Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście przy sprawnym wystarczy zaślepić.

Ale spotkałem się już z tym, że EGR nie domykał się do końca. Wtedy możemy odpinać sobię jego sterowanie do woli :). A zaślepienie go to 5 minut roboty.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam odgrzeje kotleta.. :norty: odkąd kupiłem auto mordowałem sie z egr...tzn kupywałem nowe zaworki podciśnienia...nowe wężyki podciśnienia...czyściłem egr...tłoczek nie zacinał się.... a egr pracował jak chciał... tzn auto uruchomione i widać egr nie pracuje brak SSANIA po odpieciu wężyka... już miałem nowy zawór egr kupywać itp ale olewałem sprawę..do tego miałem ograniczony w disie na 40 mg stoke

 

dzisiaj wkurzyłem się bo robiłem test disem turbo i wywaliło mi ze egr nie pracuje...

 

 

-kolektor zdjęty

 

-trójnik cały ta listwa od vacum wypięta(nie zatkana nigdzie bo myślałem ze zatkana)

 

-zaworek sprawny..filter czyściutki

 

-egr ręcznie śrubokretem rozruszałem...DZIAŁA

 

-dałem w disie reset z 40mg stoke na 0 i ponownie ustawiłem 40mg

 

co ja się upisałem po forach o tym egr to świat nie widział...

 

 

i co się okazało??

 

odpiąłem czujnik za kolektorem...okej czujnik spoko wygląda już mam skłądać..ale coś mnie tknęło i patrzę a ten otwór w kolektorze co czujnik w niego wchodzi... cały zapieprzony nagarem... śrubokrętem trzeba było przepchać a potem wydmuchać tam... złożyłem wszystko...egr pracuje non stop...od zimnego do gorącego silnika...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.