Skocz do zawartości

Problem z kontrolkami ABS hamulca racznego i kotroli trakcji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

podepnę się pod temat , bo też mam problem z asc i abs'em

zaswieciły mi się kontrolki, nie miałem jeszcze kabelka żeby odczytać błedy,

więc postanowiłem przeczyścić czujniki. Niestety , tylny prawy był tak zapieczony,

że nie dałem rady wyjąć (rozpadł się).

Kabel już mam , w inpie pokazało taki błąd

http://images46.fotosik.pl/1886/6663d8522744f4e4m.jpg

 

co on oznacza , bo za cholere nie mogę przetłumaczyć...

 

 

czujnik i tak muszę kupić , wiem że polecacie orginały ,ale czy np; czujnik delphi nie będzie dobrą alternatywą?

może ktoś montował taki i podzieli się opinią...

Opublikowano
Nie będzie dobra alternatywą. Kup oryginał, w ostateczności może być używka ale ori (pod warunkiem, że sprawna).

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

A ja powiem tak. Mialem podobny problem. Inp pokazal ze to sterownik pompy, blad 113. No to pompa do wymiany ale... No wlasnie wymienilem lozysko bo strasznie buczalo i jak reka odjal. Sa rozne przyczyny, zaczynajac od wymiany czujnikow a po pompe. Mozecie sie smiac i mowic ze to nie ma nic wspolnego z abs i trakcja. Wymiana lozyska pomogla. Tak dodam gdy juz mialem naprawione lozysko wszystko ladnie dzialalo w drodze do domu jechalem po dziurach, wolno wiadomo jak to jest. Nagle zaswiecily mi sie kontrolki, abs i trakcja. Pierwsze co zrobilem sparawdzilem bezpieczniki, byly lekko wyczepione, docisnalem je i znow wszystko dziala.

 

Na moje sprawdz na poczatek wszystkie bezpieczniki, tzn docisnij je.

Opublikowano
A ja powiem tak. Mialem podobny problem. Inp pokazal ze to sterownik pompy, blad 113. No to pompa do wymiany ale... No wlasnie wymienilem lozysko bo strasznie buczalo i jak reka odjal.

Witam

U mnie też łożysko huczało , wymieniłem je , tyle że wczesniej dobrałem się do tego czujnika,

mogłem sie wstrzymać z czyszczeniem ich, być może faktycznie od tych wibracji z łożyska czujnik fiksował...

No cóż szukam teraz tego czujnika , wymienię i zobaczę co będzie dalej..

 

pzdr

Opublikowano

Witam . Wlasnie wrocilem po wymianie czujnika ABS. Wszystko jest ok . Gdy auto odpalilem po okolo min zgasla kontrolka hamulca recznego, po przejechaniu okolo 500 metrow zgasly pozostale kontyrolki tzn. ABS i kontrola trakcji. Wszystko dziala jak nalezy.

Do kolgi zaciapa wstawilem czujnik o ktorym pisales i wszystko dziala OK. Wiec sie nie zastanawiaj sie. Tylko kupuj i wymieniaj. U siebie czyjnik ten kupilem za 88 zl.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podepnę się pod temat....

Po badaniu amortyzatorów (na drugi dzień) zaczęły się świecić kontrolki (DSC, ABS, ręczny).

Podpiąłem kompa i jest błąd czujnika w prawym przednim kole.

Wydobyłem czujnik i stan wizualny jest ogólnie dobry (lekko zabrudzony + co dziwne opiłki metalu na końcówce czujnika), a także widać na końcu czujnika z jednej strony zadrapania.

Czy jest możliwe że coś tarło po czujniku????

Przeczyszczenie + lekkie przetarcie papierem ściernym zadrapań nic nie dało... dalej kontrolki się świecą. Czujnik do wymiany??

Zastanawiam się skąd te zadrapania się wzięły i czy jak kupie nowy czujnik to znów nie wystąpią.

Proszę o porady....

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Opublikowano
W moim przypadku również wyglądał jakby o coś tarł, po mojej przygodzie nie wyglądał na uszkodzony mechanicznie, ale wymiana i tak była konieczna.
Opublikowano

Wymieniłem czujnik w prawym przednim kole i niestety dalej to samo. Na kompie jest błąd elektryki czujnika w prawym kole.

Czujnik jest dobry bo jak go podłączyłem pod lewe koło to jest ok.

Czyżby kabel do czujnika był uwalony?? Jak to sprawdzić domowym sposobem (nie mam miernika).

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Okazało się, że jeden kabelek był pęknięty.

Lutowanie i wszystko OK.

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.