Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
regularnie go wypalam Disem raz na 2 tygodnie i filtr

 

To chyba nie zbyt dobre rozwiązanie - po takim niejako wymuszonym serwisowym wypalaniu DIS-em jest zalecane wymienić olej na nowy z tego co wiem.

Jak robisz to raz na 2 tygodnie to wypadało by żebyś wymieniał olej 2 razy w m-cu :norty:

 

A tak na marginesie to po co załączasz serwisowe wypalanie co 2 tygodnie, jeśli chcesz utrzymać DPF w dobrym stanie to wystarczy raz na jakiś czas, np raz na 2 tygodnie przejechać się po jakiejś ekspresówce kilkadziesiąt kilometrów będzie to raczej zdrowsze dla auta niż wypalanie serwisowe podczas którego auto dostaje naprawdę mocno po tyłku. Ja rozumiem, że chcesz utrzymać DPF w dobrym tj. drożnym stanie ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu :lol: Jak jeździsz na co dzień dużo po mieście to rób sobie przejażdżki za miasto i to powinno wystarczyć a wypalanie załącz jak ci błąd DPf-a auto zgłosi dopiero

Opublikowano
Niedługo ludzie będą sobie wypalać DPF codziennie. Ja jeżdżę 90% po mieście. Trasę robię raz na 2 miesiące. Nigdy żadnego wypalania nie robiłem. Jak się filtr zapcha to go wywalę i tyle. Niszczyć sobie silnik, żeby jakiś filterek przeczyścić? Takie rzeczy można zrobić raz w roku jeśli pojawiają się problemy, pod warunkiem, że po zabiegu jest spokój przynajmniej przez następny rok. W innym przypadku to bez sensu
Opublikowano

hmm, a co ma olej do wypalania DPF ??? Nie rozumiem!

Slyszalem ze czeste wypalanie niszczy DPF-a, a tak naprawde to wysoka temperatura przy tym zabiegu....

Ale jaki zwiazek ma w tym olej??? :norty:

Opublikowano

:shock: dzieki,

moze dopiszesz jeszcze jaka droga dostaje sie olej napedowy do oleju ? Myslalem ze to dwa rozne zamkniete w obiegu systemy... Jak to mozliwe ?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Panowie nie robcie sobie jaj prosze Was bardzo zwlaszcza jak nie wiecie o czym piszecie, po wymuszonym wypalaniu dpf olej wymieniac... No coraz ciekawsze teorie na tym forum sie pojawiaja

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

No cóż-dobrze że głos zabrał jeden z autorytetów na tym forum, bo głupio byłoby się wypowiadać:) Swoją drogą fajnie poczytać:)

Pozdrówka:)

Opublikowano
po wymuszonym wypalaniu dpf olej wymieniac... No coraz ciekawsze teorie na tym forum sie pojawiaja

 

może i nie trzeba, właściwie to niewiele tak naprawdę trzeba ;-) mi mówili (ASO i jeden niezależny ale bardzo poważany także na tym forum serwis),że zalecane bo podczas takiego wymuszonego wypalania olej może zostać rozrzedzony przez ON.

Kolega, który założył temat pisze o błędzie krytycznej lepkości oleju - co może oznaczać rozrzedzony olej np. poprzez częste wymuszanie wypalania DPF.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Panowie ostatnio po przeskanowaniu auta INPA pojawił mi sie bład o krytycznym stanie lepkości oleju .Olej ten odrazu wymieniłem na nowy Castrol edge 5w30 wcześniej także jezdziłem na tym oleju na tym oleju co teraz wymieniłem zrobiłem tylko 3 tys km i pojawił się ten bład pomyślałem ze to wina filtra dpf tylko ze ja regularnie go wypalam Disem raz na 2 tygodnie i filtr ten w testach dis wychodzi dobrze oleju także mi nie przybywa .Po wymianie oleju na nowy błąd ten dalej wystepuje ale widzi go tylko inpa , DIS tego błędu nie widzi a. Inpą nie moge go skasować ponieważ wyskakuje mi jakiś error.Chciałem zapytać co mogło spowodować spadek lepkości oleju oraz jaki czujnik odpowiada za pomiar lepkości oleju . A tu link do fotki z błędem http://img90.imageshack.us/img90/142/20121105080135.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Kolego bez urazy ,problemem najprawdopodobniej jesteś Ty a nie silnik.Jesteś na forum od 2005r ,jak byś chodź trochę częściej zaglądał na forum , to wiedział byś że każde wypalanie DPF-a wiąże się z wtryskiem dodatkowej porcji paliwa ( w naszych samochodach) i co się z tym wiąże w zależności od warunków . ......,,,,,,,i nie wypalał byś bez potrzeby co 2 tygodnie DPF-a znając konsekwencję tego zabiegu . Jesteś pewien że " oleju ci nie przybyło " , to wskutek czego w zaledwie po 3 tyś zmniejszyła się krytycznie lepkość oleju ? , ubyło Ci płynu chłodniczego , czy jeździsz wyczynowo po torze :roll:

Opublikowano
Dziekuje Panowie za odpowiedzi .Błąd skasowany .Temat do zamkniecia.Pozdrawiam

 

ale skaskowałeś błąd i już nie powrócił czy jakoś inaczej rozwiązałeś problem ?

wwo_j

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.