Skocz do zawartości

bmw pełna historia 320d kopcenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam postanowiłem napisać kolejnego posta i opisac wszystko dokładnie o mojej bmw i jaki mam w niej problem więc tak chodzi o kopcenie kupiłem auto z niemiec z zatartym silnikiem (otwor w bloku silnika ) wymienilem cały blok z osprzetem bez turbiny niestety ktoś ja już wcześniej wykręcił i sprzedal auto zostało złożone wszystkie podstawowe filtry i oleje wywymienione silnik z 2006 roku z przebiegiem 120 tys na początku mechanik mnie zapewnial ze może trochę kopcić bo ojej w wydechu na się wypalić czy jakoś tak auto użytkowalem przez 5000km i sobie trochę kopciło nie dużo dym o kolorze czarnym brak niebieskiego albo białego potem się okazało ze po tych 5000 km musiałem dolać 700ml oleju auto dobrze chodziło trochę kopciło na czarno to zdecydowałem się na podkrecenie zrobilem diagnostykę na inpie na popostoju jak i w czasie jazdy i wszystko było ok przdplywka . Wtryski . Tloki rowno chodziły i tam wszystkie parametry jakie jeszcze da się odczytać , sprawdzic były ok więc następnego dnia poszła nowa mapa została zrobiona kolejna diagnostyka i też nie wykazała żadnych problemów a auto kopciło sobie trochę na czarno nie wiele więc nie budziło to moich zastrzeżeń od wgrania mapy dzień później postanowiłem zrobić następujące rzeczy: wyrzucić klapki z kolektora aby się nie urwaly wymienic filter odmy i wyczyścić AGR(co się potem okazalo ze był strasznie zapchany ) te trzy czynności zrobilem przy jednej pracy co się okazało później auto zaczęło strasznie kopcić na czarno tylko na czarno żadnych innych kolorów dymu według mojego mechanika to z powodu ze AGR Zaczol przepuszczac wszystkie spaliny więc od tej pory szukałem problemu odpinalem ciśnienie AGR Wychodziło na to samo brak różnicy potem odpinalem przepływke i też brak różnicy pojechałem kolejny raz na diagnostykę zeby skasować te błędy od przepływki i AGR Które odpinallem i sprawdziłem wszystko ponownie nie było żadnych innych błędów zresztą z diagnostyki wyszedł wynik taki jak wcześniej wszystko ok mechanik zaproponowal mi ze to może być katalizator i trzeba go usunąć tak więc zrobilem auto zaczęło mniej kopcić i dym z ciemnego czarnego zamienił się na szary więc jest poprawa ale nie zmienia to faktu ze nadal smoli dodam ze przy wycinaniu katalizatora została sprawdzona turbina nie było żadnych luzów tylko ciekło trochę ale nie od strony ddolotu auto nie traci mocy nie ma dziwnych dźwięków tylko kopci ktoś coś wie o co chodzi? Przepraszam z góry za błędy
Opublikowano
ale to zaczęło kopcić nie od nowej mapy tylko od wyczyszczenia AGR Zresztą gościu w swojej e46 też zmienial i mu nie kopci to nie winna nowego programu napewno byłem później u niego ma chwilę by mi wgral stara program i było tak samo
Opublikowano

Zaślep przewód doprowadzający spaliny do EGR'a (okrągłą blaszką), bo teraz możesz mieć cały czas niedomkniętego i samo odłączenie podciśnienia nic nie da.

Jak przestanie kopcić to masz winnego i problem rozwiązany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.