Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Mam prośbę. Czy mogę was poprosić o pomoc w konfiguracji modelu F 30 na stronie www.bmw.de. Limit cenowy 40.000 Euro. Moje preferencje to silnik benzynowyc. Reszta dowolna. Jest z tym trochę zabawy ale jeśli macie trochę czasu to byłbym wdzięczny za podpowiedzi.

Pozdrawiam.

Robert

Opublikowano
Kolega troll powrócił. Zawsze ten sam schemat: zakłada konto i od razu konfiguruje albo kupuje nowe auto.Tym razem cienko, zazwyczaj seria od 5 wzwyż :D
Opublikowano
Ja to nie wiem, na zagranicznych forach człowiek zada pytanie to my życzliwie podpowiedza, doradza, nawiążą kontakt i czegoś można sie dowiedzieć. Na polskim forum jakieś dziwne wywyzszanie sie, wyzwiska i szufladkowanie. Nie znasz mnie człowieku, nie masz nic do powiedzenia w temacie, a sie bulwersujesz. Dla mnie BMW to żadna religia, ale bardzo cenie te auta, w tym przypadku firma placi, stad limit 40 tys. i wybor pewnie padnie na BMW. Jasne ze konfigurowalem sam ale ciekawy byłem czy warto brać 2.0d w automacie i biednie w środku czy lepiej wziąć 2.0i z audio HK i szyberdachem itd. Jak bym jeździł BMW to bym pewnie nie pytał na forum ludzi którzy jeżdżą tymi samochodami na co dzień. Pozdrawiam.
Opublikowano
Jak firma płaci za paliwo. Bierz 2,0i.

 

40 tys to troche mało.

 

Wcześniej napisał, że to 40k Euro więc coś tam można złożyć...

 

Robcsek - jedź do pierwszego lepszego salonu tam Ci doradzą.

Moim zdaniem jest kilka niezbędników ale większość opcji to kwestia gustu i indywidualnych oczekiwań.

Jak masz wybór silnika i firma płaci za benzynę to bierz 320i - osiągi zbliżone jak w 320d a cena niższa więc wyposażona będzie lepiej.

Na pewno warto z opcji wybrać: automat, bi-xenon, sportowe fotele(wbrew pozorom wygodniejsze od zwykłych). Ja bym dodatkowo wybrał jeszcze grzane fotele, automatyczne światła drogowe i automatycznie ściemniające się lusterko, zestaw bluetooth i można powiedzieć, że minimum najbardziej podstawowych a przydatnych rzeczy masz...

Opublikowano

Dzięki,

Myślałem, że 2.0i jest bardziej dynamiczne niż 2.0d. Warto dołożyć do systemu audio od HK? Jest różnica w porównaniu ze standardem? A może lepiej zamówić skórzaną tapicerkę?

 

@ conner001

Nie napisałem, że mieszkam w Polsce i że firma jest Polska... Zresztą z ciekawości sprawdziłem listy cen .de i .pl są niemalże takie same, konfiguracja wyposażenia też podobna z wyjątkiem pakietu polskiego.

 

Pzdr

Opublikowano
Miałem sobie odpuścić, ale pozwolę sobie na złośliwość i zapytam czemu sam nie poprosiłeś na tym forum o poradę w konfiguracji. Do takiej torpedy jak F10 wsadziłeś cztero-cylidrowego "klekota" (najtańszego notabene w ofercie) i puszysz się jak paw na tym forum, do którego dołączyłeś niespełna rok temu (staż de facto, krótszy niż mój). W Niemczech tym motorem kolego BMW podbija serca emerytów, a Tobie się wydaję, że dosiadłeś rumaka i wpasowałeś się w image sportowego pożeracza asfaltu, kiedy w rzeczywistości przeciętny usportowiony kompakt z benzynową 4-cylidrówką dyma Cię jak chcę na każdym biegu. Nie dziwne że później leczysz anonimowo swoje kompleksy na forum...
Opublikowano
Źle kolego trafiłeś, nie leczę żadnych kompleksów. Wziąłem z rozmysłem motor dla mnie wystarczający, do którego dołożyłem dodatki warte prawie połowę twojego budżetu. Różnica między nami jest taka, że ja jeżdżę realnym autem, a ty udajesz, że chcesz coś kupić.
Opublikowano
NIe kolego, różnica polega na tym, że trzy lata temu moja firma zapłaciła za moją obecną C klasę, za półtora miesiąca zapłaci za nowe F30, a za kolejne trzy lata zapłaci za coś innego, bo tak to wygląda w Niemczech i dlatego tutaj sprzedaje się 3 miliony aut rocznie a w Polsce 300 tysięcy. To czy ty mi uwierzysz czy nie lata mi gdzieś z tyłu...
Opublikowano
Robcsek - wyluzuj - od ponad roku wpada tu jakiś niedorozwinięty i konfiguruje wszystko- X5, X6, siódemki, piątki i trójki ale robi to w bardzo specyficzny sposób. Niemniej jednak forumowicze są uczuleni na post nr 1 pod tytułem pomóżcie skonfigurować przy minimalnej informacji od pytającego z czym ma problem. Sam namęczyłeś się i napisałeś całe dwie linijki, w cenniku masz 10 stron opcji z których o połowie można napisać oddzielny wątek dla każdej z osobna więc nie oczekuj, że ktoś będzie Tobie teraz pisać paragrafy o wyższości HUD nad EDC albo komfortowego dostępu nad nerkami BMW Performance. Sporo tej wiedzy już jest na forum. Rusz cztery litery, poczytaj to co już napisaliśmy, wróć z konkretnymi pytaniami po których widać, że odrobiłeś pracę domową i wtedy spotkasz się z życzliwymi odpowiedziami. Pozdro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.