Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze glupie pytanie ale prawie mi sie to przydazylo.

Jade sobie ok 60 km/h a syn siedzacy obok trzyma palec na skrzyni na guziku P i pyta co sie stanie jak wcisnie. Krzyknalem zeby sie nie warzyl ale odpowiedzi nie udzielilem bo nie wiem.

Probowalem przy predkosci ok 3 km/h i auto wrzucilo parking i stanelo deba. Czy ta 'doskonala' elektronika pozwoli na wrzucenie P podczas wiekszej predkosci? Ja sie balem sprobowac bo wiem ze jezeli pozwoli to bedzie mowiac delikatnie [BAD] ze skrzyni

Opublikowano
Nie da się. Wydaje mi się, że raz trzymając rękę na lewarku przed wyprzedzaniem nacisnąłem. Ale sprawdzić się bałem. Chłopaki w usa sprawdzali, piszą, że nic się nie dzieje, tylko przy minimalnej prędkości <3 km/h.
Opublikowano
Moze glupie pytanie ale prawie mi sie to przydazylo.

Jade sobie ok 60 km/h a syn siedzacy obok trzyma palec na skrzyni na guziku P i pyta co sie stanie jak wcisnie. Krzyknalem zeby sie nie warzyl ale odpowiedzi nie udzielilem bo nie wiem.

Probowalem przy predkosci ok 3 km/h i auto wrzucilo parking i stanelo deba. Czy ta 'doskonala' elektronika pozwoli na wrzucenie P podczas wiekszej predkosci? Ja sie balem sprobowac bo wiem ze jezeli pozwoli to bedzie mowiac delikatnie [bAD] ze skrzyni

 

Myślę że mimo wszystko powinieneś bardziej pilnować syna wiem że tego nie zrobił ale w aucie za ponad 300k jakby się coś popsuło to by wtedy było, tym bardziej że syn na to auto nie zapracował i nie wie co to znaczy harować na ciężki grosz i pewnie niech zgadne nie zna wartości pieniądza więc dobra rada niech jezdzi z tyłu albo w ogóle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tez sie kiedys zastanawialem i nawet obawialem co sie stanie jak przypadkiem to nacisne. Teraz juz wiem ze skrzynia na to nie reaguje bo niechcacy taka probe wykonalem.
Opublikowano
Ale jak pociagniesz reczny i przytrzymasz to zadziala :)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Ale jak pociagniesz reczny i przytrzymasz to zadziala :)

 

Ale koledze chodziło o naciśniećie P, a nie zaciągnięcie ręcznego. Ręczny faktycznie działa, co mnie zdziwiło, bo byłem pewien, że samochód będzie myślał za mnie, jak Unia Europejska, która niedługo zakaże sprzedaży noży, bo przecież ktoś może się skaleczyć...

George Wind
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Odswierze troche temat. Jest snieg wiec warunki dobre do testowania recznego. Wiec jest tak. Jak stoisz to krotkie nacisniecie( zaciagniecie) recznego powoduje jego zaciagniecie na stale. proste. Jak jedziesz to reczny jest zaciagany jedynie na czas trzymania guzika reznego. Na skrzynie biegow to nie dziala pomimo ze reczny i jak i naped jest na tylnie kola. Na sniegu kola sie blokuja przy predkosciach nawet 40km. Nie ma zadnego absu. Zastastanawiam sie jaka jest sila zaciagania i czy przy predkosci 200kmh na suchym asfalcie tez kola zostaly by zabloowane.... To mogloby byc troche niebezpieczne... Czy ktos moze testowal?
Opublikowano
Ale jak pociagniesz reczny i przytrzymasz to zadziala :)

 

Ale koledze chodziło o naciśniećie P, a nie zaciągnięcie ręcznego. Ręczny faktycznie działa, co mnie zdziwiło, bo byłem pewien, że samochód będzie myślał za mnie, jak Unia Europejska, która niedługo zakaże sprzedaży noży, bo przecież ktoś może się skaleczyć...

 

 

Ja z ręcznym próbowałem. Odbija czy wyrzuca nie wiem jak to poprawnie nazwać już przy prędkościach większych niż 5 km/h. Wciśnięcie P też się tak kończy. Elektronika czuwa :nienie:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wcisniesz P nic sie nie dzieje - nie testowalem ale 2 razy sie zdarzyło wcisną - wiec spokojnie mozesz probować wciskac nie powinno nic sie dziac
Opublikowano
Jak przytrzymacie ręczny w czasie jazdy to włączy się awaryjne hamowanie, może być niebezpieczne. Jest o tym w instrukcji, to na wypadek jakby np kierowca zasłabł.
Opublikowano
No rzeczywiście tak jest przy dłuższym przytrzymaniu hamulca ręcznego, próbowałem tego dzisiaj (na śniegu) jednak nie jestem pewien czy hamuje tylko tyłem czy hamuje wszystkimi kołami (wydaje mi się że raczej wszystkimi kołami bo dość mocno czuć opóżnienie). Na wyświetlaczy head-up jest duży czerwony komunikat hamowanie awaryjne czy coś takiego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tylko tyl
Opublikowano
Jadąc około 40km/h po wciśnięciu "P" pojawił się komunikat na ekranie (Nie pamiętam dokładnie, ale coś o tym że przycisk można wciskać tylko po zatrzymaniu pojazdu). Oczywiście nie miało to żadnego wpływu na jazdę - samochód nie próbował się zatrzymać.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie proponuje dowiedzieć się jak działa funkcja parking ,w dużym uproszczeniu to tak jak byście włożyli srubokręt w kręcące tryby,jak coś się stanie gwarancji nie uznają ,jeżeli system pozwala na włączenie P wogule nawet z prędkości 1km to jakieś nieporozumienie
Opublikowano
Nie dość, że pozwala, to jeszcze spróbuj otworzyć drzwi podczas jazdy... Samochód staje dęba!! Ja tu nie mówię o otwieraniu drzwi dla jakichś głupich dowcipów, tylko np. podczas manewrowania, oblokowania przytrzaśniętej kurtki, etc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.