Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam nie wiem czy dobry dział ale chciałem się dowiedzieć ponieważ jestem zainteresowany kupnem BMW 320D 150KM w wersji sedan w zasadzie jestem już prawie zdecydowany ale chyba jak każdy mam dylemat bo cały czas chodzi mi do głowy AUDI A4 130KM.Moje pytanie bo audi ma w sumie miej koni, ale z tego co słyszałem te silniki w BMW są trochę toporne.I do końca nie umiem się zdecydować czy ktoś mógłby mi pomóc i porównać osiągi itd.
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

hmm ciekawe myślałem, że audi jest cięższe od bmw według danych katalogowych audi ma do 100 9,8sek. a BMW 8.9sek.

Tu wychodzi trochę inaczej i dużo więcej NM ma BMW, który chyba się gdzieś gubią jak idą na koła.Bo z takimi parametrami powinno być dużo lepiej.No i prędkość max. jechałem z kolegą z pracy i spokojnie wyciągał 220km/h.

Opublikowano

To że na liczniku jest 220 to nie znaczy że tyle jedzie. Przy tej prędkości przekłamania są spore.

duża zaleta w trasie dla BMW to skrzynia 6 biegowa.

Opublikowano

Co ja mogę powiedzieć :) miałem styczność z tym Audii a e46 mam sam :)

 

Jeśli chodzi o osiągi na +, wygląd porównując do A4 B6 , bo B7 to chyba inna połka cenowa to na + bardziej cichy silnik tez jest na +

Ale BMW ma sporo problemów w tych rocznikach, wały , pukanie przy zmianie biegów i inne dziwne rzeczy które naprawdę ciężko zdiagnozować żeby odrazu zlikwidować przyczynę :)

Audi chyba jednak skrzynia biegów mi bardziej tam pasowała, w bmw wchodzi z lekkim oporem tam raczej płynniej wiec na + dla Audi, napęd przedni (jak to woli) gdy przechodziłem z przednio napedowca na poczatku było dziwnie :) i chyba jednak jak ktoś na forum napisał tdi lepiej trochę ciągnie od dołu niż silnik 2.0D wiec chyba tez na + dla Audi:)

 

Zdecydujesz sam po przejażdżce tym i tym :)

Opublikowano

przeszło 3 lata miałem taki silnik w pasku, fakt że pasek cięższy niż audi, ale miałem okazję dłuższy czas kierować leonem I z tym silnikiem i mam odniesienie,

ktoś tu trafnie napisał na forum że silniki vag-a rwą od dołu a później cisza i tyle, i tak jest żadnej reweli nie ma z avf/awx

jak się przesiadłem z passata w e46 to pasat już dla mnie nie istniał, poza 126p to e46 jest moim pierwszym tylnonapędowcem

z tego co wiem to skrzynia ma chodzić z lekkim oporem, nie żeby od razu zapierać się w podłogę do wrzucenia biegu ale nie tak maślanie jak w vagach

wspomaganie też ciężej chodzi,i też tak ma być - to zalety a nie wady,które mnie akurat urzekły

Opublikowano
Audi ...tylko quattro. Bo takie zwykle to ma silnik daleko z przodu (ustawiony wzdłuż) zaprzecza wszelkim zasadom tworzenia auta ze sportową zyłką. Do tego dochodzi mocne wspomaganie kierownicy...no cóż auto dla dziewczynek.
Opublikowano
Mercedes tez ma spore wspomaganie i tez do dziewczynek ;)

 

Nie...dla niemieckiego farmera.

Opublikowano
wrzuć ogłoszenie w dziale giełdy i konkretnie sprecyzuj jakie bmw e46 320d 150km, chyba że jeden czort jakie byle zadbane
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
eee tu przesadzamy nie porównywał bym 3.0TDI DO 3.0D.Ale pewnie wszyscy wiedzą , który jest lepszy i bardziej podatny na tuning.Czytałem dziś, że koleś z AUDI A4 B8 3.OTDI 245KM standard wyciągnął 360KM I 700NM.Z Bmw 330d tego nie wyciągniesz nigdy tylko z 335d ale on ma dwie turbiny a audi jedną.BMW M 550D to już dla mnie paranoja 3 turbiny i tylko 380 koni, gdzie z nową biturbo do 250km/h idą prawie łeb w łeb tam o 0,2 dziesiątki szybciej bez znaczenia.

 

Lokiasz, kiedy w e46 były silniki 3,0d o mocy 184 i 204 KM, audi męczyło się ze swoim 2,5 tdi 150 i 180 KM, które jechały średnio, brzmiało średnio i paliło wiecej. A na tunig to nie było podatne prawie ze wcale. Jak chcesz porówać do 3,0tdi z a4 b8 to porównaj coś z e90. Po za tym wspomniałeś o 550D, wiec pokaż mi takie audi co w 3,0 fabrycznie daje gwarancje i takie parametry....

 

A koledze (mimo ze nie jestem zwolennikiem klekotów), to temu co powiedział ze 2,0 CR z BMW jest toporniesze niż te pompowtryski w TDI to strzel w głowę. On chyba nigdy nie jechał bmw 2,0 CR.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A Ty myślisz że w przypadku forum VW,Audi, Merce jest inaczej??? Technologicznie diesla od 10 lat praktycznie są identyczne. Różnią się głównie producentem osprzętu. Awarie wszędzie są takie same. I wiekszość for wygląda podobnie. Wiekszość ma problemy w dieslami. A podejrzewam ze VAG ma więcej użytków z problemami niz BMW, ale to raczej wynika z tego ze VAG-ami jeździ wiecej osób.

 

PZDR>

Opublikowano

Ja też miałem 2 lata temu dylemat jak jechałem do Niemiec po auto którym miało być Audi a przyjechałem BMW.

Moje minusy dla Audi to zawieszenie, które jest droższe niż w BMW i mniej trwałe na naszych drogach, pompo wtryskiwacze koszt regeneracji taki sam jak wtrysku CR ale w audi koszt regeneracji pompy paliwa od 1200zł a BMW 400zł natomiast plusy to b.dobra blacharka której BMW może zazdrościć, łatwiej Audi zdiagnozować niż BMW

osobiście ze względów ekonomicznych i osiągów jak narazie jedna marka do mnie przemawia BMW

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Trochę kris omija moją wypowiedz co mnie obchodzi kiedy co robił hehe porównuje 3.0TDI, które było montowane w A6 C6 i między innym a4 b7 do 3.0D w BMW E60 a ten z B8 to już inna bajka i też dotyczy to E90 maja podobne osiągi pewnie.
Opublikowano
150km BMW I 130 AUDI według tych danych co widziałem bmw tylko 0,3 szybciej do 100 to tyle co nic spokojnie lepszy kierowca zrobi z tego więcej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
150km BMW I 130 AUDI według tych danych co widziałem bmw tylko 0,3 szybciej do 100 to tyle co nic spokojnie lepszy kierowca zrobi z tego więcej.

 

Nie wiem skąd masz takie informacje bo dane pokazują że audi a4 b6 130 KM manual ma 9,9 do 100 km/h a 320d manual ma 8,9 do 100 km/h

Opublikowano
Ja kiedys miałem e36 z silnikiem 1.8 którym jezdziłem 2 lata bylo ok, potem zmieniłem na a4 b5 którym jezdziłem 3,5 roku i teraz zmieniłem na e46 i sie zastanawiam czy dobrze zrobilem...
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
Ja kiedys miałem e36 z silnikiem 1.8 którym jezdziłem 2 lata bylo ok, potem zmieniłem na a4 b5 którym jezdziłem 3,5 roku i teraz zmieniłem na e46 i sie zastanawiam czy dobrze zrobilem...

 

Jak zmieniłeś na przed lifta z VP44 to nawet ja Ci powiem, że źle zrobiłeś. Chociaż nie wierzę, że pod względem prowadzenia Audi wydawało Ci się w jakimkolwiek stopniu lepsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.