Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, pomogliscie mi przy wyborze 320d i trafilem na prawde dobry egzeplarz lecz przyszedl czas na rozstanie z e90 320d i rozgladam sie za e92 m power. maxymalna kwota to 150, czy trafie niebity model w miare godny polecenia. Podpowiedzcie na co zwrocic uwage przy ogladaniu auta, jakies wazne wskazowki itp. bede wdzieczny, pozdro:)
Opublikowano

Tak jak tu jak i na specjalistycznym forum M http://www.mforum.com.pl ciężko ci będzie uzyskać konkretną odpowiedź.

 

Myślę że zwracać trzeba uwagę podobnie jak w każdym innym aucie ale z większą atencją. Wiadomo że te auta mając swój potencjał mogą służyć do różnych celów.

 

Ja od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem M E92 z DKG, i sprawdzenie oddałem w ręce serwisu BMW, trwało to prawie 6 godzin, ale przynajmniej wiem co kupiłem.

 

Warto też pojeździć róznymi innymi eMkami dla wyłapania różnic technicznych. Ja od zawsze byłem w tym aucie zakochany i swoją upolowałem zupełnie przed przypadek ale po roku poszukiwań. W Polsce trudno i ładną eMkę. Na Mobile jest uch dużo ale to również ryzyko. Masa aut jest z Usa to oznacza że mają zazwyczaj ciężkie przygody wypadkowe.

 

Ja swoje szukanie zacząłem od wyznaczeniu minimalnego wyposażenia. Dla mnie musi mieć Mdrive EDC i DKG i dobre audio, reszta jak kolor skóra nie miała dla mnie znaczenia.

 

Na koniec powiem że żadne 335i czy 335d (które jeszcze posiadam) nie dają takiej frajdy co M3, to auto jest kompletne boskie, mógłbym z niego w ogóle nie wysiadać. Klang V8 i diabelsko szybka skrzynia budzi mój ogromny podziw a banan z buzi nie chce mi zniknąć.

 

Udanych poszukiwań. Choć wiem że łatwo nie będzie.

Opublikowano

Ja osobiście obejrzałbym i zobaczył czy pod względem wizualnym styka czyli ogólnie mówiąc blacha i lakier. Następnie przejechał się i jeżeli wszystko było by ok obowiązkowo do aso przy takim samochodzie i takich kwotach nie brał bym nic w ciemno i zdecydowanie wolał bym zapłacić za konkretne sprawdzenie pod każdym względem i tak też radze zrobić :) I tak jak jasons napisał banan z buzi nie chce zniknąć tylko ludzie stojący obok będą dziwnie na Ciebie patrzyli ale dla mnie akurat nie miało to znaczenia zrozumie to tylko ktoś kto prowadził ten samochód :mrgreen:

 

ps.Ja osobiście polował bym na E90 bardzo żadko spotykana :cool2:

Opublikowano

Ja swoje szukanie zacząłem od wyznaczeniu minimalnego wyposażenia. Dla mnie musi mieć Mdrive EDC i DKG i dobre audio, reszta jak kolor skóra nie miała dla mnie znaczenia.

 

 

A co konkretnie oznacza Mdrive i edc? DKG rozumiem jest szybsza, z lopatkami? z tym autem mialem malo do czynienia i na pewno roznic zadnych nie wyczuje. A znow nikogo nie wyciagne do niemiec zeby ocenil co i jak. No sprawa nie latwa. Ale jakos to trzeba przeskoczyc. Jak z awaryjnoscia Mki?

Opublikowano

Bez urazy, ale jeszcze chyba mało jesteś "napalony" na M, jeśli pytasz o te detale, jak M-drive czy EDC.

 

W M3 były i są dwie skrzynie, klasyczny manual i świetna skrzynia DKG (DCT). Ja osobiście nie ptrafię odnaleźć powodu zakupu auta z maualem, bo ten dwusprzęgłowy automat jest szybki wygodny mądry i komfortowy, a jak trzeba trochę bardziej brutalny. Ręcznie szybciej niż ona biegów nie zmienisz.

 

Co do awaryjności, to z racji że aut tych nie jeździ po naszych drogach jakiś ogrom trudno specjalnie ocenić ich awaryjność. Z opini użytkowników serwisu czy nawet inżynierów z M, M3 jest jednym z tych aut którego trzeba być specem aby je zarżnąć.

 

Miałem okazję ujeżdżać różne M na M-power meeting w Kamieniu, i przyznam że nie przypuszczałem że te auta są tak wytrzymałem na totalne katowanie.

 

Poczytaj sobie MFORUM czy też inne zagraniczne jest masę informacji. M3 to jest prawdopodobnie najtańsze w zakupie i eksploatacji prawdziwe auto sportowe, dające nieprawdopodobną frajdę z jazdy. I to nie tylko moja opinia.

 

Szukaj cierpliwie a pewnie coś trafisz.

Opublikowano
wiesz Pytam o te rzeczy bo nie mailem ich w e90 ani x6 mi automat osobiscie nie podchodzi ze wzgledu na ograniczone mozliwosci np strzal ze sprzegla dlatego tez wole manual. Wlasnie o taka opinie mi chodzilo. W temacie jeszcze gleboko nie siedze, zamierzam przyciagnac z niemiec to tez nie ulatwi sprawy, sprawdzenie pojazdu itd. formalnosci nie problem natomiast stwierdzenie faktycznego stanu auta moze byc trudne, w koncu to nie 320d..
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Strzal ze sprzegla... W kdg masz launch control czyli tez strzal ze sprzegla

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DKG nie ma nic wspólnego z konwencjonalnym automatem z hydrokinetycznym konwerterem momentu obrotowego, montowanym np z x6 czy e90 320d. DKG posiada funkcję launch control czyli optymalny start. Strzał ze sprzęgła przy 420 KM przy wyłączonej kontroli trakcji spowoduje poważne problemy z przyczepnością. DKG z LC będzie szybsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.