Skocz do zawartości

X-DRIVE - SLYNNA ZEBATKA CENTRALNEGO DYFRA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz w temacie co i jak dokładnie opisane :mrgreen: :mrgreen:

Spójrz dokładnie i nie słuchaj mechanika bo oni chcą tylko na tej nieszczęsnej zębatce zarobić niestety.

Mało tego kolega tutaj robi te zębatki i sam testuje u siebie w aucie

Czytać koledzy....czytać !!!!

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przeczytałem wszystkie tematy na forum związane z zębatką :) Wiem jak to zrobić, ale mimo wszystko nie chcę się za to zabierać bo zwyczajnie nie mam jak i gdzie.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Niestety Adam powiedzial, ze nie zajmuje się takimi rzeczami i jedynie może wymienić mi silniczek na nowy. Macie jakis pomysl, gdzie w Warszawie moge to zrobic? Jakis znajomy mechanik zlota raczka?
Opublikowano
jest kawałek drogi, ale dzieki zadzwonie. Zastnawiam sie czy nie kupić tej zębatki z USA bo jak mechanicy słyszą, że coś trzeba obrócić i wsadzić z powrotem zjechaną zębatkę to rezygnują ;/
Opublikowano
ja mam taki problem lecz zadne kontrolki mi sie nie zapalaja. samochod przy dodaniu gazu i hamowaniu tak jakby przerywa i cos jakby nie zapapywalo i strzela opony mam identyczne letnie i zimowe. tak jakby cos mli ciezko opisac i jakby cos przeskakiwalo wie ktos jak mi pomoc
Opublikowano
ale slychac i czuc ze to cos z tylu i jak rozlaczam ta kostke od 4x4 rowniez jest to samo strzela i mli
Opublikowano
Niestety Adam powiedzial, ze nie zajmuje się takimi rzeczami i jedynie może wymienić mi silniczek na nowy. Macie jakis pomysl, gdzie w Warszawie moge to zrobic? Jakis znajomy mechanik zlota raczka?

 

A może w tym warsztacie w Łomiankach to robią? Ja u nich serwisuje swoje X3 od ponad pół roku, m.in. usuwałem tam klapki z kolektora (przeciekał)

http://www.service-cars.pl

 

Było też kiedyś na forum pisane o jakimś mechaniku z Garwolina, który naprawia skrzynki X-drive.

Opublikowano

Panowie,

 

Zebatke wykonalem z BRAZU a nie mosiadzu.

Braz w gatunku B101 - typowy na przekladnie slimakowe.

Nie ma mozliwosci zeby sie tam zos zablokowalo z tego powodu ze jest zebatka z brazu a nie z plastiku.

No sorry ale wydaje mi sie ze BMW raczej chcialo oszczedzic na kosztach produkcji uzywajac zebatki zrobionej z plastiku.

W sumie to jest nawet dlatego dwu czesciowa ta oryginalna zebatka bo dolna slimacznica jest czarna wykonana z PC-ABS - wysokoodporne tworzywo.

Biala to jakis PS - tanie tworzywo.

 

Moim skromnym zdaniem to tylko oszczednosc.

 

Wykonanie tego z brazu to nieporownywalny koszt niz z wtryskarki..... niestety, zimna kalkulacja.

 

U mnie naped pracuje bez zarzutu, akurat okres testowy jest odpowiedni :)

 

Pozdrawiam

 

Darek

Opublikowano

Panowie,

Znalazłem warsztat w Warszawie, który od razu wiedział o co chodzi z silniczkiem nastawczym. Zębatka obrócona, ale mocno wytarta. Jedynie 1/3 zębatki nie była wytarta. Póki co po obróceniu wszystko działa ekstra, ale dla bezpieczeństwa(szykuje mi się wyjazd w alpy) zamówię żebatkę z USA.

 

Szefostwo warsztatu bardzo przyjemne, nic więcej u nich nie robiłem więc mogę jedynie polecić usługę obrócenia/wymiany zębatki. :)

 

Koszt robocizny 100zł, zrobione na miejscu w 40 minut.

 

Namiary na warsztat:

ul. Bokserska 1c – biuro / warsztat02-682 WARSZAWA

tel. 022 498 46 20

fax. 022 853 19 91

tel kom. 0 602 216 066

SERWIS CZYNNY

pon. pt. 9-18

Opublikowano
Bo jak ktoś wie o co chodzi to nie widzi problemu w przestawieniem samej zębatki a takich domorosłych mechaników co to niby się znają to są na pęczki.Jak masz tak wytartą to mozesz i tak szykować się do wymiany bo pewnie ktoś już to przestawiał ale w Alpy spoko mozesz jechać :cool2:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

Zrobił mi się problem. Miałem typowe objawy usterki plastikowej zębatki. I faktycznie po zdjęciu silniczka potwierdziło się. Zmieniłem ustawienie zębatki i złożyłem to w całość. Nadmienię, że odpięty był cały silniczek łącznie z wtyczką. Po złożeniu przez moment było wszystko ok, po chwili zapaliła się kontrolka 4x4 i nie sposób jej wyłączyć. Wyraźnie czuć też, że zapięty jest na sztywno napęd na cztery koła (duży opór przy skręcie, a na luźnym terenie przy skręcie ślizgają się koła). Zrobiłem ok. 20 km. Przy kolejnym odpaleniu auta najpierw zapaliło się 4x4, a za chwilę standardowo ABS/ręczny i zaraz poduszka.

Czy ktoś miał podobne objawy? Póki co spróbuję podjechać na komputer, może coś się dowiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.