Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie, szwankuje mi centralny zamek z pilota, zero jakiejkolwiek reakcji. Zaprowadziłem dziś auto do warsztatu, który jest partnerem ASO Rawski w Warszawie. Stwierdzili, że piloty nie są wystarczająco naładowane i jest to wina właśnie stacyjki. Wg nich, należy wymienić stacyjkę i ją zakodować. Zadzwoniłem do ASO z pytaniem jak to jest z tą wymianą i uzyskałem info, że wymiana stacyjki nie wymaga kodowania. To w końcu wymaga tego kodowania czy nie?
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

 

Dzięki, wygląda na dosyć prostą czynność więc może niczego nie ułamę.

 

Co do autora, mysle ze problem nie lezy po stronie kluczykow :)

 

Gniazdo nie trzyma mi pilota, czyli mogę go po prostu wyciągnąć podczas jazdy więc mam nadzieję, że to to.

A jeśli to nie gniazdo to co może być przyczyną? Antena?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Proszę o pomoc przy demontażu gniazda stacyjki, według ruskiej instrukcji zdemontowałem osłonę, odkręciłem dwie śrubki, wyjełem sanki pilota i stoje w miejscu, nie mogę zdjąć plastikowego elementu który wchodzi w konsole. Podczas demontażu listwy ozdobnej w celu wymiany przycisku STAR/STOP wypadła mi wtyczka przewodu CAS chyba ze stacyjki, czy dobrze wnioskuje że po wyjeciu tego plastikowego elementu o którym pisze będę mogł ją z powrotem podłączyć?
Opublikowano
zrobione, nie dziekuje za pomoc bo jej nie było

Masakra jaki niecierpliwy :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: a innym już nie pomoze :cry2: :cry2: :cry2: :cry2: :cry2:

icon4.png
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

BMW e87 120d. Wymiana gniazda pilota.

 

 

Witam kolegów z forum. Problem z wypadaniem pilota powtarzał się cyklicznie od ok 1,5 roku, w końcu zniecierpliwiony tą sytuacją postanowiłem wziąć problem w swoję ręce.

Sprawa demontażu nie jest aż taka trudna aczkolwiek wymaga to poświęcenia odrobiny czasu i niestety posiada kilku kluczy.

 

- Śrubokręt - krzyżak i płaski ( do podważania plastików w miejscach spinek)

- klucz torx 25, najlepiej jako bit z małą grzechotką

 

Na początku przestrzegam przed schematem zamieszczonym przez "zetro" schemat sam w sobie super, ale nie koniecznie stosowany do 1. Różnica polega w sumie diametralnie, tzn. osłonka plastikowa wokół gniazda nie jest na wcisk ( spinki ) ale jest dokręcona dwiema śrubami torx 25, które schowane są pod osłoną ( ta sama która od dołu opasa kolumne kierowniczą i włącznik świateł). Ja niestety próbując wyciągnąć ją na samym początku pracy, ułamałem ją ponieważ żadnych spinek tam nie bylo! Na szczęscie okazało się że druga stacyjka jest w komplecie z tą osłonką.

 

I cały problem polega na tych dwu śrubkach, aby się do nich dostać niestety należy wymontować ww. osłonę. Dodam że ta osłona ma 2 lub 3 śruby ukryte po plastikową osłona radia navi itp.

Dodatkowo należy zdemontować listwę ( u mnie akurat srebrną) nad radiem dochodzącą aż nad schowek po stronie pasażera.

 

Do usunieciu tych plastików mamy łatwy dostęp do tych dwu śrubek mocujących gniazdo, po których wykręceniu gniazdo wychodzi bez problemu, odpinamy taśme i wsio.

 

 

U mnie uszkodzenie polegało na wyłamaniu bolca z jednej strony właśnie odpowiedzialnego za utrzymywanie pilota, podejrzewam że to uszkodzenie powstało na skutek "siłowego" wyciągania pilota, albo przez mechaników u których auto bylo naprawiane.

 

Heja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.