Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kodowanie pilota kluczyka wygląda tak z tego co znalazłem:

 

1) bierzesz ze sobą wszystkie kluczyki z pilotem jakie masz,

2) wsiadasz, zamykasz drzwi (nie ryglujesz)

3) włączasz zapłon dosłownie na 2 sekundy jednym z kluczyków i zaraz go wyjmujesz ze stacyjki

4) wciskasz na pilocie przycisk otwierania i nie puszczasz

5) 3 razy klikasz przyciskiem zamykania i puszczasz zamykanie

6) dioda w pilocie powinna mrugać i zamki zaryglować się i odryglować- programowanie poprawne

7) powtarzasz na wszystkich pilotach operację od pkt. 4

 

 

 

ALE moje pytanie brzmi następująco

 

Czy jeśli kupie kluczyk, dam go panu ślusarzowi, żeby mi go wyrzeźbił biorąc na wzór mój obecny klucz:))) a potem zakoduje go według podanej powyżej instrukcji to będę miał następny oryginalny działający kluczyk,czy jedynie otworze nim i zamknę samochód? Oczywiście dorobie też IMMO i włożę do kluczyka.

Opublikowano
Jeśli wyrzeźbisz grot kluczyka i uda Ci się zaprogramować pilot centralnego zamka to i tak pozostaje sprawa transpondera , a konkretniej jego zaprogramowanie. Bez tego otworzysz samochód/zamkniesz samochód, przekręcisz kluczyk w stacyjce ale samochód nie odpali
Opublikowano

witaj, kolego a mnie się zdaje że ty nie masz immobilizera a po drugie gdzieś czytałem że kodowanie innego kluczyka tylko poprzez inpe

to czy masz immobilizer możesz sprawdzić dorabiając grot do kluczyka i spróbuj zapalić a jeśli masz auto przed liftem i stary typ kluczyka to na bank nie masz immo

Opublikowano

Co Ty martog wypisujesz?

W starego typu kluczykach, przed liftem, tez byly "pestki" immobilizera, tansponder Philipsa, typu PCFcostam, nie pamietam juz...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
kolego arecki może i były ale ja miałem 2 tds-y a kolega który ma problem chyba ma tds-a i w żadnym nie było immo teraz został mi jeden a w komplecie kluczyków mam taki mały plastykowy który nosi się w portfelu na wypadek wszelki i tym plastykiem odpalam auto nie ma w nim żadnego czipu głupot bym nie wypisywał, a może były tylko z alarmem fabrycznym ja miałem bez
Opublikowano
Mam na pewmo IMMO rozbierałem kluczyk jak wymieniałem gumki i baterię jest w środku pestka ale mi nie oto chodziło nie o immo pytałem bo z immo nie ma problemu dorobić. Mnie interesuje czy zakoduje sobie sterowanie pilota otwieranie zamykanie drzwi itd.
Opublikowano
Nie daję sobie głowy uciąć ale myślę ,że tak. U mnie po zakupie BMW pilot nie działał. Po wymianie baterii zaskoczył po 1 próbie zaprogramowania i działa do dziś :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zakodujesz tak kluczyk (nowy czy używany), to wszystko będzie działać, jak dodatkowo zakodujesz IMMo i dasz go ślusarzowi, to będziesz miał pełnowartościowy kluczyk.

 

 

Co do IMMO w nie każdym tdsie, to sorki, ale to bzdura, każde e39 miało immo.

Mogłeś Ty go nie mieć, bo wiele osób jak już pogubią się kluczyki i zostanie ostatni, to wyjmują kość immo i przyklejają ją pod plastikiem w okolicy stacyjki, następnie dorabiają sobie nowe kluczyki bez immo i śmigają dalej, założę się, że tak było i u Ciebie, a że tym plastikowym możesz odpalać, to tylko dla tego, że w nim jest zatopiona kość immo. Raz widziałem, jak właśnie cały ten plastikowy kluczyk był przyklejony pod plastikiem.

Nie ma co się bać, dla złodzieja takie immobilaizer, to żadne zabezpieczenie...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
będzie działać sto procent, a przyklejają w okolicy stacyjki bo dokładnie na stacyjce jest antena imo zaraz w miejscu gdzie wkłada sie kluczyk, takie plastykowe kółko z gniazdem na wtyczkę
  • 6 lat później...
Opublikowano

Cześć


Istnieje możliwość zakodowania kluczyka jakimś ogólno dostępnym programem? Centralka z pilota się nie otwiera... zakodowanie kluczyka poprzez włożenie w stacyjkę i wyjęcie itd. nie działa. Wiąże to z tym że mam wykodowany ews w sterowniku silnika. Dodam że kluczyki wykodowały się bo odłączyłem wtyczki od ews oraz gm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.