Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniłem właśnie żarniki na oryginalne i miałem nadzieję że to zniknie, ale nie znikło.

Jak patrzę na reflektor gdy jest włączony to w miejscu gdzie pada światło z soczewki na klosz to widać "tęczę"

Da się wymienić klosz tak jak w E46?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

To nie wina klosza kolego, tylko soczewki w środku.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to podtrzymuję pytanie czy ta się z tym coś zrobić. Na realoem soczewka nie występuje jako element wymienny. Na allegro znalazlem http://moto.allegro.pl/bmw-e90-e-90-soczewka-lewa-xenonowa-xenon-europa-i2754853006.html,

ale nie wiadomo jak to będzie świecić.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się, że u mnie jest to dosyć mocno widoczne.

W niektórych samochodach nie występuje taki problem, albo jest to prawie nie widoczne.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Klosze miałem polerowane i są w bardzo dobrym stanie.

Ojciec ma passata bez xenona, ale z soczewką.

Sprawdziłem jak to wygląda u niego i jest tak samo jak u mnie.

Na razie odpuszczam temat.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Witam serdecznie!

 

Posiadam E90 z 03.2005 oraz 193 tyś przebiegu.

 

Co prawda Xenon nie jest różowy, jednak wydaje mi się że dużo słabiej świeci niż xenony w innych autach.

 

Czy wiadomo jaka jest mniej-więcej żywotność samego Xenonu i kiedy należy go wymienić ? Czy pozostaje czekać aż stanie się różowy?

Opublikowano

W niektórych samochodach ten efekt nie występuje w ogóle.

 

Pozdrawiam

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
A ja juz do konca nie wiem czy mi sie zaraz spali czy nie. Jakis czas mygala mi jedna zarowka, potem przestala. Ktoregos dnia zrobila sie rozowa ale trwalo to tylko dzien. Nastepnego dnia bylem na przegladzie i facet przysowal jakies lusterko na kolkach ale to chyba sluzy tylko do poziomu a nie do sprawdzenia mocy swiecnia zarowki. Dzis zaobserwowalem ze zaczela mygac wiec sie wkurzylem i pomyslalem ze zamowie nowa,zatrzymalem sie i przestala mygac. Sytuacja powtarza sie czesto. Wiec to zarowka czy moze cos innego?
Opublikowano
(...) 03.2005 oraz 193 tyś przebiegu.(...)

Co prawda Xenon nie jest różowy, jednak wydaje mi się że dużo słabiej świeci niż xenony w innych autach.

Czy wiadomo jaka jest mniej-więcej żywotność samego Xenonu i kiedy należy go wymienić ? Czy pozostaje czekać aż stanie się różowy?

 

Wymień żarniki, u mnie przyniosło to zauważalną poprawę przy podobnym jak Twój przebiegu. Stary po demontażu był zamglony, widać było po nim już te godziny świecenia.

 

Miganie czy kolor różowy to już ostatni etap życia palników, jednak z czasem tracą one stopniowo również na mocy.

Opublikowano

Dziękuje za odpowiedz. Gdzie i jakie żarniki powinienem kupić ?

 

Czy mógłby ktoś polecić coś dobrego w kategorii cena/jakość ?

 

A jak z samą wymianą ? Zrobię to sam, czy muszę jechać do warsztatu ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuje za odpowiedz. Gdzie i jakie żarniki powinienem kupić ?

 

Czy mógłby ktoś polecić coś dobrego w kategorii cena/jakość ?

 

A jak z samą wymianą ? Zrobię to sam, czy muszę jechać do warsztatu ?

 

Ja kupiłem tutaj:

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenstart-2012,42,339.html

 

Jak na razie działają. Wymiana jest banalna, ale najlepiej zdemontować koło i przednia część nadkola.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupiłem tutaj:

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenstart-2012,42,339.html

 

Jak na razie działają. Wymiana jest banalna, ale najlepiej zdemontować koło i przednia część nadkola.

 

Zauważyłeś znaczącą różnicę w porównaniu do barwy 4300?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja kupiłem tutaj:

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/d1s-xenstart-2012,42,339.html

 

Jak na razie działają. Wymiana jest banalna, ale najlepiej zdemontować koło i przednia część nadkola.

 

Zauważyłeś znaczącą różnicę w porównaniu do barwy 4300?

 

Z pewnością są jaśniejsze i trochę bielsze. Jak dla mnie OK.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przejechałem już trochę z nowymi oryginalnymi żarnikami i żółty pasek o którym wcześniej pisałem stał się prawie nie widoczny.

Może jak się żarniki rozświecą to zniknie całkowicie. :D

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupiłem Philipsy.

Ksenony, na których wydawało mi się że słabo świeci okazały się podróbkami. Kupiłem je w pudełkach serwisowych VW. Na hurtowni zapewnili mnie że oryginały.

Albo nie widzą co sprzedają, albo nie chcą wiedzieć.

Na tych żarnikach widoczny był żółty pasek i przy jeździe podczas deszczu lub gdy droga była mokra wieczorem lampy świeciły gorzej niż w polonezie.

W zeszłym tygodniu kupiłem tym razem oryginalne żarniki Philips od forumowego kolegi gorik79. Po montażu żółty pasek był widoczny, ale po tygodniu jazdy na chwilę obecną jest prawie niewidoczny. Jak jest ciemno i mokra droga to też widać znaczącą poprawę.

Pojadę na hurtownię gdzie sprzedali mi "oryginalne chińskie żarniki" i będę je reklamował. Zabiorę fabryczny żarnik i uświadomię panów czym handlują.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Kupiłem Philipsy.

Ksenony, na których wydawało mi się że słabo świeci okazały się podróbkami. Kupiłem je w pudełkach serwisowych VW. Na hurtowni zapewnili mnie że oryginały.

Albo nie widzą co sprzedają, albo nie chcą wiedzieć.

Na tych żarnikach widoczny był żółty pasek i przy jeździe podczas deszczu lub gdy droga była mokra wieczorem lampy świeciły gorzej niż w polonezie.

W zeszłym tygodniu kupiłem tym razem oryginalne żarniki Philips od forumowego kolegi gorik79. Po montażu żółty pasek był widoczny, ale po tygodniu jazdy na chwilę obecną jest prawie niewidoczny. Jak jest ciemno i mokra droga to też widać znaczącą poprawę.

Pojadę na hurtownię gdzie sprzedali mi "oryginalne chińskie żarniki" i będę je reklamował. Zabiorę fabryczny żarnik i uświadomię panów czym handlują.

 

Fajnie byłoby gdybyś wrzucił jakieś fotki tych podróbek jeśli jakieś zrobiłeś... będzie jako "materiał szkoleniowy" ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=154217

U mnie sprawa wyglądała dokładnie tak samo.

Na obecnych żarnikach mam plomby xenon serwis więc jest pewność że oryginalne. Nie ma tylko tego białego nadruku na wtyczce, ale mam je już jakiś czas i żółty pasek znikł. Teraz mam czyste białe światło.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.