Skocz do zawartości

E39 m52 2.0i+Gas w czasie jazdy po odjęciu gazu gaśnie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Z góry proszę o pomoc. Mianowicie gdy odpalę auto silnik delikatnie się trzęsie ale trzyma równe obroty cewki sprawne. Słychać od kolektora ssącego dziwne szumienie na wolnych obrotach tak jak by przepustnica się do końca nie zamykała. Gdy jadę wszystko jest w porządku. Przyśpiesza nawet dobrze ale gdy odejmę gazu i wrzucę na luz silnik gaśnie na lpg, na benzynie gwałtownie spada z obrotów ale jakoś uda mu się nie zgasnąć. Proszę o jakąś podpowiedź. Czego się czepić?
Opublikowano
Co do gazu to pewnie wtryski czerwone valteki, ktore nie wyrabiaja na wolnych obrotach (za krotkie czasy). Jesli reduktor po odjeciu gazu zalewa, to znaczy ze jest za maly i zapewne zuzyty. Napisz jakie masz czesci a najlepiej strzel fotki. Do Twojego auta po taniosci to reduktor kme silver lub ac r01 150km a wtryski co najmniej reg fast a najlepiej hany lub baracudy pojedyncze.
Opublikowano
Kolego trafiłeś co do wtrysków i reduktora. Reduktor spróbuje wymienić na tygodniu ale czemu dzieje się to też za benzynie? Przez tą nie domkniętą przepustnicę?
Opublikowano
Nalezaloby zaczac od diagnostyki komputerowej. Jak zgadlem komponenty instalacji, to obawiam sie ze obeszlo sie bez strojenia na drodze i gaziarze wypuscili Cie po autokalibracji na postoju. Zapewne masz rozjechane adaptacje paliwowe w DME. Skasujesz je odlaczajac przeplywke na pracujacym silniku, wtedy pojezdzij troche na pb i zobacz czy sie nie poprawi- jesli tak to korekty winne. Wyczyscilbym tez krokowca. Odme wymieniales kiedykolwiek?
Opublikowano
nie mam długo tego auta ale raczej odma nie była wymieniana, świece były wymieniane z czego co mam na fakturze w marcu 2011. Ja nim przejeździłem jakieś ok 5000 km do 7000 max a z czego co się orientuję to przepustnica powinna być całkowicie zamknięta na wolnych obrotach a powietrze przechodzi kanalikami wolnych obrotów czyli silniczkiem krokowym. Interfejs zakupuję na początku listopada. Wszystkim dziękuję za odpowiedź.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie tak było ale tylko z właczoną klimą i tu przyczyną była zbyt uboga mieszanka.

Regulacja gazu pomogła.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Przyjacielu,napisz mi jaka masz instalacje gazowa,jakie podzespoły? Dam sobie reke odciac że masz zle skalibrowana instalacje i powoduje to wkradanie sie bledow do komputera samochodowego co powoduje rowniez problemy z praca na benzynie.Postaram sie pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.