Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

podczas jazdy przy predkości 130 km/h auto zaczeło zwalniać zjechalem na pobocze i tyle ...próba odpalenia zero reakcji laweta i do warsztatu

chłopaki zaczęli diagnozować i okazało sie że wał pęknął i teraz pytanie co robić?

1. wymienić wał na nowy z panewkami - podobno takie pęknięcia sie dość często zdarzają silnik 2.0d 2006r 150 psi 120000km m47 czy też

2 wymienić silnik na n47, mam do takiego dostęp i czy to zagra?

3. szukać niezarżniętego silnika m47

pomocy

Opublikowano
No ja nie słyszałem aby ta usterka była jakaś częsta.Raczej rzadka :D :D No i nie każdy silnik podejdzie niestety :nienie:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

Zgadza sie, to jest jednostkowa przypadlosc. W sumie chyba jestes 2gim przypadkiem z ta przypadloscia niestety o ktorym ja slysze, a tych silnikow M47N2 jezdzi od groma.

Najprosciej nie kombinowac i kupic drugi silnik M47N2, caly bez osprzetu.

Robisz szybka przekladke, starego trupa zabierasz z soba bo wtryski moga ci sie przydac na ten przyklad. Szybko, krotko i bezpolesnie.

Robienie kapitalki z peknietym walem to troche strata $$$, bo sam wal bedzie kosztowal majatek ( nowy ). A jak wal z 2giej reki, to tez bez sensu bo to tak samo jakbys 2gi silnik kupowal. Poza tym swoj stary kadlub silnika musialbys dobrze przeczyscic a w szczegolnosci kanaliki olejowe.

Pchanie sie w N47 tez troche bez sensu ale jak juz np wpadniesz na pomysl wciskania N47 to musowo wymien lancuch rozrzadu na nowke sztuke. :!:

Przypadlosc rozciagajacych sie lancuchow w N47 jest powszechnie znana a czy peknie ci taki lancuch czy nie to zalezy od twojej nogi, zmeczenie lancucha, rodzaju smarowania i temp otoczenie (latem szybciej padaja).

PS

Jaki przebieg ma twoje auto i czy wiesz jakie wymiany i jaki olej mial zalany choc zastanawiajac sie bardziej to gdyby to olej byl winny to by panewke obrocilo, a tak to naprawde ciezko powiedziec czemu wal pekl.

Moze byl wyprodukowany w poniedzialek, jako pierwsza produkcyjna sztuka po zakrapianym weekendzie. :?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

JA bym zalal to: http://www.opieoils.co.uk/p-736-castrol-syntrax-limited-slip-75w-140-formerly-saf-xj-75w-140.aspx

 

"Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (Formerly SAF-XJ 75w-140) is a fully synthetic SAE 75W-140 hypoid gear oil formulated for use in both conventional and limited slip differentials.

 

Whilst being suitable for all applications where a lubricant of this quality is specified it is specially formulated for use in limited slip differentials fitted to Japanese vehicles requiring an SAE 75W-140 Extreme Pressure Gear Oil. Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (Formerly SAF-XJ 75w-140) has additionally demonstrated outstanding performance in competition vehicles employing limited slip differentials.

 

Castrol Syntrax Limited Slip 75W 140 (Formerly SAF-XJ 75w-140) is also specifically designed for BMW differentials including the Z3 limited slip differential."

 

Update:

A tu po polsku:

http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_poland/STAGING/local_assets/downloads/k/karty/saf_xj.PDF

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.