Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powiem szczerze, ostatnio miałem okazję pojeździć przez dłuższy czas 2.0 benzyną i powiem szczerze, że to auto spala koszmarne ilości paliwa :), w trasie 11l to standard :) - trasa LU - WAWA, po mieście jeszcze więcej. Jazda normalna, nie zgodna z przepisami ;), nie wiem jak te 2,8.. ale w bajki nie wierzę, spalić swoje musi. Jednak e90 2.0d to przyjemność w trasie :mrgreen:

 

Pzdr.

 

Mnie takiego wyniku na trasie nie udało się uzyskać (320i 150KM + automat)- zwykle to 8 -10. Pewnie jest to możliwe, ale pedały gazu i hamulca w opcjach zero-jedynkowych, szczególnie na tej trasie. Po W-wie owszem nawet 14-15 jest realne, ale w godzinach szczytu i Śródmieściu. 328i testowałem i uzyskałem podobny wynik (zużycia paliwa) jak w moim E91, a zatem jeśli preferujemy komfort z elementami sportu to 328i , a jeśli ma to być wersja ekonomiczna to 320d. Rożnica w mocy silników jest znaczna, a moment w 328i jest podobny do 320d.

  • Odpowiedzi 244
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Widzę, że przy wyborze auta jednak decydującym czynnikiem jest spalanie :roll:

Nie wiem jak to jest, bo na razie mnie na to nie stać, ale chyba gdybym wykładał na auto ponad 200 tys., to nie robiłoby mi różnicy czy pali 7, czy 9 litrów.

Pozdrawiam.

Opublikowano
2 l różnicy to przy przebiegu 40tys rocznie wychodzi około 4,5 tys PLN więcej na paliwo. Niby niewiele, ale jest to jakiś czynnik dodatkowy przy wyborze auta, dla mnie z pewnością nie decydujący.
Opublikowano
Osiągi mogą być całkiem przyzwoite, 525d ma 7 s do setki, tutaj można by oczekiwać około 6,5. Do prędkości dozwolonych osiągi będą zbliżone do 328i.
Opublikowano
No i w dodatku z 8A - optymalny silnik do serii 3 sie szykuje. Ekonomiczny, wystarczajaco mocny, pytanie tylko czy bedzie pracowal jak aktualne 20d na ktorego kulture pracy wielu narzeka.
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzę, że przy wyborze auta jednak decydującym czynnikiem jest spalanie :roll:

Nie wiem jak to jest, bo na razie mnie na to nie stać, ale chyba gdybym wykładał na auto ponad 200 tys., to nie robiłoby mi różnicy czy pali 7, czy 9 litrów.

Pozdrawiam.[/quotez]

 

Może będzie Cię stać jak zacznie to mieć dla Ciebie znaczenie.

Opublikowano
No i w dodatku z 8A - optymalny silnik do serii 3 sie szykuje. Ekonomiczny, wystarczajaco mocny, pytanie tylko czy bedzie pracowal jak aktualne 20d na ktorego kulture pracy wielu narzeka.

 

A że tak spytam, w jakim aucie miałeś okazję jeździć z tym aktualnym silnikiem 2.0d 184Km/380Nm, bo jak dla mnie, to kultura jego pracy jest bardziej niż zadowalająca jak na 4 cyl. diesel'a. M47 sobie pojeździj, później N47 i zobaczysz co znaczy wyższa kultura pracy.

Mnie osobiście ten silnik zaskoczył pozytywnie :cool2:

Opublikowano
Mnie w F10 też pozytywnie zaskoczył, za wyjątkiem niskich temperatur na zewnątrz, kiedy dźwięk jest niezbyt przyjemny. Generalnie w środku jest bardzo cicho, co moim zdaniem jest również zasługą dobrego wyciszenia. 320d to bardzo dobry wybór, no ale 325d będzie jeszcze lepszy, przy zbliżonej ekonomiczności :)
Opublikowano

Dla mnie motor 28i w 3-ce idealny. Ostatnio jezdzilem tym autem po express'owce na testach:)

Kapitalne zestawienie. Mam ten sam silnik w X3 wiec mialem porownanie jak wyglada w aucie z mniejsza masa i oporami powietrza - Super!

 

Moge powedziec tylko ze jest swietny i w trojce chyba ladniej pracuje... dziwna sprawa ale takie mam wrazenia.

No ale o dieslach nic zlego tez nie mozna powiedziec - ja generalnie kierowalbym sie osiagami. Imponujacy jest maxymalny moment od samego dolu - czyli to co tak bardzo lubie w dieslach a brakowalo mi w duzym wolnossacym.

Co by nie bylo dodatkowo zawsze automat bedzie tam duzo nadrabial 8 biegami.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no 325d bedzie idealnym silnikiem do tego modelu moc/osigi/cena/spalanie ciekawe czy bedzie w xd
Opublikowano
325d idealny silnik,ale jak zamawialem nie bylo tej opcji,dlatego wziąłem 328i ,czy jest pewne,ze silnik wchodzi do produkcji,czy to tylko plotki :?:
Opublikowano
cena pewnie nieco wyższa od 328i , z 10 tyś pewnie ?

W X1 28i było droższe o 3 tys od 23d. 25d to jego następca i ceny ma podobne, więc pewnie będzie cena zbliżona, a nawet niższa. Aktualnie x1 25d jest tańsze o 6600 zł od 28i. Co ciekawe w piątce 25d jest droższe o 10 tys od 28i :shock:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Dzisiaj wzialem zastepcze 328i i powiem, ze ten samochod robi wrazenie. Wydaje sie mocniejszy niz jest w rzeczywistosci, ladnie wkreca sie na obroty i ogolnie jest zwawy. Dostalem wersje ze sportowym A8. Swietna jest ta wersja skrzyni. W trybie sport zmienia biegi doslownie jak dwusprzeglowka. Dla kogos kto szuka tej slynnej radosci - zdecydowanie benzyna. Niestety sporo przy tym pali i slabo brzmi ale coz za cos.

Minusy modelu:

- male lusterka

- srednio wygodna pozycja za kierownica

- spalanie w 328i

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.