Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jakub piszesz tak, że co najmniej ja Cię nie rozumiem;)

 

 

Bo dobrze bolo radzi. ASO to ściema jakich mało, ceny z kosmosu, a jakośc na poziomie ..średniego warsztatu bez autoryzacji.

 

A że Niemca dorabiasz...taka ksenofobia. Płacisz za części, które robi Chinczyk, Niemiec nabija swoj znaczek BMW i dokleja metkę z nieuzasadnioną ceną.

 

Jeśli możesz zabieraj to auto i uciekaj do firmy która ma umowę o współpracy z ubezpieczycielem. Zrobią dobrze i nic nie dopłacisz.

Opublikowano
auto jest mi potrzebne, aby jeździć do pracy.

Kolego według polskiego prawa, masz prawo do samochodu zastępczego na czas naprawy swojego auta, koszt wynajmu samochodu zastępczego pokrywa ASO, ewentualnie OC sprawcy jeśli takowy był

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przykra sprawa z całą sytuacją u Michała :( , niech ten temat będzie ostrzeżeniem dla nowych posiadaczy Bumek ............
Opublikowano

Wracam z tematem, auto od środy u mnie zrobione bardzo dobrze, osobiście ja nie widzę skutków mojej wyprawy na krawężnik. Podrzucam kilka fotek gratów jakie wymienili, problemów jakiś dużych nie było biorąc pod uwagę ceny oryginalnych częśći (chore ceny) to te 11tys to rzeczywiście niewiele;) W wolnej chwili w łądniejszy dzień zrobię dokładne foty tego co jest w aucie i się wypowiecie. Ze swojej strony musiałem płacić za półoś (1500zł) i czujnik abs (to już sam kupię używany oryginalny). Ogólnie cała naprawa trwała dość długo;/

 

Fotki:

http://imageshack.us/a/img827/4966/dsc6723q.jpg

 

http://imageshack.us/a/img138/179/dsc6721c.jpg

 

http://imageshack.us/a/img17/8659/dsc6729s.jpg

 

http://imageshack.us/a/img109/2720/dsc6733.jpg

 

http://imageshack.us/a/img850/3937/dsc6735d.jpg

 

http://imageshack.us/a/img338/4812/dsc6747m.jpg

 

http://imageshack.us/a/img163/6386/dsc6748.jpg

 

http://imageshack.us/a/img9/1323/dsc6762f.jpg

 

http://imageshack.us/a/img692/2236/dsc6768.jpg

 

http://imageshack.us/a/img9/276/dsc6774i.jpg

 

Ma dla mnie pewien użytkownik forum czujnik ABS do tylnego lewego koła o oznaczeniu 10.0711-6041.3, według realoem u mnie jest taki czujnik:

21 Czujnik impulsów ABS tylny 2 09/2001 34526752683 $165.65

 

Pytanie teraz czy te numery użytkownika to ten czujnik?

 

Jeśli chodzi o przestrogę dla innych to proponuje nie wjeżdżać bokiem na krawężnik, spore spustoszenie w częściach powstaje, a w moim przypadku jeszcze stresik i walka z ASO.

Opublikowano

No to fest Cię obróciło, porządne walnięcie. Wszystkie wahacze tak powykręcane, pokruszone jak zapałki. Dlaczego za półoś i czujnik płaciłeś z własnej kieszeni?

I jak geometria - wszystkie punkty na zielono, w sensie czy dobrze ustawili? pzdr

Opublikowano

Ze zbieżnością mam do nich wrócić po tym jak mi Szymon założy nowe przednie drążki kierownicze Lemfordera, mam jeden uszkodzony a drugi zapieczony, proponowali mi naprawę za jakieś kosmiczne siano odmówiłem i umówiłem się ponownie na geometrie jak usunę usterkę z przodu.

 

Mam wstępnie zrobioną geometrie, jakby ktoś potrafił odczytać coś z kartki na której jest mnóstwo parametrów dla mnie niezrozumiałych, to mogę zrobić foto i wrzucić.

 

Zastanawia mnie czujnik ABS, zaraz po zdarzeniu odpalałem auto i nic się nie świeciło na desce, jak odebrałem auto już na desce typowo dla uszkodzonego czujnika kontroli i braki we wskazaniach na desce (mechanik co robił mówił, że udało się wyjąć stary bez problemu, ale po podpięciu takie wyszły numery). Czy jest taka możliwość że coś źle zostało podłączone lub jakieś styki nie łączą?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

wczoraj miałem podobną sytuację jeśli chodzi o poślizg, bo koło wyglądało podobnie ale przesunięte było od osi o ok 10cm pod autem zauważyłem, że wahacz dolny się zgiął (podobnie jak na ostatnim zdjęciu ale nie aż tak mocno) więc zdemontowałem go i wyprostowałem trochę prymitywnie, bo młotkiem ale to doraźne rozwiązanie, nowy muszę i tak zamówić, wyważyć koło które na rancie się wyszczerbiło i ustawić nową geometrię ale na chwilę obecną "na oko" nie wygląda źle i auto jedzie prosto, więc mam nadzieję, że tylko na tym się skończy i z reszta wahaczy oraz półosią jest wszystko ok, bo czy mogę to samemu jakoś sprawdzić? trochę mi huczy od 60-100 ale myślę, że to wina niewyważonego koła.

 

Co do przygody z AC i TU osobiście bym nie korzystał z aso (mają swoje ceny i stawki z kosmosu ) tylko poszedł bym do sprawdzonego mechanika/blacharza miał bym to zrobione za połowę ceny a druga połowa została by dla mnie i by był "wilk syty i owca cała" a z pewnością nie musiał bym nic dokładać ze swoich pieniędzy. Nie dość, że płaci się sporo za AC to jeszcze błędną ekspertyzę zrobili, trochę to przykre ale wydaje mi się, że za całe zdarzenie zapłaciłeś podwójnie i może nawet więcej nerwów Cie to kosztowało niż gdybyś to sobie sam załatwiał (bez pośredników)

Opublikowano
Powiem tak, że gdyby nie urwane koło to pewnie by potoczyło się inaczej, a tak brak jakiegokolwiek zaprzyjaźnionego mechanika ze swoim warsztatem no i konieczność transportowania auta na lawecie;/. Ja im się nie dziwie, że takie siano wyszło za całość skoro za samą felgę w aso to koszt ok 1200zł (fuck!), gdybym to wcześniej widział to bym kazał im tego nie wrzucać a w to miejsce wstawić półoś, reszta części również bardzo kosztowna według realoem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.