Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dziś byłem u dwóch mechaników, jeden powiedział że na 100 procent jest to uszczelka pod głowicą ale najpierw musiałem mu o tam powiedzieć i tak stwierdził, a drugi powiedział że raczej to nie jest uszczelka pod głowicą tylko mogą być uszczelki podstawy filtra lub laczenia z chlodniczka. w wtorek jadę odstawić auto do warsztatu;/
Opublikowano
dziś byłem u dwóch mechaników, jeden powiedział że na 100 procent jest to uszczelka pod głowicą ale najpierw musiałem mu o tam powiedzieć i tak stwierdził, a drugi powiedział że raczej to nie jest uszczelka pod głowicą tylko mogą być uszczelki podstawy filtra lub laczenia z chlodniczka. w wtorek jadę odstawić auto do warsztatu;/

 

byle nie do tego 1 :lol:

Opublikowano
Gdzie jest ta chlodniczka o ktorej wy mowicie? jest ktos w stanie wskazac ktora to czesc w http://www.bmstore.pl ?

 

Chodzi o podstawę filtra oleju a konkretnie element nr 4:

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/11_3191-doplyw-oleju-filtr-oleju-wymien-ciep/vPD38247

 

Poza tym w sezonie jesienno-zimowym też mam białą maź na bagnecie a czasem nawet trochę pod korkiem wlewu oleju. Latem oczywiście wszystko znika. Tak było przez 2 lata użytkowania auta.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Witam od nie dawna posiadam bmw e46 316i problem polega na tym ze olej dostaje mi sie do ukladu chlodzenia wymienilem uszczelke pod glowica glowica byla planowana po skreceniu silnika problem jest ten sam nie mam juz sil i nie wiem co moze byc przyczyna pomozcie. pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolega wyzej, krzycho, dal ci odpowiedz.szkoda, ze nie poszukales odpowiedzi przed wymiana uszczelki glowicy.
Opublikowano
dziś byłem u dwóch mechaników, jeden powiedział że na 100 procent jest to uszczelka pod głowicą ale najpierw musiałem mu o tam powiedzieć i tak stwierdził, a drugi powiedział że raczej to nie jest uszczelka pod głowicą tylko mogą być uszczelki podstawy filtra lub laczenia z chlodniczka. w wtorek jadę odstawić auto do warsztatu;/

 

Wiec do ktorego fachowca sie wybierasz,poniewaz ja bym proponowal do tego drugiego,a jesli chodzi o tego pierwszego to czy pytales sie go o ta chlodniczke. Pamietaj ze moga byc walniete same uszczelki podstawy filtra lub sama chlodniczka. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
Jak caly olej ci idzie do ukladu chlodzenia? Nierozumiem ,napisz jeszcze raz co sie dzieje i jak duza ilosc oleju idzie do ukladu chlodzenia ,bo chyba nie cale 4 litry :shock:

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
To ze bagnet masz suchy to nie znaczy ze 4 litry idzie ci do ukladu chlodzenia,bo by ci silnik zatarlo. Tak czy inaczej strasznie dziwna sprawa. Machanik ktory ci wymienial uszczelke pod glowica stwierdzil ze przy takim ubytku oleju jest walnieta wlasnie ona. Ja na twoim miejscu sprawdzilbym okoice podstawy filtra oleju oraz chlodniczke,lecz nie chce mi sie wierzyc ze tamtedy by szla taka ilosc oleju.

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
a ta głowica była sprawdzana? bo napisałes ze planowana była moze ona jest peknięta?? mieliśmy taki przypadek u znajomego,kupił honde z niemiec z walniętą uszczelką, wymieniali mu ja póżniej 3 krotnie. podarowałem mu głowice i do tej pory śmiga. okazało się po sprawdzeniu ciśnieniowym że ma mikropęknięcie(okazało się póżniej ze ta babka w niemczech ,cały czas poruszała sie bez płynu). i cały czas ja, wydmuchiwało moze ten trop podejmij.
Opublikowano
okazało się po sprawdzeniu ciśnieniowym że ma mikropęknięcie
Też tak kiedyś miałem. Głowica była splanowana, uszczelka wymieniona wszystko cacy poskładane a po rozgrzaniu syf w układzie chłodzenia - zupa. Zapomnieli sprawdzić przed splanowaniem. Głowica do wymiany :cry2:
Opublikowano

Przed odpaleniem bagnet pokazał pełny stan oleju

A po wyłączeniu bagnet pokazuje brak oleju a Olej jest w chłodnicy cieczy jutro sie dowiem czy glowica byla sprawdzana. Z tego co czytałem na forum chłodniczka oleju znajduje sie pod filtrem oleju a przy moim aucie nie ma tam chłodniczki czy moze byc ona w innym miejscu bo przy chłodnicach cieczy i klimy tez jej nie ma

Opublikowano
Chlodniczka powinna byc przy filtrze olejowym ,a dokladnie po prawej jego stronie, lecz w takim przypadku watpie by to byla ta chlodniczka walnieta chyba ze...w sumie rozne cuda sie zdarzaja.

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to po cholere na dupe zawracasz!!!!!!! nie widzisz tematu o jaki silnik sie toczy dyskusja???????????????????????????
Opublikowano
dziś byłem u dwóch mechaników, jeden powiedział że na 100 procent jest to uszczelka pod głowicą ale najpierw musiałem mu o tam powiedzieć i tak stwierdził, a drugi powiedział że raczej to nie jest uszczelka pod głowicą tylko mogą być uszczelki podstawy filtra lub laczenia z chlodniczka. w wtorek jadę odstawić auto do warsztatu;/

 

Wiec do ktorego fachowca sie wybierasz,poniewaz ja bym proponowal do tego drugiego,a jesli chodzi o tego pierwszego to czy pytales sie go o ta chlodniczke. Pamietaj ze moga byc walniete same uszczelki podstawy filtra lub sama chlodniczka. Pozdrawiam

 

 

no pewnie że do tego drugiego:)

Opublikowano
Nie walczylem z ta chlodniczka z tego wzgledu ze byla brzydka pogoda ,a ja niestety nie mam garazu. Ale co by sie w sobote nie dzialo to bede robil to napewno. Zdam relacje z calego przebiegu prac.Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
Witam, wiec sprawa przedstawia sie jasno dzis zmienialem uszczelki podstawy filtra i uszczelke pokrywy zaworow. Pewne jest to ze u mnie jest walnieta chlodniczka ,poniewaz uszczelki nie maja nic do tego z tego powodu iz sa tam tylko i wylacznie kanaliki olejowe. Przewody chlodnicze wchodza tylko w chlodniczke i nie przechodza zadnymi kanalikami to obieg zamkniety w chlodniczce,lecz w chlodniczce jest kanal olejowy i to jest to miejsce gdzie sie miesza olej z plynem chlodniczym. Jak zamowie chlodniczke i zrobie to napewno sie odezwe z postepami. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.