Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jako świeżak staję przed trudnym zadaniem wymiany akumulatora bo już doczytałem ze to objaw gdy resetuje sie data z godzina + licznik spalania i dzienny licznik kilometrów

2 szybkie pytania.

 

1) Jaki akumulator kupić do E70 - jaka pojemnośc oraz jaki prąd rozruchowy - ewentualnie co polecacie ? na forum jest o aku do E53 ale ja nie mam pojęcia czy jest taki sam w E70 jak w E53

2) gdzie znajduje sie ten akumulator bo pod maską go nie wyniuchałem i czy po odpięciu klem i zmianie aku nie będzie innych problemów ? tzn kodowanie radia etc.

 

Jeszcze 1 ... Co sobie ustawie lewe lusterko w dobrej pozycji to po wylaczniu auta samo sie ustawia inaczej , jakby powraca do jakiegoś fabrycznego ustawienia - to tez wina aku ? jak zapamiętac ustawienie lusterka aby po wylaczeniu i wlaczeniu auta bylo w pozycji jakiej je ustwawilem ?

 

P.S W prawym lusterku nie dziala mi regulacja szklem góra/dół (prawo/lewo chodzi) jaka może byc przyczyna i gdzie (poza ASO) moge się z tym udać aby naprawić.

sorki ,że tutaj pytam ale nie chce zakładać nowego tematu., bo w ostatnim czasie tylko ja zakładam w dziale E70 :P

Edytowane przez Shockwave
Opublikowano

Ad. prawego lusterka - sprawdź, czy nie masz na lewych drzwiach, tam gdzie jest sterowanie lusterkami, przesuniętego przełącznika... To jest blokada: lusterko może się ustawiać / pochylać lub nie... ;)

Aku szukaj w bagażniku...

pozdr.,
Opublikowano

Jest przelacznik. przesuniety w l;ewo steruje lewym lusterkiem , jak przesune w praw to steruje prawym, ale tylko prawo lewo szklo chodzi, gora/dol nie dziala ,tak jakby silniczek byl spalony czy cos takiego.

 

Jaka powinien miec aku pojemnosc?

 

Mam biały akumulator (nie AGM) ale w standardzie nie bylo webasto - natomiast teraz jest dołożone. wiec zastanawiam sie czy kupic agm czy nie ? czy ktos w okolicy krakowa moz ezakodowac taka zmiane w E 70 ?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Na górze jest podczepiony temat" INSTRUKCJA E70 PO POLSKU

Ściągnij i sprawdź, powinno tam być..

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzalem w instrukvji ( mam oryginalna po polsku) Niestety nie ma nic o wymianie akumulatora ani o jego pojemności najlepsze jest to ,że nie ma tej informacjio na samym akumulatorze!

 

ciekaw tez jestem jaki maksymalnie duzy akumulator tam wejdzie, nie usmiecha mi sie kupowac akumulatora w serwisie za 1580!!

 

Wstepnie ustalilem ze akumulator powinien byc 90AH 900A AGM - info z Bawaria motors Warszawa

Edytowane przez Shockwave
Opublikowano
W zasadzie każda firma/sklep ma katalog na podstawie której idzie bez problemu dobrać rozmiar i moc. Co do Marki - Bosche bardzo chwalone, ale też się niemiłosiernie cenią (aż za bardzo). Jeśli chcesz oszczędzić to możesz wziąć, któregoś z nowszych jenoxów albo innych polskich na przykład. Też Ci parę lat wytrzyma, a oszczędzisz połowę kasy.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
W zasadzie każda firma/sklep ma katalog na podstawie której idzie bez problemu dobrać rozmiar i moc. Co do Marki - Bosche bardzo chwalone, ale też się niemiłosiernie cenią (aż za bardzo). Jeśli chcesz oszczędzić to możesz wziąć, któregoś z nowszych jenoxów albo innych polskich na przykład. Też Ci parę lat wytrzyma, a oszczędzisz połowę kasy.

Witam,

ale co momentem wymiany, tj. czy trzeba go jakoś kodować

i co pozostałymi funkcjami komputera, czy wymaga jakieś podpinania pod komp ?

Pytam bo też muszę wymienić, ładowałem kilka godzin jak mi powiedział z człowiek z ASO

ale jednak po 3 dniach już pokazuje komunikat dziwny o braku czegoś tam

i skontaktuj się z ASO BMW.

Więc ponawiam pytanie do kolegów, bo faktycznie w instrukcjach jakie poczytałem nic na ten temat,

chyba że coś przeoczyłem, a w ASO faktycznie 1600,00 PLN.

Jeszcze takiej chorej ceny za akumulator nie słyszałem.

Pozdrawiam

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jesli zmieniasz aku to bedziesz potrzebowal:

 

1) rejestracji aku jesli wymieniasz na taki sam

2) kodowania jesli wymieniasz na inny (inne parametry)

3) czasem samochod nie pokazuje bledow, wiec niczego dodatkowego nie potrzebujesz

 

1 i 2 moze byc zrobione przez kogokolwiek z odpowiednim oprogramowaniem / sprzetem

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Może komuś się przyda..

Link, pod którym można dobrać akumulator (w tym przypadku Centry). Wymiary, pojemność, prąd rozruchu

 

http://webshop-cs.tecdoc.net/centra/?language=PL&country=PL#

 

Pozdrawiam

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

Opublikowano
jesli zmieniasz aku to bedziesz potrzebowal:

 

1) rejestracji aku jesli wymieniasz na taki sam

2) kodowania jesli wymieniasz na inny (inne parametry)

3) czasem samochod nie pokazuje bledow, wiec niczego dodatkowego nie potrzebujesz

 

1 i 2 moze byc zrobione przez kogokolwiek z odpowiednim oprogramowaniem / sprzetem

Dzięki,

czyli jednak sam tu nic nie podziałam.

Pozdrawiam

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Cześć,

Trochę późno się włączam, ale ciekaw jestem jak poszło z tym akumulatorem?

Ja zmieniałem już 2 razy, niestety 3 - 3,5 roku i co chwila choinka na zegarach, trochę prądu nasze autka potrzebują. Pierwsza wymiana na Bosch S4, 3 lata i złom, teraz wrzuciłem ukraiński Westa 100 Ah 800A, użytkownicy bardzo je chwalą, cena 350 do 500 (są czerwone i żółte, ale w środku podobno to samo) i Westa daje 3 lata gwarancji, a Pan sprzedawca stwierdził, że reklamacji brak, więc mam taki na pokładzie.

 

Po wymianie aku pełna choinka na zegarach, zawieszenie nie chodzi, 4x4 nie chodzi, wspomaganie nie chodzi, po przejechaniu 50 - 100m kontrolki gasną i wszystko zaczyna działać normalnie, ustawiasz datę, godzinę i nie ma śladu po wymianie, żadnych komputerów i opowieści o potrzebie kodowania czegokolwiek:)

Opublikowano

wymieniłem w ASO na ori żelowy.

Nie pamiętam dokładnie kosztu ale coś chyba 1,7 tyś.

Poprzedni też był taki, od zjechania z taśmy, służył 6 latek.

Trzeba pamiętać, że głowa jest do myślenia

a tyłek do siedzenia.

Nie należy tego zmieniać.

Opublikowano
A może taki: Centra Futura CA1000 / 100AH 900A. Ja mam taki i nie mam powodów do narzekania. Idealnie pasuje, cena przystępna, 3 lata gwarancji jak by coś się działo.
Opublikowano
A może taki: Centra Futura CA1000 / 100AH 900A. Ja mam taki i nie mam powodów do narzekania. Idealnie pasuje, cena przystępna, 3 lata gwarancji jak by coś się działo.

 

Nigdy nie miałem problemów z akumulatorem centry. Mam nadzieję że jakość tych akumulatorów została na tym samym poziomie co kiedyś.

Solidne działające Stare POLSKIE TELEFONY RWT/T4 /wyprzedaż kolekcji/. Doskonałe jako ozdoba mieszkania, kancelarii, gabinetu lub biura

Więcej w linku: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=4319457

/Dla forumowiczów BMW-klub.pl możliwy rabat/

  • 6 lat później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, trzy lata temu włożyłem do BMW E70 3.0d nowy akumulator S4 013 Bosch 12V 95Ah Type 019 S4013 i niestety po dwóch latach użytkowania zaczęły się pojawiać dziwne informacje na desce i kontrolki zaraz po odpaleniu, a teraz czasami nie zakręci rano. Moje pytanie to gdzie mam szukać informacji jaki był ori akumulator, czy ktoś na forum poda mi tą informację po vin.? Postanowiłem zakupić nowy OEM jest droższy, ale z tego co piszecie na forum to wytrzymuje średnio 6 lat. Jeśli ktoś z Was panowie posiada taką wiedzę na ten temat to proszę o odp. I jeszcze chciałem zapytać czy nie powinien być to AGM?
Opublikowano

Typ i wielkość akumulatora możesz podejrzeć NCS Expertem



Na 99% siedział tam AGM, bo aku jest w bagażniku (w kabinie). Akumulatory AGM gdy są sprawne nie wydzielają gazów / par, przez co są bardziej bezpieczne dla pasażerów auta.

Dodatkowo po wymianie na nowy koniecznie jest zarejestrowanie tejże wymiany przez INPA / ISTA. W przeciwnym wypadku auto nie będzie doładowywać go poprawnie.

Opublikowano
Dzięki „mariuszzzz” za podpowiedź, jak na 99% to jednak kupię AGM i zarejestruje go w aucie, przynajmniej wiem czego szukać. Pozdrawiam
Opublikowano
U mni ori wytrzymał 7 lat i profilaktycznie wjechał nowy ori 105Ah. Po VIN ASO też Ci powie, czy 105 czy 92Ah (taki teraz wkładają zamiast 90).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.