Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wczoraj byłem w ASO i ustaliłem co trzeba wymienić:

 

 

Te uszczelki w kolektorze teraz wymianiać? nie wiem czy facet mi to zrobi, on naprawia turbosprężarki. Za jakiś czas planuję i tak sprawdzić klapki w kolektorze (czy to nie ten kolektor o którym piszesz?), może wtedy te uszczelki by się zmieniło. Mówisz, że lepiej teraz to zrobić?

 

 

No to chyba jesteśmy "w domu".

Sprężarka o ile mi wiadomo, jest po przeciwnej stronie kolektora ssącego (pod kolektorem wydechowym), więc serwisant nie ma najmniejszego interesu, żeby go odkręcać. Nie odkręcałem jeszcze sprężarki w swoim, ale przy odkręcaniu śruby spustowej (w bloku) płynu chłodzącego, zauważyłem, że jest tam bardzo mało miejsca. W pobliżu jest również rozrusznik. :(

Po kolektorem wydechowym też są uszczelki (jednorazówki), ale nie mam pojęcia, czy demontaż kolektora wydechowego jest konieczny.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Turbo wymienione na nowe, od razu lepiej dla uszu :)

 

Jakby ktoś miał taki dźwięk jak tutaj:

viewtopic.php?f=164&t=177244

 

to też wina turbo. Wirnik już miał luzy, więc w samą porę zmieniłem.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, ostatnio wymieniałem sprzęgło, i oleju zostało może z 3 litry (właśnie zakupiłem nowy olej) i teraz zaczęła mi gwizdać turbawka, czy to może być przyczyna? (mało oleju) Postanowiłem nie jeździć autem do póki nie wymienię oleju i filtrów.
Opublikowano
Witam, ostatnio wymieniałem sprzęgło, i oleju zostało może z 3 litry (właśnie zakupiłem nowy olej) i teraz zaczęła mi gwizdać turbawka, czy to może być przyczyna? (mało oleju) Postanowiłem nie jeździć autem do póki nie wymienię oleju i filtrów.

 

Mógłbyś napisać jaśniej, bo totalnie nie wiem co masz na myśli. Zgaduję, że chodzi o to, że:

1. Wymieniłeś sprzęgło i zostało Ci 3 litry oleju w silniku przez wymianę sprzęgła czy z innego powodu ????????? (powinno być z 5-5,5 litra),

2. Jeśli chodzi Ci, że miałeś tylko 3 litry w silniku i jechałeś to gratulacje i chyba moim zdaniem mogłeś zajechać turbo... chociaż znawcą nie jestem, ale turbo przecież potrzebuje smarowania ;) więc to może być przez to... generalnie mogłeś silnik zatrzeć.

3. Czemu od razu wymieniać olej chcesz i nowe filtry ? zbliża się planowa wymiana czy o co Ci chodzi? olej można po prostu dolać jeśli z jakiejś przyczyny go nie ma tyle ile powinno...

 

Proszę wytłumacz zbieg wydarzeń, bo dla mnie to co napisałeś nie jest jasne albo jestem pijany ;)

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Albo spytaj sie Rogera-Nysa

 

Ten kolega chyba zapracowany, bo jeszcze na żadne pw. mi nie odpisał.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
Spokojnie :) z turbiną moim zdaniem na pewno coś nie tak. Potrafię odróżnić świst od gwizdania, na początku tak nie było, więc na pewno jest coś nie tak. Nie potrafię tylko do końca ocenić jak bardzo jest źle. Wymiana turbiny to spory wydatek niestety. Moim zdaniem też to nie jest jeszcze wycie, słyszałem jak wyje turbo i wtedy jest masakra - na pewno od razu bym jechał na wymianę.

 

Liczyłem, że trochę więcej osób się podzieli doświadczeniami z turbo. Albo tylko ja jestem pechowcem i mi się sypie albo ludziom nie chce się napisać kilku zdań. Szkoda.

Niestety turbo w tych silnikach to stały temat. Zajrzy do wątku z mojego podpisu. Znajdziesz mnóstwo linków zarówno do przypadków padnietego turbo oraz opisów jak ludzie sobie z tym poradzili. Niektórzy piszą ze turbo im padło 3 razy i mieli dość auta, po czym sprzedali.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Chyba trochę przesada ;) jak turbo wytrzymuje 8-9lat albo 150-200k km to nie jest to dla mnie powód do sprzedania super auta jakim jest dla mnie BMW 1 :)

Wymieniłem na nowe, trochę kosztowało, ale jeździ dalej i nie ma żadnych problemów. Temat turbo to też bolączka w innych markach audi, vw itd. więc nie ma chyba co się wkurzać i zrażać.

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

Opublikowano
też czytałem że turbo w 1.9TDI padło komuś 4x razy, a ja służbową Octavią 1.9TDI z innymi kierowcami zrobiliśmy prawie 500tys.km i tylko wałek się wytarł przy 450tys.km. Tak to jest jak się regeneruje turbo, a nie kupuje nowe.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.