Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej wszystkim,

 

Czy mozecie pomoc w przypadku tego przypadku?:-)

 

E60 535i Jawor WBANW13558CZ79880

 

http://allegro.pl/bmw-535-m-pakiet-stan-idealny-i2707979339.html

 

Ktos z Was moze sie juz nim interesowal?

 

Gdzies przy okazji googlania znalazlem ze jest chyba po szkodzie calkowitej w USA (ciekaw jestem czy mozna jakos sprawdzic co bylo uszkodzone, zakladam ze nie zawsze szkoda calkowita to dachowanie lub urwany tyl:-) ). Przy okazji podobno nie ma ksiazki serwisowej (czy tak zawsze jest z autami ze stanow?).

 

Z kolei jesli chodzi o wyposazenie (sprawdzalem na bmwvin.com) to ma niezle w sumie, ale nie ma podstawowych w takich wersjach typu parktronic czy navi. Ciekawe... Poza tym wydaje sie ze ten caly M-pakiet to dokladany w postaci przedniego zderzaka, co?

 

Dzieki z gory za wszelkie info.

 

Pozdrawiam

Yarik

Opublikowano

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANW13558CZ79880

Kod typu NW13

Typ 535I (USA)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor PLATINBRONZE METALLIC (A53)

Tapicerka LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE)

Data prod. 2008-01-28

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sportowa automatyczna skrzynia biegów

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S300A NOTRAD Koło dojazdowe

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S437A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S591A LM RAEDER STERNSP.124 NOTL.MISCHB. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 124

S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN

S655A SATELLITENTUNER Radio satelitarne BMW

S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S697A AREA-CODE 1 Area-Code 1 do DVD

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S8S4A DECODIERUNG VARIABLE LICHTVERTEILUN Dekodowanie zmienn. rozkł. świateł

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej.

 

 

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

 

Pojazd mógł mieć poważne uszkodzenia

Pojazd mógł mieć szkodę z ubezpieczenia i/lub szkodę całkowitą

Pojazd mógł być w kredycie / zastawie na pojazd

 

 

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

 

Data: 2008-02-27

Przebieg: 8 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

 

Data: 2011-03-10

Przebieg: 28547 km

Opis: Odczyt stanu licznika

----------------------------------------

 

Data: 2011-03-14

Opis: Możliwa strata całkowita (POSSIBLE TOTAL LOSS)

----------------------------------------

 

Data: 2011-06-23

Opis: Eksport pojazdu (GERMANY)

----------------------------------------

 

Data: 2012-06-02

Przebieg: 44000 km

Opis: Pojazd wystawiony na sprzedaż (OGŁOSZENIE - Polska)''''

 

 

pewnie byl tak ozpierdzielony ze nietylko mpakiet zostal dolozony ale i inne czesci :>i tekst bezpypadkowy ........loona moze zdjecia zalatwi jak go poprosisz

Opublikowano

To ze byla szkoda calkowita nie oznacza ze byl wrak nie do zrobienia.

Ubezpieczenia nowych samochodow czesto maja klauzule w przypadku szkody (oczywiscie nie zadrasniecia), kupna nowego auta lub wyplaty rownowartosci.

W takim przypadku powstaje szkoda calkowita a ubezpieczalnia sprzedaje takie auto potem na aukcji (vin wycofany z bazy BMW/gwarancja).

Moje 535i po takiej wlasnie szkodzie kupilem (zrobione) za 50% rynkowej wartosci z przebiegime 28tys mil. Rok pozniej sam je rozbilem -2 blotniki maska lampy zderzak plus robocizna-w sumie 10tys$ wyplacila ubezpieczalnia. Mozecie sprawdzic moj VIN WBANW135X8CZ79504 , serdeczne dzieki.

Nie rozumiem nastwaienia w Polsce do aut z USA wyprodukowanych w Europie. Wszystko to samo+ duzo lepsze wyposazenie.

Fakt faktem ze nalezy unikac aut zatopionych bo tam z elektronika wszystko sie moze zdarzyc. A jesli auto jest po delikatnej stluczce i porzadnie naprawione to po jakiego diabla placic 50% wiecej.

Tyle w temacie, zaraz pewnie grad krytyki na mnie spadnie. Ponizej link do auta auta z tzw. szkoda calkowita. Ocencie sami :)

http://ournextcar.com/photo3_69.html

 

PS. Co do ksiazki servisowej to rzeczywiscie nie ma. Wszystko jest w bazie bmw/u dealera. Mozesz sprwadzic po ostatnich 7 cyfrach vin.

Oddajac swoje auto do servisu zostawiam kluczyk a reszta jest w systemie. Po diabla jakies ksiazki servisowe, pieczatki itd. W Polsce tez jest podobnie ale kazdy wiezy ciagle w ksiazke servisowa, zamiast zrobic wydruk z servisu i wszystko wiadomo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega Loona Thic nie raz rozwiał wątpliwości jak wyglądają bezwypadki z usa, więc jak byś przejrzał jego posty to byś wiedział dlaczego jest takie nastawienie :8)

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Niestety - nie mam zdjęć :(

 

Co do tej z linka - szkoda, że nie dodał w sumie dwóch ważnych zdjęć...:

 

 

http://img717.imageshack.us/img717/4931/49048406.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/3311/74395578.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/2132/58238642.jpg

 

 

Wywalone prawie wszystkie kurtyny... Pewnie dlatego dostał SALVAGE - nie total loss.

 

Location: CA - LOS ANGELES

Description: 2010 BMW 328I

Color: GRAY

VIN: WBAWB3C53AP481638

VIN Status: OK

Typ TITLE: SALVAGE CERTIFICATE

Loss type: COLLISION

Damage: RIGHT FRONT

Acv: 32,584 USD

 

Other info

Odo: 30,563 mil - A

Engine: 3.0L L6 FI DOHC 24V NF4

Fuel: GASOLINE

Cylinders: 6 CYL

Transmission: UNKNOWN

Drive: RWD

Country maker: GERMANY

Vehicle type: CAR

Vehicle class: BASIC LUXURY (CAR)

Style: COUPE

Engine condition: STARTS W/JUMP

 

 

Lista uwag, które mogą dotyczyć tego pojazdu

 

http://bezwypadkowy.net/imgCacheSec/exclamation.png Pojazd mógł mieć restrykcje i/lub był wystawiony na aukcji pojazdów uszkodzonych

http://bezwypadkowy.net/imgCacheSec/exclamation.png Pojazd mógł być w kredycie / zastawie na pojazd

http://bezwypadkowy.net/imgCacheSec/exclamation.png Pojazd mógł być flotowy, z wypożyczalni lub leasingu

 

 

 

Chronologiczna lista zdarzeń, które mogą dotyczyć tego pojazdu

 

Data: 2010-06-04 Opis: Leasing pojazdu

----------------------------------------

 

Data: 2012-09-21

Opis: Pojazd uszkodzony / zniszczony (SALVAGE)

Opublikowano

Dzięki koledzy za wszystkie odpowiedzi i pomoc!

 

Może wezmę do BMW Inchcape na sprawdzenie, bo w sumie jeśli rzeczywiście był TOTAL LOSS po mocnym uderzeniu to powinno szybko przy sprawdzeniu stanu technicznego wyjść...i dam sobie spokój. A nuż powiedzą, że jest po "drobnej" kolizji i spełni się wersja kolegi mareklab:-) Musze na spokojnie przemyśleć... w każdym razie wpakować na minę się nie dam:)

 

Pozdro

Y

Opublikowano
Dzięki koledzy za wszystkie odpowiedzi i pomoc!

 

Może wezmę do BMW Inchcape na sprawdzenie, bo w sumie jeśli rzeczywiście był TOTAL LOSS po mocnym uderzeniu to powinno szybko przy sprawdzeniu stanu technicznego wyjść...i dam sobie spokój. A nuż powiedzą, że jest po "drobnej" kolizji i spełni się wersja kolegi mareklab:-) Musze na spokojnie przemyśleć... w każdym razie wpakować na minę się nie dam:)

 

Pozdro

Y

Jedz do blacharza,a nie do ASO.

W ASO g...no ci sprawdzą.

Porządny blacharz zerknie tu i tam i będziesz wszystko wiedział.

Opublikowano

Wywalone prawie wszystkie kurtyny... Pewnie dlatego dostał SALVAGE - nie total loss.

 

Może umiesz szukać lub masz dojścia do zdjęć aut powypadkowych z USA, ale kompletnie nie wiesz o czym piszesz.

 

Salvage to typ title, czyli u nas by się powinno powiedzieć, typ dowodu rejestracyjnego,

a total loss, to termin determinujący stopień uszkodzenia samochodu.

 

Nie chce mi się tu dokładnie o tym pisać, odsyłam do postów na forum MINI, gdzie swego czasu dwie krótkie notki o tym spłodziłem.

 

http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php?p=89870#89870

 

http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php?p=89379#89379

 

No, ale rozumiem, czasami trzeba coś napisać, żeby zabłysnąć ;). Dobrze jeszcze wiedzieć, co się pisze.

Pozdrawiam.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Nie chce nawet mi sie Tobie odpisywać. Sorry.

Atakujesz mnie, a sam piszesz głupoty.

 

Salvage Title

Zniszczony akt własności.

Wystawia się go kiedy auto jest zniszczone na 75%+ wartości auta.

Niektóre stany wystawiają ten akt własności skradzionym autom żeby trudniej było je przerejestrować złodziejowi.

Opublikowano

Naczytał się chłopak wikipedii i znów błyszczy!

 

No to przeczytajmy sobie na stronach rządowych co znaczy definicja Salvage Title, tu ze stanu Massachusetts, podobnie brzmi ta definicja w innych stanach, nie będę wklejał inncych linków, łatwo znaleźć w necie. (jak będziesz miał problem z tłumaczeniem, to służę pomocą!)

 

http://www.mass.gov/rmv/titles/8define.htm

 

Jakoś nie widzę tu progu 75% . Więc proszę mnie nie obrażać, bo to Ty kolego głupoty wipisujesz sam nieziemskie, mijając się z prawdą i obiektywizmem na kilometry. I nie jest to pierwszy raz, a ponieważ nie lubię nigdzie "świętych krów forumowych", więc skromnie pozwoliłem sobie napisać, że warto wiedzieć co się pisze i nie należy innych wprowadzać w błąd.

 

Twoje tłumaczenie Salvage Title jest tak zabawne, że aż trudno tu o komentarz.

Zresztą, są tu inni co importują z USA samochody, więc niech się wypowiedzą, czy kiedykolwiek lekko powypadkowe auto miało inny Title niż Salvage i nie miało szkody całkowitej total loss (auto musi być sprzedawane przez ubezpieczalnie amerykańską). Okaże się, kto plecie trzy po trzy.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
To jak jesteś tak oblatany w temacie, to dlaczego nie pomagasz innym tak jak robi to Loona Thic. To ty go pierwszy zaatakowałeś nie wiadomo po co. I nieistotne jest już to, kto ma rację, ale ważna jest forma w jakiej zostało to zrobione. Tu się oczekuje na oceny praktyczne, a nie wywody teoretyczne.
Opublikowano

KW - ale to nie jest moje tłumaczenie - to jest tłumaczenie z raportów CARFAX...

Weź też jeszcze jedno pod uwagę - Salvage Title (salvage certificate) nie zawsze oznacza uszkodzeń 75% przy wypadku/kolizji (czasem jest to liczone do ceny rynkowej), ale jego wydanie jest uzależnione od polisy ubezpieczeniowej jaką zawarł właściciel lub umowy z firmą leasingową. To jest dokument stwierdzający że samochód został przejęty przez towarzystwo ubezpieczeniowe/leasingowe - PO SZKODZIE, a właściciel otrzymał wypłatę pełnego ubezpieczenia.

 

Więc nie chramol mi chłopie, że Salvage Certificate to jest rodzaj dowodu rejestracyjnego!

Bo jeśli ktoś się czegoś naczytał, to chyba sam coś chcesz zabłyszczeć - ale lekko zamglone te Twoje błyszczenie.

 

BTW - jeśli jesteś tak obeznany, oblatany - to może zamiast pieprzyć weźmiesz się do roboty i pomożesz innym?

Czy tylko hejtować umiesz?

 

Pewnie jesteś wściekły na mnie za tą BMW od piterrka co? Nie kupił jej pewnie :D

 

Poczytaj jeszcze stanowisko pewnego urzedu...:

http://www.autokanada.pl/uszkodzone/opnia_auta_parts_only.pdf

Opublikowano

Witam ponownie. Title to jest tytul wlasnosci, z dowodem rejestracyjnym nie ma nic wspolnego.

Jak juz wczesniej pisalem salvage title wystawiany kiedy auto zostaje splacone wlascicelowi lub osobie trzeciej tzw. lien holder przez ubezpieczalnie z powodu szkody. Szkoda(zakres ochrony ubezp) jest zapisana w umowie i moze sie roznic pomiedzy ubiezpieczylami, klientami itd. (nowe auta etc).

Salvage title badz salvage certificate uprawnia do dopuszczenia auta do ruchu po uprzednio dokonanej naprawie i jej weryfikacji w dmv. Nie mozna tego samego powiedziec o title z adnotacja NON-REPAIRABLE. Oczywiscie jest 50 stanow i legislacje sa rozne wiec podaje ogolniki(CA, NV, TX). Czasami nawet trzeba przedstawiac rachunki za czesci(ochrona przed zlodziejami czesci)

Tutaj (USA) kupujac auto wiesz jaki jest tytul lub sprawdzasz carfax, nada i inne raporty. W Polsce z drugiej strony jest mnostwo magikow(OSZUSTOW) i nawet kupujac uzywane auto od delaera nie wiesz co masz.

Ci co importuja auta z salvage title z tad i kupuja je na aukcjach mowiac ze auto bezwypadkowe to zwykli OSZUSCI. Jesli auto nie ma clean/clear title to byla szkoda/wypadek (dzwon, zalanie lub nawet gradobicie). Powinni to przekazac kupujacemu.

Ponizej zamieszczam link do najwiekszej aukcji ubezp abyscie sami sobie mogli ocenic szkody aut. Nie sugerujcie sie cenami bo to jest to aukcja.

Co do poprzedniego linka i nast rowniez to tu (USA) np kurtyny, airbagi czolowe sa tansze do naprawienia niz blachraka, osprzet silnika itd. Ale to jest tutaj :)

https://www.iaai.com/Auctions/AuctionSingleDateView.aspx

https://www.iaai.com/Vehicles/VehicleDetails.aspx?auctionID=12636321&itemID=13303628&RowNumber=9#

PS. Nie naklaniam nikogo do kupowania aut z salvage title, moj post ma jedynie informowac ze salvage itle to nie zawsze jest kupa zlomu.

Sam Jezdze autem z takim tytulem w USA, bylem tego swiadom przy kupnie auta i za takie tez zaplacilem. Byla to moja przemyslana decyzja po dokladnej ocenia auta przed naprawa i po. Pzdr i zycze powodzenia.

Opublikowano

Zaczęliśmy od takiego Twojego gryzmoła:

 

Wywalone prawie wszystkie kurtyny... Pewnie dlatego dostał SALVAGE - nie total loss.

 

Zwróciłem Ci uwagę, że jak jest SALVAGE, to na aukcjach masz praktyczną pewność, że jest total loss, a Ty strasząc czy ma, czy nie ma total loss nie wiesz o czym piszesz.

Odpowiadasz mi, że:

 

Wystawia się go kiedy auto jest zniszczone na 75%+ wartości auta.

 

Po moim zwróceniu uwagi, że na stronach rządowych jakoś nie widać progowej gradacji przy wystawianiu, pomijam już kwestię, że z tej wypowiedzi wynika, że Salvage wystawiany jest wyłącznie gdy uszkodzenie jest tak duże, już bardziej szczegółowo mi wyjaśniasz:

 

Salvage Title (salvage certificate) nie zawsze oznacza uszkodzeń 75% przy wypadku/kolizji (czasem jest to liczone do ceny rynkowej), ale jego wydanie jest uzależnione od polisy ubezpieczeniowej jaką zawarł właściciel lub umowy z firmą leasingową. To jest dokument stwierdzający że samochód został przejęty przez towarzystwo ubezpieczeniowe/leasingowe - PO SZKODZIE, a właściciel otrzymał wypłatę pełnego ubezpieczenia.

 

Widać więc jak zmiękczasz swóje stanowisko w tej sprawie i ostatecznie piszesz to do czego się doczepiłem, że dokument ten stwierdza szkodę, po której właściciel otrzymał wypłatę pełnego ubezpieczenia, innymi słowy stwierdza szkodę całkowitą (total loss). I to jest koniec tematu, bo to chciałem wyjaśnić. Sam to zrobiłeś potrzebując do tego trzech wypowiedzi. Gratuluję.

 

W świetle powyższych Twoich wypowiedzi, możesz sobie darować o chramoleniu, pieprzeniu, hejtowaniu, błyszczeniu. Pomijając już zupełnie kwestię mojej beemki, bo akurat w tamtym wątku należałeś do grupy tych mniej oblatanych, a tylko sypałeś mądrościami w swoim stylu. Kolego - po mojemu ŻENADA!

 

ad albert

To ty go pierwszy zaatakowałeś nie wiadomo po co. I nieistotne jest już to, kto ma rację, ale ważna jest forma w jakiej zostało to zrobione. Tu się oczekuje na oceny praktyczne, a nie wywody teoretyczne.

 

Tak, ja pierwszy rzuciłem kamykiem, dlaczego, masz ciut wyżej. Prawisz, że nieistotne kto ma rację, pozwól, że mam inne zdanie. A jaki masz problem z formą? Że napisałem, że dobrze by było gdyby bóstwo forumowe wiedziało co pisze? Czyli rozumiem, że zawsze tu pisząc trzeba w wazelinę się zaopatrzeć? No i to właśnie jest wiedza praktyczna, a nie czysto teoretyczne straszenie ludzi autami z USA, bo mogą mieć szkodę całkowitą. Wszystkie powypadkowe na aukcji sprzedawane przez ubezpieczalnie mają szkodę całkowitą TOTAL LOSS i nic to nie oznacza jak pisze nam kolega z USA. Tak jak ja opisałem to w linkach do forum do MINI. Więc czysto teoretyczne straszenie terminem total loss jest kompletnie nie na miejscu na forum BMW, gdzie czytelnik szuka pełnej, rzetelnej informacji. To tylko tyle, albo aż tyle.

 

 

ad mareklab

Title to jest tytul wlasnosci, z dowodem rejestracyjnym nie ma nic wspolnego.

 

Tak, Title to jest tytuł własności jak u nas dowód rejestracyjny lub Karta Pojazdu. Proszę więc o uściślenie co jest dowodem rejestracyjnym w USA, ewentualnie co potrzeba do jego wyrobienia.

 

Jak juz wczesniej pisalem salvage title wystawiany kiedy auto zostaje splacone wlascicelowi lub osobie trzeciej tzw. lien holder przez ubezpieczalnie z powodu szkody.

moj post ma jedynie informowac ze salvage itle to nie zawsze jest kupa zlomu.

 

No a za te dwa zdania Ci bardzo dziękuję, bo o to właśnie biłem tę pianę.

 

Pozdrawiam.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Kolega Loona Thic nie raz rozwiał wątpliwości jak wyglądają bezwypadki z usa, więc jak byś przejrzał jego posty to byś wiedział dlaczego jest takie nastawienie :8)

KW, wez pod uwagę to co napisał kolega powyżej, zapoznaj się bliżej, a pózniej podejmuj dyskusję. akurat w tym przypadku nie ma wiarygodnych zdjęć, ale przejrzyj sobie archiwum, bo chyba tego nie zrobiłeś i czepiasz się jednostkowego zdarzenia. Zobaczysz wtedy przykłady totalnych szrotów jakie są wystawiane w Polsce. Owszem, nie dotyczy to na pewno wszystkich aut z USA, ale jest to margines.

Opublikowano

Kolego adalbert, czepiam się bo to nie pierwszy przypadek. Widać kolega Loona jest zabetonowany na rzeczywistość i się nie uczy a tylko "błyszczy". Wystarczy przeglądnąć trochę archiwum i masz, już ktoś tu przynajmnije raz walczył w tym temacie i nie są to ludzie jak ja, czyli nic nie znaczący na tym forum, tylko użytkownicy co budują to forum.

 

viewtopic.php?p=995073#p995073

 

Masz tam parę różnych wypowiedzi, co demaskują wiedzę na ten temat kolegi Loona. Mam przytoczyć:

 

Kolega mmw:

 

Jak ktoś nie ma pojęcia o rynku samochodowym USA to może nie rozumie sposobu rozwiązywania spraw z ubezpieczalniami i wtedy w zapisach TOTAL LOSS itd widzi problem. (...)

 

Z kolei ubezpieczeniowa szkoda całkowita to sposób rozliczenia polisy z klientem. W USA praktycznie każdy oddaje auto po stłuczce i bierze kasę. Nieważne czy auto ma zarysowane drzwi czy zmiażdżone pół przodu. W USA jest taka jakość usług ubezpieczeniowych i tyle. Ze strony klienta pada decyzja "oddaję auto" i to auto od razu w papierach ma ubezpieczeniową szkodę całkowitą i tyle.

 

Nie masz pojęcia kolego nic na temat zapisów w Carfax lub Autocheck a wyciągasz dziwne wnioski. To auto ma title salvage więc nadawało się do naprawy. Problem z kilometrami polega na tym, że nie były odczytywane przy kolejnych zmianach rejestracji. Co do Total Loss to już tłumaczyłem wcześniej o co chodzi. Daruj sobie więc Twoje wnioski "Auto nadawało się tylko na złom. Niestety." bo piszesz totalne bzdury.

 

Chłopie. Ile razy mam to samo tłumaczyć??? "Total loss" wpisane w title ma każde auto, za które ubezpieczalnia wypłaciła kasę!!! Nawet jak miało pęknięty zderzak. Nie ma to związku z zapisami głównymi jak rebuildable, salvage, destruction, parts only itd. Jak nie potrafisz tego zrozumieć to Twój problem.

 

Kolega lukaszBMW

 

Przyglądam się temu konfliktowi z ciekawością. Na ile stron to się jeszcze rozrośnie?

Kłótnia pijanych, niby każdy ma rację, ale tylko ten najbardziej trzeźwy mówi z sensem (kolega mmw)

 

Kolga bakukamil

 

Loona Thic co do ubezpieczalni w USA mylisz się ... mmw ma rację ... masz stłuczkę , otarty zderzak , przyjeżdża rzeczoznawca , mówisz mu żeby zabierał tego "powypadkowego złoma" , ubezpieczenie oddaje kasę , zabiera "wrak" i idzie na aukcję , ale jako że wypłaciło odszkodowanie za całe auto to wpisuje total lost i z takim wpisem idzie na sprzedaż ... ot i cała tajemnica "tego złomu"

 

Nie chcie mi się dalej wklejać.

 

Ja nie mam nic do kolegi Loona, niech wkleja Wszystkim tu te zdjęcia rozwaleńców, bo to jest potrzebne! Tylko pozwoliłem sobie napisać, że jak się już coś pisze, to dobrze wiedzieć co się pisze (on niestety nie wie), a to jego straszenie tymi zapisami TOTAL LOSS powoli staje się nudne. I można by było przejść obok tego obojętnie, gdyby przekaz płynący z jego postów nie był kompletnie wypaczany. Bo u nas szkoda całkowita ma zupełnie inny wymiar.

 

A już te epitety, czy wyjeżdżanie w temacie czy sprzedałem auto, czy też nie sam przyznaj - żenua, a walka z kolegą Loona o jego doedukowanie jest jak widać walką z wiatrakami.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Stary, ale Ty albo jestes pijany, albo nie czytasz.

Napisałem wyraźnie - auto dostało tytuł SALVAGE - bez innych zapisów. Nie dostał Total loss ani nic innego.

I pisałem to do auta które było dołączone w linku.

Więc może w końcu moderator wkroczy i pokazuje, bo zrobiło się kilka postów o niczym.

 

Więc tak po prawdzie sam się przyczepiłeś - no właśnie, czego?

Nie zmiękczam stanowiska, tylko po prostu Ci odpisuje.

Nie muszę czytać wikipedii.

 

BTW - sam zaatakowałeś pierwszy - nie napisałeś nic co mozna byłoby uznać za odpisanie normalnie.

 

Może umiesz szukać lub masz dojścia do zdjęć aut powypadkowych z USA, ale kompletnie nie wiesz o czym piszesz.

No, ale rozumiem, czasami trzeba coś napisać, żeby zabłysnąć ;). Dobrze jeszcze wiedzieć, co się pisze.

Pozdrawiam.

 

Z kolegą mmw wyjaśniliśmy sobie wszystko - było to dwa lata temu. I to była jedyna sytuacja.

Więc nie chrzań teraz.

A juz gdzie Ty widzisz epitety czy wyjeżdzanie poniżej pasa - nie wiem. Po prostu stwierdziłem fakt.

Masz 17 postów.

A zacząłeś tak:

viewtopic.php?f=44&t=187040&p=1363050#p1363050

 

I nie wiem skąd wziąleś niby teorię, że nie polecam aut z USA czy z tytułem SALVAGE?

Ja nie mam nic do tego - o ile właściciel auta informuje o tym zainteresowanego.

Nie twierdzę i nigdy nie twierdziłem, ze SALVAGE to śmierć auta, wręcz przeciwnie - popatrz co napisałem o tej beemce z linku.

Sam nie zacząłeś najlepiej, próbując sprzedawać pick-upa BMW 535i jako bezwypadkowe auto.

Pokazałeś klientom jak wyglądało auto - i to się chwali - wtedy klient podejmuje ŚWIADOMĄ DECYZJE I ŚWIADOME RYZYKO - a mi o nic więcej nie chodziło i nie chodzi :)

 

Więc przepraszam - uważam, że nadepnąłem Ci na jakiś tam odcisk.

Opublikowano
Dla mnie śmieszne jest wyciąganie przez KW postów z przed kilku miesięcy. Pewnie dlatego ma 17 postów ponieważ szykując swoje odpowiedzi wyciąga to co piszą inni użytkownicy. I dzięki niemu temat auta zszedł na drugi tor bo przecież trzeba bronić swoich racji. Gratuluje :mad2:
Opublikowano
zaraz tu wpadnie admin i zrobi porzadek :)a co do auta to po to jest to forum ----- bo chyba nikt nie chce auta za prawie 100 tys rozdupconego wczesniej tak!!!! ,nastepnie kolega loona pomaga ludziiom ktorzy szukaja auta lub chca poznac jego przeszlosc - rozkodowuje , szuka histori , robi to za darmo poswieca swoj czas nie bierze za to kasy --- wiec nie wiem po co te ataki na niego ? adminie widzisz i nie grzmisz :twisted: :twisted:a moze kw jest wlascicielem owego auta ktore na sprzedaz ?
Opublikowano

Ależ tu sie burza rozpętała... :) Szkoda tylko, że z tej całej dyskusji niewiele dla mnie wynikło :)

 

PEACE Panowie!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy wszyscy juz zrozumieli roznice miedzy total loss w wydaniu amerykanskim a powiedzmy polskim? Jesli tak to prosze powrot do meritum tematu czyli E60 535i.

A jak nie- to wyjasnijcie to sobie na privie a moze jeszcze z tego jakis maly poradnik napiszecie i podkleimy go na szczycie dzialu :?: :mrgreen:

 

Zadnych ostrzezen nie bedzie....... Poki co :norty:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

ad mareklab

Title to jest tytul wlasnosci, z dowodem rejestracyjnym nie ma nic wspolnego.

 

[/i]Tak, Title to jest tytuł własności jak u nas dowód rejestracyjny lub Karta Pojazdu. Proszę więc o uściślenie co jest dowodem rejestracyjnym w USA, ewentualnie co potrzeba do jego wyrobienia.

 

Juz ci wyjasniam. Do zarejestrowania auta w dmv(wydz komunikacji) potrzebny jest w zaleznosci od transakcji:

1. dealer- faktura sprzedazy (tzw. invoice). Dealer nie wystawia title. W invoice jest wpisany kupujacy i ewewntualne osoby 3cie (zasatw rejestrowy tzw lien holder) Te dane sa pozniej wpisywane przez dmv na title. W Teksasie obowiazek rejestracji auta spoczywa na dealerze/brokerze jesli kupujesz auto od takiej osoby. W innych stanach moze byc inaczej. Czasami wystarczy tez miec title certificate nie jest to certifcate of title (2rozne dokumenty)- auta z CA z aukcji sprzedawane sa z title certificate. Jesli wyjezdzasz autem na kolach potrzebujesz miec min ubezpieczenie OC (liability insurance). Na lawecie nie potrzeba.

2. osoba prywatna- potrzebujesz title podpisany przez sprzedajacego, w TX dodatkowo musisz miec podpisany wniosek o title przez sprzedajacego i kupujacego (VTR130).

W Californi, Nevadzie wystarczy podpisany title, w innych stanach nieznam.

 

Dowod rejestracyjny sluzy tylko dla placenia oplat za przeglady, mandatow, rocznych oplat rejestracyjnych itp. Nie jest dowodem wlasnosci auta a jedynie potwierdzeniem zarejestrowania auta na danego uzytkownika. Do otrzymania dowodu rejestracyjnego potrzebujesz miec min ubezp OC(liability insurance) W TX dowodem rejestracyjnym jest naklejka na szybe z kodem matrycowym (kod QR), W ubezpieczeniu nigdzie nie wystepuje dowod rejetracyjny, wszystko oparte jest on nr VIN.

Z tego co mi wiadomo w Polsce od czasu wprowadzenia kart pojazdu, dowod rejestracyjny rowniez nie jest dokumentem wlasnosci pojazdow z karta pojazdu. Role ta spelnia karta pojazdu.

Mam nadzieje ze nie jest to maslo maslane i wyjasnia ci roznice pomiedzy dowodem rejestracyjnym a title oraz jak jedno i drugie otrzymac.

Swoja droga to niezla zadyma sie tu zrobila :)

Opublikowano (edytowane)
Ależ tu sie burza rozpętała... :) Szkoda tylko, że z tej całej dyskusji niewiele dla mnie wynikło :)

 

PEACE Panowie!

 

Kolego yarik, nie wiem czy niewiele, wniosek dla Ciebie jest taki, że wpis Total Loss w Salvage Title praktycznie nic nie znaczy.

 

Co do samochodu, zwróć uwagę, że zdjęcia wnętrz są inne, to z ogłoszenia nie pokrywa się z tym co zostało wklejone przez mojego adwersarza, jako powypadkowe, więc masz alternatywę:

- że albo samochód był w jakiś tam sposób modzony,

- albo wymienone z jakiś powodów są elementy wnętrza,

- albo zdjęcia powypadkowe nie są z tego samochodu.

 

Przeciwko modom, IMHO, świadczy przebieg tego samochodu, nikt tego samochodu nie użytkował, więc trudno zakładać, że ktoś wymienia np. radio bo mu nie pasują amerykańskie częstotliwości, choć na oko nie tylko radiem się te wnętrza różnią.

 

Zakładając, że zdjęcia wypadkowe przedstawiają rzeczony samochód, moim zdaniem, wybite obie kurtyny przy nietkniętej komorze silnika sugeruje, że samochód jest po dachowaniu. Na zdjęciach widać wybitą wyłącznie prawą kurtynę, o lewej nic nie możemy powiedzieć, więc jednak może było to uderzenie tylko z prawej strony. Ale wiedz, że to tylko hipotezy i w przeciwieństwie do innych nie mam zamiaru Cię straszyć. Jeśli jesteś zainteresowany, to w tym kierunku dobrze pójść.

 

W czerwcu 2011 dolar kosztował ok. 2,70zł, to minimalnie mniej przy którym ja ściągałem swoje BMW. Gdyby samochód wyglądał i kosztował podobnie do mojego, to ta cena, którą widzisz w ogłoszeniu raczej sugerowałaby sprzedaż ze stratą. Samochód więc musiał wyglądać na zdjęciach "gorzej", bo ciężko było już wówczas kupić taką beemkę na aukcji w stosunkowo dobrym stanie za stosunkowo niewiekie pieniądze. Innymi słowy, cena sprzedaży sugeruje gorszy stan wizualny na zdjęciach aniżeli te, które są załączone.

 

Porównaj sobie jeszcze przebiegi, bo one również się nie zgadzają, przynajmniej porównując dwie załączone chronologie, pod postem z rozkodowanym VIN-em i pod postem ze zdjęciami. Coś tu nie pasuje.

 

Mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłem.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez KW_

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.