Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Na wstępie powiem że szukałem dużo i czytałem w tym temacie, ale chciałbym aby ktoś opowiedział się docelowo w moim przypadku.

Przymierzam się do kupna e39 523i BENZ+LPG. Staram się szukać w miarę możliwości niedrogo, ale też nie tzw. "okazja allegro-bez wkładu". Znalazłem owe auto z 1996 r. , w wersji raczej standard jak można tak to określić, nie posiada na moje szczęście full opcji, typu: skórzana tapicerka, 4 x el. szyby, szyberdach, itp. . Jest w manualu, poza klimą to standardowe bajery, gość daje 2 komplety kół z felgami. Auto ma małe wgniecenie na masce, ponoć od uderzenia pięścią, małe rysy i nie wielkie otarcia parkingowe wokół, w jego posiadaniu od 4 lat. Cena 11 tys. do utargowania. Prosiłem o nr VIN, bez problemu przesłał, który od razu rozkodowali mi na forum. I tu moje pytanie czy w tej cenie,w takim zestawie i w tym roczniku takie auto jest możliwie do przyjęcia !? Czy muszę wybulić słono na start jak czytam w większości tematów e39 ?! Z chęcią podałbym linka ale już wygasł ze względu upływu czasu.

 

W przyszłym tyg. wybieram się do N.S. na oglądanie w/w auta, i tak się składa, że w tym samym mieście jest też oferta innego BMW, natomiast już z innej półki i również prosiłbym o komentarz w tej sprawie. Podaje link http://otomoto.pl/bmw-318-26841238.html .

Dziękuję z góry za wszelkie rady i odpowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano
Za 11 tys 523 bez wypasu to IMO dobry wybor. Trojke za 4 tysie to raczej odpusc, czestym problemem w nich jest korozja. Co do gazu, to badzo ciezko jest znaezc taki z dobra instalacja. Jak na kolektorze preza sie czerwone valteki, to konieczna jest ich wymiana. Czesto reduktor takze jest za slaby do danego silnika. Podaj z jakich czesci sklada sie instalacja to Ci powiem co bedziesz musial wymienic. Najlepiej daj foto spod maski. Wszystko dobrze posprawdzaj, podepnij pod kompa i jak bedzie to auto w rozsadnym stanie to kupuj. Na kompie podstawa to odczytac bledy i sprawdzic w livedata stan vanosa, przeplywki oraz lambd. Dobrze miec 2 tysie w zanadrzu "na waciki". Reszte doczytasz na forum, jak bedziesz mial konkrety to ocenimy auto po fotkach.
Opublikowano

Dzięki za szybką reakcję.

Jutro będę dzwonić i wypytam o LPG. Niestety nie mam bardzo możliwość aby podpiąć go pod kompa we własnym zakresie. Nie posiadam interfejsu, jak również laptoka, aczkolwiek to ost. jeszcze by pożyczył. Raczej zakup\oględziny będą kontrolowane wzrokowo i słuchowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podstawa to nie napalać się.

 

Za takie pieniądze mozna znaleźć godna uwagi sztukę.

 

Jedno co bym doradzał to może poszukać 528i.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
popieram kolege, nie napalac sie, przy zakupie tego auta musi byc rozsadek inaczej czeka cie dluga lista wydatkow
Opublikowano
Jeżdże już 5 lat 523i i czasem może sie nazbierać głupot, więc poczytaj o usterkach i sprawdzaj krok po kroku, bo czasem pierdoły duzo kosztują. U mnie w trakcie przejechania 100 tys. km wystąpiło 50% typowych usterek więc zacznij od podłącznia do kompa, sprawdzeniu przewodów, wycieków silnika z góry, z dołu, na skrzyni biegów (są tam 2 simaringi po prawie 50zł każdy a wynmiana dobre 3 godziny), katalizator czy nie wycięty i nie brzęczy, sprzęgło, czy kolektory całe, czy sie nie grzeje, czy nie ma błędów na czujnikach wału i wałka (po ponad 200zł każdy i tylko orginał), wisko, wentylator klimy (naprawa od 100zł do 450 plus robota, maglownica (550-1200zł), czy wszystkie szyby sie podnoszą i opuszczają, zawieszenie!!!, czy nie cyka silnik bo to 1500zł cykać może lub więcej, czy szyber działa jak trzeba, w kombi tylna wycieraczka itp. Sąsiad zajmuje sie naprawą tylko BMW i możesz nie wierzyć ale są tak dobite egzemplarze że to co wymieniłem plus inne rzeczy trzeba zrobić na starcie. Widziałem 523i z 600 tys.km i powiem że jakby zrobić na 300 tys.km to wielu by sie skusiło na ładny stan :D
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.