Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich mam problem z odpalaniem auta rano.podejrzewam że to wina rozrusznika. ostanio sporadycznie zdarzyło się ze rano przy odpalaniu zakręcił tylko raz może sekundę a za drugim razem już startował.na ciepłym silniku od razu za 1 razem. a dzisiaj dopiero zaskoczył po 5-6 próbie. i przy odpalani zawsze pod koniec słychać takie małe zachrobotanie rozrusznika.

 

mam następujące błędy:

 

 

http://zapodaj.net/d1db295f232b9.jpg.html

 

i moje pytanie.czy lepiej naprawić rozrusznik czy lepiej kupić dobrą używkę.chyba że jeszcze przeczyścić styki od rozrusznika??

Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
To co moze byc z ta popa?i czy to ma jakis wplyw na to odpalanie? A nie wiesz moze ktora bezpieczniki byly od podgrzewania lusterek?
Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
Dostań się do skrzynki bezpieczników za schowkiem na rękawiczki, tam masz opis. Dodatkowa pompa wody nie ma absolutnie żadnego znaczenia dla możliwości uruchomienia samochodu. Jest wykorzystywana przy funkcji REST oraz wspomaga w pewnych okolicznościach główną pompę wody.
Opublikowano
Dostań się do skrzynki bezpieczników za schowkiem na rękawiczki, tam masz opis. Dodatkowa pompa wody nie ma absolutnie żadnego znaczenia dla możliwości uruchomienia samochodu. Jest wykorzystywana przy funkcji REST oraz wspomaga w pewnych okolicznościach główną pompę wody.

 

 

Wlasnie o dziwo ta funkcja rest dziala na postoju. Moze bendix mam do wymiany w rozruszniku.

Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
A ten błąd E18F 20 to co to może być. a to MOSTGW to co to za moduł??
Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
Trzy pierwsze błędy, jeżeli dobrze rozkodowałem:

A6DF - mata grzewcza, prawe lusterko

A6E0 - mata grzewcza siedzenia kierowcy

A6D1 - pompa wody, otwarty obwód

A6D1 to błąd dodatkowej pompy wody-z doswiadczenia wiem ze szczotki sie w niej konczą,na poczatku raz dziala raz nie,w sumie naprawa łatwa in tania-koszt szczotek ok 10pln,tylko troszke dlubania jest gdy wymieniamy te szczotki-trzeba je dobrze spasowac papierem sciernym,wlutujemy na miejsce starych,pózniej troche klopotu jest z poskladaniem tak aby szczotki były na swoim miejscu :duh: :mrgreen:

Wszystko jest ładnie opisane na forum w odpowiednim temacie :cool2:

Z rozrusznikiem ta pompa nie ma nic wspólnego :D

icon4.png
Opublikowano

MOSTGW = MOST Bus Gate Way. Element Radio Prof / Navi. Jest to bramka, która umożliwia wymianę danych między szyną CAN a szyną MOST. Jeżeli chcesz się np. podłączyć INPĄ do zmieniarki CD, to przez interfejs diagnostyczny wpinasz się do szyny CAN, następnie sygnał leci do Navi która przekazuje odpowiednie komunikaty z odpowiednimi ramkami na szynę MOST i vice versa.

 

Po szynie MOST rozmawiają między sobą moduły multimedialne, po niej przesyłany jest głównie dźwięk z uwagi na dużo przepustowość (w BWM szyna MOST pracuje w oparciu o światłowód). Z Radiem/Navi gada po niej Bluetooth (Moduł TCU/Mulf), zmieniarka, moduł TV, radio satelitarne itd.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
A co do tego odpalania to macie jakiś pomysł co to może być jeśli nie mam żadnego błędu który jest związany z tym problemem.
Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
wiem czytałem też od tej klemie. a jeśli to jest to czy nie idzie zastąpić potem tej klemy już bez naboju??
Pozdrawiam Kuba:)
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
wymieniłem rozrusznik problem zniknął. temat zamknięty:)
Pozdrawiam Kuba:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.