zapodaj.net/d57a23429ef24.jpg.html


rozpina się blokadę,wybija swrzoeń i w tym momencie gdy nie ma oleju w skrzyni wyjmuje się dźwignie?? bo jak inaczej przyrząd wkręci się w simering a potem go wyjmie skoro ośka jest zamontowana i przechodzi przez niego? przecież nie nałoży się raczej tego ściągacza na ośkę..

Raczej nie ma opcji by skrzynię rozpoławiać.


https://zapodaj.net/23c621a08a653.jpg.html

Opublikowano
Zgadza się poczytałem trochę i faktycznie godzina roboty i uszczelniacz wymieniony , bez ściągania skrzyni tylko trza trochę opuścić. Także działaj z wymianą . :D
Opublikowano
samemu bez kanału to chyba rady nie dam chodz wózek i wszystko inne zdjąłem na kobyłkach :roll: wczoraj odkręciłem wydech końcowych,osłonę termiczną i miałem goły wał na wierzchu :roll: odkręcenie wału przy dyfrze to pikuś tak samo i podpora gorzej przy skrzyni.Bo żeby odkręcić śruby które przechodz przez łącznik elastyczny wadzi wspornik skrzyni biegów na którym są poduszki.Przez co nie ma jak klucza przełożyć oczkowego z drugiej strony.A boje się odkręcać wspornik bo jak skrzynia pierdzielenie? a z wałem też nie wiem czy wtedy wystarczy odkręcić dwie śruby trzymające podporę+wał przy skrzyni i opuścić na ziemię a przy dyfrze nie odkręcać? bo samemu na kobyłkach i wózku raczej całego wału nie zdejmę sam.. :roll:
Opublikowano
Ja skrzynię wymieniałem na najazdach na leżąco ,przy skrzyni nie ma problemu żeby wał odkręcić. Tylko trochę chęci . Lewarek pod skrzynie, sciągasz mocowanie skrzyni i opuszczasz ją na dół.
Opublikowano
Oki kumam a czy jeśli podeprę skrzynię żabką :roll: odkręcę wspornik skrzyni to wtedy mogę opuśćić powoli skrzynię i wyjąć żabę i tak moze zostać na czas naprawy? nic się nie oberwie/uszkodzi? i nie wiesz moze czy wał trzeba cały odkręcać czyli skrzynia i dyfer czy wystarczy tylko skrzynia + podpora i go opuścić na ziemię? tylko wtedy on będzie złamany leżał.. a samemu cały wał zdjąc? to cieżko ciut
Opublikowano
Możesz na klocku podeprzeć .wał to nie problem cały zrzucić wygodniej jest robić. Kup książkę za pare zeta i będziesz miał problem z glowy . :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.