Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wlasnie czytalem ze trzeba zaslepic wezyk i wstawic ta blaszke

Blaszkę, owszem, możesz wstawić ale zamiast odłączania wężyka podciśnienia. Po odłączeniu wężyka tłoczek nie pracuje = nie otwiera EGR.

Opublikowano

Albo albo...

Nie baw się z blaszką, zaślep po prostu wężyk i obserwuj jak się zachowuje samochód

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Panowie... w jakim celu zaślepiacie EGR?? Sterownik wyłapie błędy za dużej masy powietrza, następnie będzie regulował awaryjnie i niepotrzebnie dawką paliwa. Nie lepiej zrobić to profesjonalnie za pomocą DIS? tj zminimalizować udział EGR w cyklach pracy silnika. Uwierzcie, że przy w pełni sprawnym silniku mechaniczna eliminacja EGR nie daje żadnego zauważalnego efektu. Co innego programowe działanie w tym kierunku.
Opublikowano
Panowie wystarczy co 3ci serwis zajrzeć do dolotu i sprawdzić stan. A tak w ogóle to chodzi jedynie o swobodny przelot i czystość czujnika doładowania. Nie dajmy się zwariować :wink:
Opublikowano
Silnik mam sprawny a jak odepnę wężyk EGR jest poprawa w przyspieszaniu od dołu, ale wolniej silnik się nagrzewa wiec zima jeżdżę z EGR-em a latem bez.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

Jeśli ograniczymy egr programowo jak pisze yoshi sam tak mam i dla silnika m47 jest to wartość 87mg to wtedy kolektor za szybko sie nie zabrudzi.

 

Wcześniej sprzedacie auto :P

Opublikowano

Ja myślałem o wywaleniu EGR i wstawieniu przelotu. Niestety po przeczytaniu lektury to w moim roczniku to lipne rozwiązanie bo check będzie się świecił. Podobno do któregoś roku pozwalało usunąć check wspomniane ograniczenie przez DIS. Niestety w końcowych rocznikach to też nie dawało nic w usunięciu checka. Skutkiem tego było wydanie 120zł na przetwornik ciśnienia zaworu EGR i podpięcie tego jak z fabryki. Co do tego checka nie wiem jak jest w 100% ale z tego co wyczytałem to kilka osób próbowało z marnym skutkiem.

 

Co do brudzenia kolektora to czyściłem go w tamtym roku w lato, a w tym tygodniu wywalałem klapki i trochę już było tego brudu. Jednak jak głoszone jest na forum wyczyszczę kolektor za jakieś 100 tys. km jeśli auto będę nadal posiadał.

Opublikowano
Jeśli ograniczymy egr programowo jak pisze yoshi sam tak mam i dla silnika m47 jest to wartość 87mg to wtedy kolektor za szybko sie nie zabrudzi.

 

Wcześniej sprzedacie auto :P

 

 

 

mam zamiar zminimalizowac udział spalin za pomocą dis i zeby osiągnąc minimalną ilosc spalin to mam wpisac wartosc 87 mg ??? silnik m47

Opublikowano
Różne wartości wchodzą, np w E46 320td (compact) mogłem ograniczyć jedynie do 44mg. W jednej 320d M47 na 78mg, a w drugiej na 87mg. Także musisz wyszukać max wartości i zatwierdzić ją wyjściem z zapisem.
Opublikowano
Dzis samochod pojechal do mechanika zeby wyciol kata i wymienil lacznik wydechu jak sie okazalo kata nie bylo :D i jakis blad podcisnienia wyszukal i jak dzwonilem to mu powiedzialem ze egr mam zaslepiony i on na to ze to nie zbyt dobry pomysl na zaslepienie bo wtedy silnik moze sie dusic wlasnymi spalinami i moze dlatego go muli i pytanie jesli mam zaslepiony egr to faktycznie moze sie dusic wlasnymi spalinami ??????????? Oczywiscie powiedzialem zeby zrobili pozadek z egr ,przeczyscic go ew. Kupic nowy elektrozawor i wtedy w domu bym sobie disem zminimalizowal udzial spalin co jeszcze mechanikowi moge zlecic zeby samochod nie mulil ?
Opublikowano

Najlepiej zmień mechanika, bo ten nie wie jak działa silnik... :lol: :lol: :lol:

Bez egr'a będziesz miał zapisany błąd zbyt dużej masy powietrza i co najwyżej silnik trochę "twardziej" będzie chodził na wolnych.

Za to właśnie nie będzie dusił się spalinami, i zasyfiał całego układu dolotowego.

Opublikowano
No wlasnie logicznie tez mi sie wydaje skoro mam zaslepiony egr to niby jak moze sie silnik dusic a we wrzesniu mialem przeglad i wszystko bylo ok 2 tyg temu zmienilem opony na zimowe (byly juz na felgach) i wyszlo im ze jest zla zbieznosc i mozliwe jest ze gdy nie wywarzalem zimowek to z tad problem z bierznoscia ? Wyskoczyl im blad z podcisnieniem i on mowil ze to winna egr ( aktualnie zaslepiony ). Wezyki podcisnienia wymienione wszystkie filtry wymienione elektrozawor turbiny wymieniony
Opublikowano
Ja nie bawiłem się w żadne pierdu pierdu zaślepianie tylko odłączyłem kostkę elektryczną sterowania EGR przy elektrozaworze N75 (od ok. 2 lat tak jeździ i muza gra :D )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.