Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyłem że przy mrozach zaczęła się pojawiać kawa z mlekiem na bagnecie, wcześniej tak nie miałem więc uszczelka chyba nie wchodzi w grę, ALE sprawdziłem teraz stan płynu chłodniczego, i za uwarzyłem coś co wygląda na olej.

 

Tak poza tematem, zbiornik płynu chłodniczego mam czarny, i nie za bardzo wiem jak sprawdzić poziom płynu chłodniczego..... :?

 

plyn_chlodniczy.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miarką jet pływak, który ma wystawać na konkretną wysokość.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
ah, rozumiem, a co z tym brązowym? olej? jakiś osad? co to może być? jutro jadę ponad 200km do domu i nie wiem czy jechać spokojnie czy coś z tym wcześniej zrobić :?
Opublikowano
wymieniłbym olej i płyn chłodniczy na twoim miejscu od razu. Sprawdź czy auto ci kopci na rozgrzanym silniku, choć może być tak że niewiele tego płynu dostaje się do oleju i nie będzie efektu kopcenia. Ilości płynu chłodniczego nie sprawdzisz bo nie masz pływaka, czemu to ja już nie wiem... Po otworzeniu zbiorniczka wyrównawczego powinien wyjść owy pływak

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Opublikowano
masz odłamany wskażnik od pływaka ,naprawa to tylko wymiana całego zbiornika,do czasu wymiany możesz kontrolować poziom zaglądając do środka zbiornika ,a pływak ma być ok.0,5 cm do 1,0 cm poniżej tego plastikowego oczka .co do masełka na korku i bagnecie to jak jest zimno i krótkie przebiegi to może się robić.ten osad na pływaku to na odległość trudno zdjagnozować.Obserwować,wymienić olej,płyn i Obserwować.bez paniki , powodzenia i mam nadzieję że to nie to czego się najbardziej obawiamy ........
Opublikowano (edytowane)

ok, masełko zaczęło się jak weszły mrozy więc podejrzewam że to normalne bo bardzo mało tego jest, na korku od oleju są śladowe ilości.... olej wymieniałem niedawno, płynu nie wymieniałem po zakupie.... niestety jutro MUSZĘ zrobić trasę do domu 250km....

 

Bardziej boję się tego osadu w zbiorniku chłodzenia, płyn nie jest zabarwiony, ogólnie mało tego jest.

Edytowane przez piotrek1985
Opublikowano
moim zdaniem uszczelka pod głowicą

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Dopiero zaczęło się to robić po pierwszym śniegu, wcześniej nie było nic w oleju. Ten brud w płynie chłodniczym nie sprawdzałem bo nigdy nie otwierałem zbiorniczka. Tak czy inaczej wypadałoby iść z tym do mechanika, eh.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.