Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie czym posmarowac piaste przed montarzem alz felgi?

Tesc kledyS WSPOminal o posmarowaniu aby na wiosne lateo zdjac.pytam o wlasciwy smar a nie moze bys sprobowal tego lub tego

Opublikowano
Ja bym tam niczym nie smarowal.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Nie tylko po zimie może się zapiec, jak robisz dużo km i zdejmujesz koła dwa razy do roku to taki problem zawsze może wystąpić.

Aha.... :duh:

Nie pytam co może wystąpić, tylko czy ktoś może to potwierdzić z autopsji.

Opublikowano

Na miejsce piasty, która styka się z otworem centrującym felgi stosuje się pastę miedziową zarówno taką w puszcze lub w sprayu. W autach osobowych raczej ciężko jest, aby felga zapiekła się w taki sposób aby uniemożliwiła normalne zdjęcie jej z piasty. Co innego w autach ciężarowych - a w przypadku felg aluminiowych to standard - mam na myśli 'odklejenie' felgi od piasty :)

 

Przykładowe produkty:

 

http://www.autokosmetyki.pl/images/wurth_cu_800_nowy_s.jpg

http://www.liqui-moly.pl/images/stories/informacje_techniczne/miedz_prod.jpg

 

 

Pzdr.

Opublikowano
MI sie nic nie przykleja, ale moze dlatego ze mam plastikowe pierscienie centrujace. Latam na ALU i zima i latem.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Dobrze jest stosowac jakiś smar chodzby dlatego ze nie rdzewieje piasta i potem sie robi luz ,co za tym idzie ,drżenie na kierownicy :norty: ,a potem szukanie dziury w całym wywarzanie ,opony nie takie itd,itd, także lepiej smarować :cool2: miałem tak kiedyś w b7
Opublikowano
Mnie się zapiekło po lecie i była walka jak zdjąć koło i nie uszkodzić czegoś. Smaruję piastę i mam spoko już lata całe. Facet przy naprawie koła też mi posmarował piastę, czyli tak ma być. Smar z miedzią jest dobry do tego, w końcu ma być odporny na wyższą temp. i uszczelnić szczelinę co by nie korodowało i nie uszczelniało się pyłem.
Opublikowano
Ja po ostatniej zimie miałem miałem problem ze ściągnięciem felg aluminiowych z piast, wszystkie były zapieczone, w tym roku na pewno użyje jakiegoś smaru, bo nie chcę powtórki z rozrywki czyli uderzania butem w oponę raz z prawej raz z lewej ok. 20 minut na koło. Dla jasności alu oryginał BMW.
Opublikowano
Specyfik kup w Tesko lub czymś podobnym, mają takie małe pojemniczki ze smarem za kilka zł. Wydatek na kilka razy. :D Od biedy smar dowolny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja pryskam smarem miedziowym bo juz mialem cyrki ze sciagnieciem felg po zimie. zawsze czyszcze papierem i nakladam smar zanim zaloze felge. tak samo robie ze srubami. lekko prysne na gwint. zadnych problemow z odkreceniem czy sciagnieciem.

🙃🙃

Opublikowano

lopico

Pozwól że zapytam odpowiednio do poziomu:

Z głupim się widziałeś czy o drogę pytasz?

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.