Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam co myślicie o Blow off z silnikach Diesla????? Warto takie cudo zamontować czy lepiej nic nie cudować???? Jak ktoś nie wie o czym piszę to niech zerknie na filmik pozdrawiam i czekam na sensowne wypowiedzi. :norty:

 

Opublikowano
co chcesz osiągnać tym ?

dźwięk upuszczania ciśnienia jak w turbo-benzynie ?

 

Dokładnie kolego chciałbym takiego dźwięku pod maską ale czy to dobre jest dla turbinki i reszty to nie wiem i dlatego zadałem takie pytanie.

Opublikowano
Oczywiście nie ma to żadnego pozytywnego znaczenia dla turbiny. Diesel nie posiada przepustnicy, więc sprężone powietrze nie ma się od czego "odbić". Sygnał w tym przypadku jest chyba pobierany ze stycznika pedału gazu. Ponadto zastanawia mnie czy upust zmierzonego przez przepływkę powietrza nie jest odczytywany przez czujnik doładowania jako błąd zbyt małej dawki. Osobiście zainwestowałbym w coś bardziej przydatnego, np chiptuning u BAGORA :D
Opublikowano
Oczywiście nie ma to żadnego pozytywnego znaczenia dla turbiny. Diesel nie posiada przepustnicy, więc sprężone powietrze nie ma się od czego "odbić". Sygnał w tym przypadku jest chyba pobierany ze stycznika pedału gazu. Ponadto zastanawia mnie czy upust zmierzonego przez przepływkę powietrza nie jest odczytywany przez czujnik doładowania jako błąd zbyt małej dawki. Osobiście zainwestowałbym w coś bardziej przydatnego, np chiptuning u BAGORA :D

 

Mam zamiar wsadzić przepustnicę wraz z Egr od E60 lub E90 od kolegi Trandolfa. Program mi robił kolega TC i jestem zadowolony. Jeszcze muszę wybrać się na hamownie i zrobić pomiar ale zawsze coś zawsze ktoś oj tam oj tam :D Pozdrawiam.

Opublikowano

przepustnica w benzynie to co innego :D

 

a "przepustnica" EGR to nie to co w benzynie :P nazywamy to przepustnica ale de facto to jest po prostu EGR z klapą do łagodnego wygaszania silnika.

szukam
Opublikowano
Oczywiście nie ma to żadnego pozytywnego znaczenia dla turbiny. Diesel nie posiada przepustnicy, więc sprężone powietrze nie ma się od czego "odbić". Sygnał w tym przypadku jest chyba pobierany ze stycznika pedału gazu. Ponadto zastanawia mnie czy upust zmierzonego przez przepływkę powietrza nie jest odczytywany przez czujnik doładowania jako błąd zbyt małej dawki. Osobiście zainwestowałbym w coś bardziej przydatnego, np chiptuning u BAGORA :D

 

Mam zamiar wsadzić przepustnicę wraz z Egr od E60 lub E90 od kolegi Trandolfa. Program mi robił kolega TC i jestem zadowolony. Jeszcze muszę wybrać się na hamownie i zrobić pomiar ale zawsze coś zawsze ktoś oj tam oj tam :D Pozdrawiam.

...więc zapraszamy do Łodzi na hamowanie za jakąś symboliczną kwotę ... chyba że JNX będzie akurat w Warszawie na wyjeździe to shamujemy na miejscu ...wyślij tylko numer telefonu , to ułatwi kontakt ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Dokładnie tak jak napisał Kolega Kemot. To jest tzw "klapa gasząca", a nie typowa przepustnica benzynowa :wink: No jak chcesz... Toja kasa, Twój wybór.
Opublikowano

Też tak myślałem na początku ale nie byłem do końca pewny z tą przepustnicą. Teraz już wiem że działa tylko na zasadzie łagodnego gaszenia silnika :D .

Żeby nie zakładać nowych tematów pozwolę sobie wam zadać jeszcze jedno pytanie odnośnie moich wyników Live Data Inpa.Zerknijcie na nie i powiedzcie czy są ok.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kc-24N9Hzvw&feature=g-upl

http://www.youtube.com/watch?v=leVtCKHV6gk&feature=g-upl

Opublikowano
Tutaj wszystko OK, ale jeszcze pierwsza strona z dawką paliwa, początkiem wtrysku i doładowaniem potrzebna.

 

 

Zapodałem dwa filmiki zerknij raz jeszcze :D

Opublikowano
czy wiesz coś na temat pompy wtryskowej ? czy była już regenerowana ?

 

Witaj tak pompa była regenerowana i był wymieniany wtrysk sterujący ale używka. Było tak: Po wymianie pompy trochę pojeździłem i zwalił się wtrysk sterujący kupiłem używkę z gwarancją rozruchową. Mam wrażenie że ten wtrysk sterujący jest wadliwy bo tak jak by się zawieszał ale nie jestem pewny :?:

Pamiętam że jak padł wtrysk sterujący to pokazywał błąd oraz nie pokazywał żadnych wartości w Live data.Jak pada wtrysk sterujący to komp bierze dane ze sterownika pompy i wprowadza w tryb awaryjny i tym samym zamula oporowo auto.

Opublikowano
pytam ponieważ troszkę się rozjeżdża kąt wtrysku zadany z rzeczywistym ... ale nic strasznego ...

Wydaje mi się że wtrysk sterujący jest trachnięty bo na filmiku widać jak czasami pokazuje wartość 0,00. Tak jak by na chwilę nie z czytywał danych ale to są tylko moje przypuszczenia.

Opublikowano

Napisałem do kolegi Trandolfa o sprawdzenie moich wykresów.

 

Napisał cytuję:

Nie podoba mi się kąt początku wtrysku przy puszczeniu nogi z gazu się rozjeżdża i na postoju nie pokrywa. Przy bucie w podłogę w miarę OK. Zadaj jeszcze pytanie na forum, ale zapewne potwierdzą moje słowa. Ciśnienie doładowania wygląda na to, że jest OK.

 

Winowajcą jest pompa wtryskowa czy ten wtrysk sterujący????? :cry2:

Opublikowano
Jesl jest dobrze zregenerowana i tloczek sie nie przyciera to wina jest poprostu przy montażu , ponieważ nawet jak pompa jest zablokowana na zero to i tak łańcuch jest trochę wyciagniety i tu może byc ta różnica ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Jack też właśnie analizuję początek wtrysku i jeździ jak na maśle :roll: Moim zdaniem tłoczek się przywiesza i stąd takie odchyłki. Sprawdź czy w zbiorniczku filtra masz ZŁOTE (miedziane) większe opiłki. Jeżeli tak, tzn że tłoczek już ma zdartą niklowaną powierzchnię i zaczyna się wycierać miedź (nie wiem co to za materiał, ale wygląda na coś takiego). Odnośnie dawki wtrysku, doładowania i masy powietrza OK.
Opublikowano
Jack też właśnie analizuję początek wtrysku i jeździ jak na maśle :roll: Moim zdaniem tłoczek się przywiesza i stąd takie odchyłki. Sprawdź czy w zbiorniczku filtra masz ZŁOTE (miedziane) większe opiłki. Jeżeli tak, tzn że tłoczek już ma zdartą niklowaną powierzchnię i zaczyna się wycierać miedź (nie wiem co to za materiał, ale wygląda na coś takiego). Odnośnie dawki wtrysku, doładowania i masy powietrza OK.

 

Chodzi ci o filtr paliwa? Jeśli tak to wyjmę go i zerknę czy są tam jakieś opiłki a nawet fotkę trzasnę i będzie wiadomo.

Opublikowano

Zamieszczam fotkę mojej obudowy filtra paliwa.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2c8bca87f1be696.html

Na dnie widać małe ilości opiłków koloru złotego.Oceńcie sami czy mam się już zacząć martwić :cry2:

Opublikowano
ehh :roll: No jest tego dużo za dużo. Opiłki zawsze tam będą, ale nie w TAKICH ilościach. Masz usypane całe dno zbiorniczka. Wspominałeś, że regenerowałeś VP44. Tej przecierki jest za dużo... najgorsze jest to, że wymienia się lub najczęściej POLERUJE się tłoczek i wstawia z powrotem w zryty cylinderek sekcji przestawiacza wtrysku. No i jest to takie przysłowiowe pudrowanie syfa.
Opublikowano
ehh :roll: No jest tego dużo za dużo. Opiłki zawsze tam będą, ale nie w TAKICH ilościach. Masz usypane całe dno zbiorniczka. Wspominałeś, że regenerowałeś VP44. Tej przecierki jest za dużo... najgorsze jest to, że wymienia się lub najczęściej POLERUJE się tłoczek i wstawia z powrotem w zryty cylinderek sekcji przestawiacza wtrysku. No i jest to takie przysłowiowe pudrowanie syfa.

 

Możliwe że to moja wina bo jak wymieniałem pompę to nie pamiętam żebym po wymianie pompy umył lub w jakiś sposób wydłubał te opiłki. :mad2:

Chyba zrobię w ten sposób że dokładnie oczyszczę dno obudowy i pojeżdżę trochę i zobaczę czy coś przybyło i w jakiej ilości. Nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Opublikowano
Jasne, poobserwuj może to tylko "pamiątki" z przeszłości. Szkoda, że nie uprzątnąłeś tego od razu. Pewna ilość tego jest zasysana z powrotem do pompy i jeśli uda się temu przepłynąć przez VP44 to trafia na iglice rozpylaczy i tam może spowodować ich zawieszanie.
Opublikowano
Zaraz biorę się za usunięcie tego syfu.Pojeżdżę trochę i sprawdzę czy przybywa dużo opiłków. Jak będzie ich przybywało to buma idzie na części bo mam już dość tego silnika. Koledzy dziękuję wszystkim za wypowiedzi i cenne wskazówki. Za jakiś czas wrzucę kolejną fotkę z tego co będzie na dnie obudowy filtra paliwa. Pozdrawiam was.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.