Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kto ma e46 320d po czpie i moze cos powiedziec jaka jest roznica? :D bo ja juz sobie u.[bAD] w glowie i bede robil to

 

Może moje obecne 320d jest w standardzie, ale ostatnio miałem e39 525d z chipem od konkurencji TC, BAGORA i przyznam, że gęba mi się nie zamykała od uśmiechu jak do niej wsiadałem. Dodane miałem 32KM i 60Nm, wydaje się, że to niewiele, ale uwierz, różnica była ogromna, POLECAM!! Obecną też bym oddał w ręce BAGORA, ale nie mogę :cry2:

 

PS. Jedyny żal był taki, że tak długo z tym zwlekałem :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
kto ma e46 320d po czpie i moze cos powiedziec jaka jest roznica? :D bo ja juz sobie u.[bAD] w glowie i bede robil to

Różnica jest tylko na + :cool2:

Jeżdżę od roku na mapie od TC i nie narzekam, spalanie praktycznie pozostalo bez zmian, a nawet w trasie przy predkosciach 110-140km/h spadlo!

Elastyczność - dużaaa poprawa. Przedtem przy 3500 dostawał jakby zadyszki, teraz ciągnie do 4000 bez zająknięć. Jedyne czego żałuje, to że tak późno sie zdecydowałem na modyfikacje

Opublikowano
Moim zdanie niedobrze chip-owac samochód, chyba że wymienisz także inne podzespoły które będą przeznaczone na wiecej niż oryginalnie, przypuśćmy same hamulce, nie powinny być silniejsze jeśli auto jest silniejsze? :)
Opublikowano

A moim powinno się korzystać z zasad gramatyki języka polskiego, aby inny rozumieli, co się napisało.

 

Nie słuchaj kolegi, 150 konne 2.0d bez wymiany czegokolwiek w przeniesieniu napędu znosi nawet 230KM.

Zresztą ta sama skrzynia i sprzęgło były w 3.0d.

Opublikowano
sampras to ile masz teraz momentu i koni pod maska? :D

Wstyd sie przyznac, ale nie bylem jeszcze na hamowni :oops:

Jak TC sie pytal w ile celujemy to chcialem sredni program na 180-190km i okolo 400Nm, a ile jest nie wiem..

Opublikowano
sampras to ile masz teraz momentu i koni pod maska? :D

Wstyd sie przyznac, ale nie bylem jeszcze na hamowni :oops:

Jak TC sie pytal w ile celujemy to chcialem sredni program na 180-190km i okolo 400Nm, a ile jest nie wiem..

więc może wejdź do Nas na stronę i zadzwoń pod numer do Janusza , akurat przebywa w Bydgoszczy na warsztacie więc moga shamować autko ...daleko nie masz...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Witam.

Mam e46 318td wersja 115km 03' compact. Ile km można wycisnąć z chiptuningu, ile to kosztuje i czy to bezpieczne dla silnika?

Opublikowano
Witam.

Mam e46 318td wersja 115km 03' compact. Ile km można wycisnąć z chiptuningu, ile to kosztuje i czy to bezpieczne dla silnika?

Poszło na PW

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja rownież mam pytanie. jestem z okolic ostrowa wielkopolskiego. mam e46 320d z 136km. pompa wtryskowa regenerowana rok temu i nowy sterownik pompy. ile KM moglbym bezpiecznie uzyskac? ile by to kosztowalo? i jakie elementy powienienem jeszcze dokladnie posprawdzać zanim zdecyduje sie udac do kogos kto ribi chip'a ?

aha, jest jesce taka sprawa. moje auta ma EURO4, czyli mam filtr cząstek stalych? czy lepiej sie go pozbyc przed takim zabiegiem? jesli tak to jak? co myslicie o usunieciu jednego z katalizatorow i zaslepienie zaworu EGR? zdania sa bardzo podzielone i najlepiej zeby wypowiedzial sie ktos kto sie tym zajmuje..

wiem ze duzo pytan ale prosze o wyrozumialosc, pozdrawiam!

Opublikowano
ja rownież mam pytanie. jestem z okolic ostrowa wielkopolskiego. mam e46 320d z 136km. pompa wtryskowa regenerowana rok temu i nowy sterownik pompy. ile KM moglbym bezpiecznie uzyskac? ile by to kosztowalo? i jakie elementy powienienem jeszcze dokladnie posprawdzać zanim zdecyduje sie udac do kogos kto ribi chip'a ?

aha, jest jesce taka sprawa. moje auta ma EURO4, czyli mam filtr cząstek stalych? czy lepiej sie go pozbyc przed takim zabiegiem? jesli tak to jak? co myslicie o usunieciu jednego z katalizatorow i zaslepienie zaworu EGR? zdania sa bardzo podzielone i najlepiej zeby wypowiedzial sie ktos kto sie tym zajmuje..

wiem ze duzo pytan ale prosze o wyrozumialosc, pozdrawiam!

Bezpieczne moce to około 155 KM i 320 Nm oczywiście jeśli auto trzyma serię ...

Trzevmba sprawdzić stan przeplywomierza i turbo w czasie jazdy ... Chociaż jadąc do kogoś kompetentnego nie musisz Sie tym martwić bo z pewnością zostanie to sprawdzone przed modyfikacja ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
w gre wchodzi tylko ktos kompetentny, mysle wlasnie nad Twoja oferta. a co do moich pozostalych pytan? zawor egr? katalizator?
Opublikowano
co do egr to jesli jest sprawny to nie ruszaj , katalizator już jak uważasz , napewno spaliny będą bardziej gryzące , ale poprawi się szybkosc wstawania samego turbo ...cena z hamownią oraz diagnostyką za Twój model to jakies 400-450 zł , ponieważ nie jest to zbyt skomplikowany model sterownika auta więc nie widzę sensu kasować więcej ...;) do Łodzi masz blisko więc zapraszam ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.