Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam post stary, ale temat powracający. To tak dla potomnych. Jak chcemy coś zdziałać po pierwsze rozkminic jak to sterowanie turbin hula. Roger z Nysy to opisywał. Całe sterowanie to 2 przetworniki (PIERBURG) i jeden elektrozawór do tego 3gruchy na podcisnienie, resztę załatwiają strumienie spalin(im więcej spalin na wirnikach turbin tym większe ciśnienie doladowania). Sterowniki nie naprawialne, te starego typu można było prubowac rozbierać ale bardziej z ciekawości, bo po naprawie i tak długo nie pociągnął. Jak sprawdzić. Podłączyć podcisnienie na wejscie(niebieska kropka zawsze oznacza wyjście na siłownik--gruchę), a kciukiem przytkac kruciec wyjściowy poczujemy przez parę sekund podcisnienie, a potem zawór się zamknie można zabrać palec - podcisnienie nie przechodzi przez sterownik. Aby się otworzył trzeba podac 12v na styki, wtedy usłyszymy przechodzące podcisnienie. Zabieramy kabelki przytykamy paluchem wyjście--delikatny opór i znowu się zamyka. Jest sprawny. Jeżeli nie działa j. w., albo coś w nim przepuszcza jak zamiast podciśnienia podamy małe ciśnienie i przytykamy wyjście to na śmietnik. Ja kupowałem w sklepie "czescidobmw" i polecam ten sklep. Właściciel bywa na forum, zna się na rzeczy i potrafi doradzić jak coś źle zamówisz to zadzwoni i wyjaśni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.