Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Od miesiąca jestem posiadaczem e39 532i automat, jak na razie auto sprawuje się świetnie za wyjątkiem dwóch spraw mianowicie:

jak dodaje gazu zaraz na początku słyszę dziwny świst, gwizd dzwięk tak jakby piszczały klocki, jak wcisnę gaz bardziej albo odpuszczenie gazu świst/gwizd zanika i tak w kółko dzieje się to tylko w jednym zakresie wciśniętego gazu, podczas jazdy i na postoju. Druga sprawa dotyczy kasowania inspekcji olejowej, próbowałem metodą zwarcia pinów 7 i 19 oraz 7 i masa niestety zabieg nie pomaga uwzględniając zamknięte drzwi i czas powyżej 10s, podłączałem probówkę/żarówkę nic nie świeci.

Proszę o wyrozumiałość jestem tu nowy, serdecznie dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano

Naga prawda - jedź na komputer.

Jakakolwiek diagnostyka E39 bez komputera to zwykle koszty niepotrzebnych części i dalsze koszty wynikające z braku wymiany tych właściwych. Przejrzą samochód, inspekcję wykasują, a i może znajdą przyczynę piszczenia.

Zacznij od tego.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

Świst to prawdopodobnie nie wymieniona długo odma. Miałem to samo u siebie. Jeżeli jej nie wymieniałeś to i tak ją musisz wymienić. Chyba, że chcesz chodzić później zły słuchać nie rozgarniętych mechaników, że to gdzieś między silnikiem, a skrzynią :duh:

Co do kasowania inspekcji to proszę bardzo (Mi na początku też nie wychodziło, choć teraz robię to inpą):

 

Lampka kontrolna wymiany oleju

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

 

Lampka kontrolna inspekcji

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

 

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara

 

1. Włączyć zapłon

2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy. Wtyk

diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego

lub prawego amortyzatora teleskopowego albo na

ścianie podwozia.

3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

4. Wyłączyć zapłon

5. Odczekać 20 sekund

6. Włączyć zapłon

7. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków

diagnostycznych silnika i masy

8. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek

kontrolnych

9. Wyłączyć zapłon

Opublikowano

bardzo dobry motor, tylko uważaj na pompę wody. Mogą być wycieki i możesz zajechać motor. Nowa pompa w ASO ok. 350 zł

Pozdr.

Opublikowano

Dziękuje za pomoc, odmy nie wymieniałem ale się tym zainteresuje a co do kasowania zakupiłem kabelek wiec ogarnę temat przez interfejs.

Rozumiem że jak pompa wody będzie siadać zauważę wzrost temperatury wody ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.