Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem dziś jak sprawdzałem olej zauważyłem na bagnecie białą maź i trochę zmniejszył się stan oleju. co może być przyczyną??? dodam ze auto ma przejechane 165tk.
  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a jaki masz olej, jak mineralny i ta maź nie jest zbyt duza to porpostu przez olej i tak bedzie.

 

a tak pozatym 165 000 tys? to calkiem niezle :) myslales moze o tym ze w aucie byl cofajny licznik ?

Opublikowano
najlepiej przejedź sie gdzies, czyli sprawdz czy jesli zrobisz jakas trase 15-30 km i czy dalej takie cos bedziesz mial, jesli tak to zastanowil bym sie nad wymiana uszczelki pod glowica + nagrzej silnik tak 70 stopni+ i sproboj odkrecic korek od plynu chłodniczego (nie odkrecaj) i jesli bedzie swist to uszczelka, jesli nie to wtedy odkrec powoli i zobacz czy bulkocze.
Opublikowano
przebieg napewno jest autentyczny bo pod kompa podpinałem auto:) a auto kupione było z pierwszej ręki z niemiec i po auto byłem osobiście, nie od żadnego handlarza i to wiem napewno:)
Opublikowano
jeżdzę codziennie do pracy trasa około 15 km w dwie strony 30km, a auto nagrzewa się normalnie 90 stopni jest.. a auta nie przeciągam na biegach, dlatego mnie nie pokoi ta sytuacja...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
biala maz na bagnecie to w silnikach typu n42,43,46 sprawa normalna.konstrukcja bagnetu.olej w wodzie byc nie moze oczywiscie.branie oleju bylo przerabiane wielkokrotnie na forum.podaj wiecej danych: ile oleju znika, czy jest ten olej w plynie, czy ubywa wody?
Opublikowano

Wątek już był poruszany na forum,

uspokoję cię że tak jak napisał kolega powyżej - N42 i N46 tak po prostu już mają i nie jest to powód do stresu. Mój ma 170tys przebiegu (nie kręcony na 100%) i też mam majonez na bagnecie. Na korku ten objaw nie występuje.

 

Jeszcze jedna uwaga - termostaty w naszych silnikach nietypowo wysoko się nagrzewają - do 105 stopni a nie 90ciu ;)

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
powiem tak oleju dużo ubyło jak sprawdzałem miesiąc temu to miałem pól stanu na bagnecie i przejechałem ponad tysiąc km i przed wczoraj sprawdziłem i było naprawdę minimum, więc coś za dużo :-( a powracając do płynu chłodniczego to jest tak jak było tylko olej doszedł do płynu, wiec nie wiem. dlatego pytam:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uszczelka to raczej nie bedzie.kolega gdzies wyzej pisal,pytal, czy powstaje cisnienie w ukladzie.prosty sposob;zobacz czy weze wodne robia sie twarde?daj znac a mysle, ze moge udzielic ci podpowiedzi.pozdrawiam
Opublikowano
dodam jeszcze że zauważyłem jakby olej był w płynie chłodniczym...

 

Napisze krotko . Olej w plynie jesli sie pojawia to na 99% masz walnieta uszczelke chlodniczki oleju lub sama chlodniczke. To, ze sie robi delikatna maz pod korkiem wlewu oleju to normalka w tych silnikach o tej porze roku,a jesli chodzi o spalanie oleju to bym raczej zastanowil sie nad uszczelniaczami, zapytaj uzytkownika KKX5 bo on kilka dni temu ten temat przerabial bez sciagania glowicy a przebieg ma bardzo podobny do twojego..Ja mam te same objawy od 11k km i autko smiga dalej bez problemowo,fakt ze mi olej znikl z max na polowe miedzy max a min ,lecz to przy ciezszej nodze normalne. W sobote bede walczyl z ta chlodniczka to napisze Ci efekty tej pracy.

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
Wyjda napewno uszczelki podstawy filtra lub laczenia z chlodniczka lub sama chlodniczka. W tych silnikach jest to podstawa, zreszta dowiadywalem sie juz wszedzie o to i kazdy mi to powiedzial lacznie z serwisem. Zreszta wystarczy pogrzebac w internecie i zobaczysz ile osob przerabialo juz ten temat. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
no dzięki koledzy za odp.:) trochę mnie uspokoiliście ze nie jest to uszczelka pod głowic:) jutro podjadę do warsztatu i napisze co i jak. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.