Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z wysoka temperatura silnika ( N53B30 ) w czasie jazdy w trasie waha sie pomiędzy 80-99 stopni a jak stanę w korku to pomiędzy 95-108 byłem w serwisie i stwierdzili ze niema zadnych błędów dotyczacych temperatury silnika tylko z układu paliwowego ponieważ jak silnik osiąga temp.109 to wywala mi komunikat "engine fault reduced power " i gasnie odpala za trzecim razem i jak zaczne jechac to jest ok a jak stanę to znowu engine fault reduced power. Termostat podobno dobry serwis tak stwierdził,wentylator działa ale jak jest 105 stopni to nie chodzi i nie mam żadnego komunikatu że jest wysoka temperatura,moze to pompa wody ale ogzewanie mam i obieg wody w zbiorniczku jest. Proszę o pomoc
Opublikowano
To jest normalna temperatura pracy tego silnika, szczególnie w korku. Obniza się podczas intensywniejszego deptania.

108 stopni normalna temperatura niewierze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.