Skocz do zawartości

Zbyt krótkie światła.. Regulacja?


wanciak86

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
A ja mam trochę inny problem, jak odpalam auto to wszystko działa jak powinno światło się poziomuje Góra dół Góra no i koniec końców światło jest zbyt wysoko. Powoduje to oślepianie innych na drogach + słaba widoczność. Podjąłem próbę regulacji świateł na stacji diagnostycznej. Bez zmian, mimo wszystko przy odpaleniu regulują się same i są za wysoko. Może ktoś potrafi coś doradzić?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co mi wiadomo to xenony mają czujnik poziomowania (prawe nadkole? Jeśli się mylę, proszę poprawić). Jeśli on jest walnięty to świeci w różne fajne miejsca. Poszukaj na tym forum (E39), ostatnio ktoś miał problem z tym, tylko w drugą stronę, świeciły reflektory w dół.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam trochę inny problem, jak odpalam auto to wszystko działa jak powinno światło się poziomuje Góra dół Góra no i koniec końców światło jest zbyt wysoko. Powoduje to oślepianie innych na drogach + słaba widoczność. Podjąłem próbę regulacji świateł na stacji diagnostycznej. Bez zmian, mimo wszystko przy odpaleniu regulują się same i są za wysoko. Może ktoś potrafi coś doradzić?

 

Jak wszystko działa tak jak Piszesz,to poszukaj dobrej stacji diagnostycznej,która się zna na tym,bo chyba tam gdzie Byłeś nie mają pojęcia.Komputer nie dzwignie wyżej jak ręcznie ustawienie.A w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia lampy opadają na dół aby nie oślepiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Stań sobie przed ścianą 10 metrów i kręć regulacją, ustaw minimalnie niżej niż masz teraz, jak będzie za nisko podciągnij trochę - metoda prób i błedów. Mi też na stacji wyregulowali tak, że waliłem wszystkim po oczach, ale samemu można to bardzo prosto ogarnąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ma ktoś schemat którą śrubką w którą stronę kręcić ,żeby to miało jakiś sens i nie narobić gorszego syfu niż jest :nienie:

 

Są dwie śrubki regulacyjne na klucz imbusowy.Ta bliżej błotnika lewo/prawo,ta pośrodku reflektora góra/dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
U mnie pomogło. Zobaczymy na jak długo.

 

No niestety nie pomogło na zbyt długo :mad2: . Regulacja praktycznie co 3-4 dni do podkręcenia w dół lub w górę. Wpadłem na pomysł żeby odpiąć wtyczkę od regulatorów. Teraz się nie poziomują.. Plusem jest to że mój problem zniknął :D , nie wiem tylko czy mogą być jakieś konsekwencje tego. Wtyczki które odpiąłem wiszą sobie luźno niezabezpieczone :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.