Skocz do zawartości

X-DRIVE - SLYNNA ZEBATKA CENTRALNEGO DYFRA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5tys nowa w Bmw?? :lol: :clap: :clap: :clap: :jawdrop: :modlitwa: :jawdrop: :jawdrop: chyba Euro...
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No, juz myślałem, ze interes w uk musze zamykac...

Do ceny to jeszcze olej doliczyc, kalibracja, przelozenie, zebatka nowa...no jakies 15.000zl

Zregenerowana=Nowa jesli nowy łańcuch bedzie ale nie sądzę aby w Pl ktos regenerowal za 2.5tys z nowym łańcuchem.

Opublikowano

Dobra wiadomosc: dostep z dnia na dzien :D

 

hehe....ciekawe dla kogo jest taka dobra przy tej cenie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Moderatorzy
Opublikowano
To ja bym wybrał nową :)
Opublikowano

Odłącz sobie silniczek i śmigaj do zimy z napędem na tył jak w prawdziwej beemce :D

Jak odłożysz kasę to kup nową skrzynkę na zimę i masz spokój na lata.

Przed zimą podłącz, bo po co w końcu latem na ulicy napęd 4x4 :wink:

Ja mieszkam w górach i widzę że tylko w zimie ten napęd się przydaje.

 

Jak zrobiłem regenerację to odłączyłem teraz na lato skrzynkę i auto fajnie jedzie :P no i się skrzynka nie zużywa :8)

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano

Ha ha ha

Smieszne!!!

No może są te skrzynki po 9 i 15 tys.

może i euro albo jenów.

Ale jak kolega pokazał link i sa nowe za 5 tys.

A tu na forum robi sie reklame regeneracji .

Może to interes niektórych.

Sami na początku nie umieli naprawić a teraz na siłę reklamują sie z regeneracja .

To pewnie super łatwa ta regenercja jak sie tego da nauczyć przez taki krótki czas.

A pytalem sie o złoty srodek ?

I już go znalazłem.

Takie moje odczucia .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpowiedź juz znasz, jedz i kup nowa...forum do tego nie potrzebne. Nikt tu sie nie reklamuje. Nie ma takiej potrzeby.
Opublikowano

Rok temu u mechanika niby wstawili mi zregenerowaną skrzynkę, a tu znowu szarpie. 40k przejechałem i pada - żarty jakieś... :mad2:

 

Nie wiem czy to dziwne czy nie, ale zarówno wcześniej, jak i teraz, nie wyświetlają mi się żadne komunikaty w sensie kontrolki. Po prostu szarpie na 2 i 3 i na luzie przy hamowaniu i stuka...

Opublikowano

Papik, czy do regemeracji tych skrzyń, używasz takich samych części do 3.0d i do np. 2.0d?

Pytam bo moja skrzynia wymagała uwagi już wcześniej, lecz po założeniu kompresora moje 2.5i rwie jak rakieta, i reduktor wytrzymał tylko dwie jazdy próbne.

Czy potrzebuję jakiś specjalnych części do naprawy tej skrzynki?

Opublikowano
Bo rozmawialem z mechanikiem i wlasnie straszyl mnie,ze gdy odepne kostke,to bede mial pozniej problemy bo juz nie bedzie dzialac tak samo jak przed wyciagnieciem.Moglby mi ktos pokazac na jakims rysynku,gdzie znajduje sie ta kostka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Latwiej jest wyciagnac bezpiecznik od x-drive...
Opublikowano
Jezeli wyciagne i wloze spowrotem ten bezpiecznik,wykaze mi jakies bledy? beda swiecic sie jakies kontrolki?? Nie spowoduje to jakiegos problemu?
Opublikowano

Nie będzie kolego żadnych problemów - to nie jest rozbrajanie bomby :D

 

Tylko jak wypniesz bezpiecznik to będziesz miał na desce 2 żółte kontrolki - 4x4 i hamulec ręczny.

Jak odepniesz kostkę od silniczka skrzynki to będzie świecić tylko - 4x4

 

Wybór należy do Ciebie :8)

BMW = Radość z jazdy
Opublikowano
Papik, czy do regemeracji tych skrzyń, używasz takich samych części do 3.0d i do np. 2.0d?

Pytam bo moja skrzynia wymagała uwagi już wcześniej, lecz po założeniu kompresora moje 2.5i rwie jak rakieta, i reduktor wytrzymał tylko dwie jazdy próbne.

Czy potrzebuję jakiś specjalnych części do naprawy tej skrzynki?

 

Wymieniam tylko olej, to lekarstwo na kazde zlo ! :))

Na powazanie, skrzynki 2d 3d 3sd etc. sa w X3 jednakowe, czyli ATC400. Szarpanie wynika z wielu czynnikow ale czesci sa te same. Jak bede mial chwile wsadze do siebie reduktor z X5 (E53) bo ma dluzszy lancuch i nieco inna konstrukcje. Silniczki i zebatki sa te same ale skrzynka jest wytrzymalsza :)

Opublikowano
Nie będzie kolego żadnych problemów - to nie jest rozbrajanie bomby :D

 

Tylko jak wypniesz bezpiecznik to będziesz miał na desce 2 żółte kontrolki - 4x4 i hamulec ręczny.

Jak odepniesz kostkę od silniczka skrzynki to będzie świecić tylko - 4x4

 

Wybór należy do Ciebie :8)

 

Sama kontrolka 4x4 swieci sie z powodu bledu czujnika kata skretu. Po odlaczeniu wtyczki powinny sie zapalic 3 kontrolki. Jesli pala sie 2 tzn,ze rezystor (druga wtyczka przy silniczku)jest niezakodowany, badz inny niz zakodowany :)

Temat ogarnialem u kolegi z forum tydzien temu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.