Skocz do zawartości

320d - Kopci na niebiesko i szarpie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musze ponowić tematy gdyż nie przeczytałem tytułowania wątków i zablokowali mi :(

 

Witam dzisiaj jadąc sobie autem za uwarzyłem że przy 1,5tys obrotów auto dymi na niebiesko i szarpie Może mi ktoś powiedzieć dlaczego ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A kojarzysz co to odma/separator oleju? Wymieniałeś kiedyś? Długo masz auto? W poprzednim wątku pisałeś, że to przedlift 2002r, ale to się gryzie, bo lift był 09.2001..ile masz km? 136 czy 150?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
136koni i zrobione 158500km przepraszam 2001 rok bo motocykl mam z 2002 roku :D To samochód ojca on chyba nic takiego nie wymieniał :/ Auto mamy już 3-5lat chyba. Robi tak na ciepłym silniku chyba tylko. Zrobiłem dziś 60km- 30km do i 30 z szkoły i zawsze na końcu szarpał!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To najwyższa pora wymienić, kup kompletną odmę, tak to wygląda:

http://allegro.pl/bmw-5-e39-3-e46-318d-320d-520d-m47-odma-oryginal-i2774679592.html

wymiana (filmik z polifem, ale poradzisz sobie :wink: ):

http://www.youtube.com/watch?v=W3ge85NZ6BI

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
jak na niebiesko kopci to wtryski. Jedź na kompa i sprawdź korekcje wtryskiwaczy - to podstawa
Jak kraść to miliony...jak jeździć to BMW!!
Opublikowano
Niestety w tym modelu nie sprawdzi korekcji wtryskiwaczy. Tutaj sugeruję demontaż wtrysków i sprawdzenie na specjalnej maszynie, która przeprowadzi również fazy dotrysku i wtrysku właściwego. Jednak osobiście mnie nurtuje objaw szarpania... albo Ci się rozpada turbina, tj puszcza olej i wykorbił się wał wirników przez co regulacja doładowaniem jest nieoptymalna. Sprawdź także stan odpowietrznika skrzyni korbowej (ODMY) i wykonaj test bez filtra. W najgorszym wypadku mogły Ci paść pierścienie tłokowe lub uszczelniacze zaworowe i by to sprawdzić będziesz musiał przeprowadzić test kompresji + próba olejowa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.