Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. mam problem z bmw.

totalny brak mocy , turbo sie nie wlancza. nie kopci nie bierze oleju.

jezdzi jeszcze gorzej niz auto bez turbo i muli.

potrzebuje 13 sek do 60 km/h

bylem na diagnostyce i bledy wyszly

 

 

EGR i

check air pressure control

 

 

od czego zaczac?

czyszczenie egr? jakies przewody ? co mam sprawdzic ? itp itd?

Opublikowano
Pierwsza sprawa który model VP44 czy CR?? Odepnij EGR i wymień elektrozawór sterujący turbiną. Do tego wymień wężyki vacum, przeczyść EGR i czujnik doładowania... to tak na teraz.
Opublikowano

czy wymiana elektrozaworu jest konieczna?

uwazasz ze turbo bedzie dzialac ? i sama jego wymiana nie jest konieczna?

Opublikowano
Oczywiście! Turbina może jedynie wymagać przeczyszczenia (rozruszania) mechanizmu zmiennej geometrii i tyle :wink: Nie martw się tak. Zadbaj o czynności które Ci doradziłem i powinno wszystko wrócić do normy :cool2: Masz błąd EGR - odłącz to dziadostwo na czas testów. Oraz błąd regulacji turbiną, czyli elektrozawór sterujący. Wszystko będzie OK :cool2:
Opublikowano

ja też czułem u siebie lekki "zamuł" (ale nie aż taki jak u Ciebie) i po wymianie filtra paliwa jak ręką odjął :D

 

btw. mechanik nie wiedział gdzie go szukać, powiedział że już chciał mnie w ch*ja zrobić że wymienił ale odkręcił osłonę która znajduje się pod siedzeniem kierowcy i znalazł :lol:

"Jest kilka rzeczy na tym świecie, które są dla mnie świete. Moi przyjaciele, mój samochód, moja kobieta. Jeżeli zranisz którykolwiek z nich, módl się, by Bóg znalazl Cię przede mną."
Opublikowano

czujnik doladowania wymieniony , elektrozawor egr i turbo wymieniony, , egr wyczyszczony i nawet byl zamieniony inny i bylo to samo , wrzucilem spowrotem moj orginalny, dalej jest mulowaty i lepiej jedzie od 3000 obrotow. ale nadal to nie auto z 138KM. na pewno gdy jest na wolnych obrotach to sie lepiej wkreca. ale zero rewelacji.

jade na ponowna diagnostyke moze cos jeszcze jest no i bledy trzeba skasowac.

jakies propozycje? podejrzewam ze turbo nie pracowalo pare lat wiec myslicie ze musze troche pojezdzic i go rozruszac? ma taki duzy efekt turbo dziury

Opublikowano

albo przeplywka (jesli jest spadek mocy na 4 i 5 biegu) albo zapieczone kierownice w turbinie jesli zaczyna przyspieszac dopiero przy wyzszych obrotach (znaczy to ze w dolnym zakresie lopatki sa zblokowane i nie maja plynnego ruchu).

Turbine wykrecic, rozmontowac, papier scierny do reki i przeczyscic (wyregulowac gruszke - jesli jest taka potrzeba)

Opublikowano
U mnie jest takie coś że przy 2500 dostaje dodatkowego kopa. Ekonomizer w normie, 80-120 8,5 sec. Wężyki wymienione na silikon 3,5mm, elektrozaworki czyszczone, EGR i kolektor czyszczony. Myślicie że to zapieczone kierownice?
Opublikowano
trudno stwierdzic jednomyslnie, ale moze to byc turbina i zapieczone kieronice, nie wyregulowana gruszka przy turbinie.
Opublikowano

problem rozwiazany :D przeplywomierz :D odpiolem wtyczke i auto zaczyna sie zbierac od 2000rpm

juz wiem co wymienic :D

Opublikowano

kupilem uzywke nowy £180 zaplcailem £50 ryzykowne ale samochod bede trzymal gdzies do marca.

wziolem go w rozliczeniu. szczerze gdy bedzie sie dobrze sprawowal to go zatrzymam na dluzej ma tylko 84k mil przebiegu. Przebieg 100% wiarygodny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.