Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam dwie e46 w oby dwóch był zajechany drażek jak nie ma sie co popsuć? W obydwu była zajechana kulka nie wiem moze była z milimetrw dwa wytarta od używania (ta co wchodzi w koszyczek) miałęm w ręku 3 wybieraki (drązki) na dwóch używanych nowy koszyczek latał góra dół tak z milimter dwa czyli miał luz na nowym wybieraku koszyczek miał 0 lubu bo ta kulka jego była nowa nie wytarta i teraz nie mam zadnego luzu na wybieraku więc wiem co mówie ;) i dla mnie jak ktoś nie chce mieć wogóle luzu to jest sens wymienic wybierak ;)
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

przedłużacie kawałek drązka miedzy kulką a tulejką i wystarczy przyspawać na nowo. Roboty na 10 minut, koszt jedno piwo :) i macie shortshifter z oryginalnego drązka.

Chodzi o wydłużenie części która porusza cięgnami, im jest dłuższa tym macie mniejszy skok na górze lewarka przy gałce. Nie wolno przesadzić bo zacznie ocierać o wał :)

szukam
Opublikowano
Tu nie chodzi o to zeby zrobic tanio short shiffer.temat jest o usunieciu luzow drazka zmiany biegow.kolega napisal wczesniej ze nalezy wymienic wybierak gdyz kulka na nim sie wyciera i powoduje luzy.stad napisalem ze zamiast kupic oryginal mozna by kupic krotszy od z4 3.0 ktory kosztuje 20zl wiecej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.