Skocz do zawartości

swap silnika 523i na 528i prosze o pomoc pilne


bmw523iii

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli oba silniki to m52 na jednym vanosie to w zasadzie tylko silnik i sterownik silnika < albo zmiana mapy>
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To grubsza sprawa.

Do wymiany o wiele więcej

Najwięcej róznic jest w elektryce.

Cała wiązka do wymiany.

Ja bym się w to nie pchal.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Mój Drogi. Sprawa nastepująca. Jeżeli wymieniasz silnik z M52 B25 na M52 B28 to zaden problem. Jak moj poprzednik napisał,tylko silnik i komp ewentualnie wgranie map z 528 (taniej i pewniej wyjdzie kupna kompa od 528) Jeżeli wymiana miała by byc z M52 B25 na M52 B28TU to nie pchaj sie w to. Jest to mozliwe ale cholernie czasochłonne i drogie.Komp,elektryka,filtr powietrza,wydech i pare innych rzeczy. Wiem bo przerabiałem ten temat ze swoja poprzednia Bunia e36. Jak zależy Ci na 2.8 litrowej jednosce to poszukaj sobie odpowiednika swojego obecnego motoru tzn M52 B25 na M52 B28 bądż M52 B25TU na M52 B28TU.Daj znac jak zdecydowałeś jakie efekty:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.