Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

POSIADAM TAKOWE BMW W 2 LATA ZROBILEM OK 110TYS KM Z GRUBSZYCH RZECZY WYMIENIONE TYLKO SPRZEGLO

 

POZATYM AUTO PALI OK STRZALU NIC SIE NIE DZIEJE ZAWIESZENIE NIE TKNIETE OD NOWOSCI!!!!!!!!!!

 

BARDZO DUZO JEZDZE JAKA JEST ZYWOTNOSC TURBINY WTRYSKOW SILNIKA ? PO 270TYS AUTO JEST W TAKIM STANIE ZE NIE ZAMIENILBYM NA ZADNE Z PRZEBIEGIEM 100TYS KM;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem o co chodzi, ale ten post wygląda mi na trollowanie :duh:

Oczekujesz, ze ktoś Ci napisze kiedy Ci się auto zepsuje?? Proszę bardzo: jutro padną Ci 2 wtryski :mrgreen: a pojutrze turbina....

A historie w stylu "nie ruszane zawieszenie przez 270tys km" to możesz dzieciom opowiadać.

Opublikowano
Koledze zaciął się caps lock i nie wie, jak wprost poprosić o pomoc w tej sprawie? :8)
Opublikowano
Jezeli to nie trollowanie, to post dotyczy chyba tego, ze 270tys przebiegu dla auta nie stanowi najmniejszego problemu.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Na takie auto to 270tys to powinna być pestka u mnie zaraz będzie 200tys i tez nie ruszone jest zawieszenie wszystko od nowości :cool2:

to wszystko zależy jak było auto używane przez poprzedniego właściciela, po jakich drogach jeździł, i czy wymieniał wszystko na czas :norty:

Opublikowano
Ok, ale 150 to nie 270....

 

Możliwe jak najbardziej, znajomy ma 250 tyś w e91 i nie robił nic przy zawieszeniu - jest pierwszym właścicielem auta, do 160 tyś km była użytkowana w DE, a potem w PL.

Opublikowano

85kkm i tylne amory do wymiany.... Jeden zaczął się pocić - drogi nie najtragiczniejsze ale do autobahn`ów im daleko.

Raczej trudno o jakieś reguły kiedy i co padnie klęknie.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
Ok, ale 150 to nie 270....

 

Możliwe jak najbardziej, znajomy ma 250 tyś w e91 i nie robił nic przy zawieszeniu - jest pierwszym właścicielem auta, do 160 tyś km była użytkowana w DE, a potem w PL.

 

Potwierdzam, ja wymienialem dopiero przy 260. Ale tylko z powodu bo chcialem miec go nizej ;-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A znajomy znajomego mojego znajomego....Macie auta od nowości to ok, jeśli nie to przestańcie siać herezje. Bolączki BMW to wybite łączniki stabilizatora, zużyte gumy stabilizatora, luzy na drążkach kierowniczych.
Opublikowano
Ok, ale 150 to nie 270....

 

 

Hey,u mnie przebieg prawie 260 000 i zawieszenie tez fabryczne=tyle ze auto uzytkowane w Niemczech i Holandii i w 75% autostrada :cool2:

icon4.png
Opublikowano
Ok, ale 150 to nie 270....

 

 

Hey,u mnie przebieg prawie 260 000 i zawieszenie tez fabryczne=tyle ze auto uzytkowane w Niemczech i Holandii i w 75% autostrada :cool2:

A jak z dwumasem,turbo po takim przebiegu było wymieniane czy nie, chociaż w rzeczywistości nie jest taki bardzo duży :cool2:

lepiej jest mieć 260tyś prawdziwe niż 140 kręcone :norty:

Opublikowano

Człowiek, z którym jechałem po swoje BMW ma e91 320d 163KM 2007r. i nalatane prawie 350tyś. Auto jak nowe - regularnie serwisowane nie w ASO, ale u bardzo ogarniętego człowieka i nic się nie dzieje. Użytkowane również z głową :wink:

Więc jak widać można nalatać :cool2:

Opublikowano
Człowiek, z którym jechałem po swoje BMW ma e91 320d 163KM 2007r. i nalatane prawie 350tyś. Auto jak nowe - regularnie serwisowane nie w ASO, ale u bardzo ogarniętego człowieka i nic się nie dzieje. Użytkowane również z głową :wink:

Więc jak widać można nalatać :cool2:

Dokładnie Koval jak kto dba tak i ma :cool2:

Opublikowano
Ok, ale 150 to nie 270....

 

 

Hey,u mnie przebieg prawie 260 000 i zawieszenie tez fabryczne=tyle ze auto uzytkowane w Niemczech i Holandii i w 75% autostrada :cool2:

A jak z dwumasem,turbo po takim przebiegu było wymieniane czy nie, chociaż w rzeczywistości nie jest taki bardzo duży :cool2:

lepiej jest mieć 260tyś prawdziwe niż 140 kręcone :norty:

 

Turbo i sprzegło z dwumasem fabryczne-czasem troche koziołkuje ale to kwestia przytrzymania wyzszych obrotów przy ruszaniu...

Jak narazie poza oponami i hamulcami nic powaznego nie wymieniałem,pilnuje tylko terminów obsługi,leje diesla i w droge :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :D

Do wymiany mam tylko podgrzewacz filtra paliwa . :x

icon4.png
  • 1 rok później...
Opublikowano

Hm, moje poprzednie e91 sprzedalem przy przebiegu 290 000 km i zawieszenie bylo fabryczne tak jak turbo czy sprzeglo czy trz dpf- choc byl raz piecowo wypalony z winy termostatow....

 

Wysłane z mojego MIST przy użyciu Tapatalka

icon4.png
Opublikowano
Jol, ja tez mam ponad 200k na szafie i zawias origanalny i nie stuka nie puka i nie trzeszczy......auto uzytkowane w Angli.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zawiecha to akurat temat gdzie bmw się bardzo postarało, ori potrafi 250kkm wytrzymać :) :)
Opublikowano
Apropo koziołkowania sprzęgła to czy to aby na pewno kwestia zużycia ? Z tego co wiem bolidy młodzieży wiejskiej mają zaworek dławiący, który powoduje ten nieszczęsny efekt, ja mam 90tkm nalotu i podobny efekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.