Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy może ktoś zna ten samochód?

 

http://otomoto.pl/bmw-530-m-pakiet-individ-zarej-w-pl-C26337507.html

 

Zrozmowy wynika, że jest z Francji więc przebieg będzie trudny do zweryfikowania. Sprzedający nie ukrywa, że był uderzony i nie posiada książki serwisowej co może oznaczać szkodę całkowitą. Czy możliwe jest aby serwis zweryfikował precyzyjnie jakie były szkody jeśli nie ma dokumentacji i czy możliwe jest aby pojazd był "dobrze" naprawiony tak aby w przyszłości nie sprawiał ponadprzeciętnych kłopotów. O co ewentualnie mam pytać przy przeglądzie (jeśli zdecyduję się go wykonać) :) i na co zwrócić szczególną uwagę ?

Wiem że to pytania debila ale technicznie jestem do niczego :)

Opublikowano

Mowie, że uderzony, ale w ogłoszeniu jak byk: "bezwypadkowy".

 

Jak chcesz kupować takie auto to przegląd obowiązkowy. Nie koniecznie w ASO, ale u kogoś oblatanego w BMW.

E60 to skomplikowane auto, jeśli było po konkretnym dzwonie to raczej trudno jest zrobić jak fabryka. Mogą być problemy.

Dolicz sobie tutaj jeszcze koszty rejestracji ok 10 000 pln

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Na początek dodaj VIN do tytułu - regulamin wymaga.

Co do auta - cóż, oferta od handlarza (wpisz nr w google) więc za wiele bym się nie spodziewał. Przebieg... ciężko mi uwierzyć. Szanuj swoją kasę i szukaj czego innego. Przeglądaj działy giełda na tym i na innych forach BMW.

Pozdro.

Opublikowano

 

http://otomoto.pl/bmw-530-m-pakiet-individ-zarej-w-pl-C26337507.html

 

Sprzedający nie ukrywa, że był uderzony i nie posiada książki serwisowej co może oznaczać szkodę całkowitą.

 

Brak KS. nie oznacza szkody całkowitej. A powiedział co było uszkodzone? Jeśli to on sprowadzał to być może ma a nawet powinien mieć zachowane foto samochodu zaraz po sprowadzeniu.

 

Dolicz sobie tutaj jeszcze koszty rejestracji ok 10 000 pln

 

W ofercie widnieje :

 

Status pojazdu: sprowadzony / zarejestrowany

 

 

 

Rozkodowany VIN :

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBANR71020CR09033

Kod typu NR71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SONDERLACKIERUNG (490)

Tapicerka SONDERPOLSTERUNG (Z1XX)

Data prod. 2006-08-31

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4M3A INTERIEURLEISTE ALU CUBE PURE Listwy wewnętrzne Alu Cube Pure

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S940A SONDERWUNSCH AUSSTATTUNG Wyposażenie na życzenie Klienta

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

---- Processing Individual

Sign "BMW individual"

 

0490 Special painting

Paintwork "blue onyx-metallic" (code S11).

 

Z1XX Special upholstery

BMW Individual 5 Series - Composition 2

 

Extended leather Merino champagne (nb. 8 025 169),

including rear panel of front seat backs and pocket.

Sewing thread champagne (nb. 2 237 191), code 0671 Z.

Quilting yarn champagne (nb. 2 237 192), code 0671 Z.

 

Seam of front and rear seats according to sport seats individual.

 

Tekst

Remainder of spec. as cloth/leather

flashlight/anthracite (code GAAT).

 

0940 Special equipment on demand

Interior wood trim in "walnut amarone".

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
powiedział, że przód z lewej strony ale bez szczegółów. Twierdził, że poduszka była strzelona ale w chwili obecnej jest wymieniona. Serwis podobno twierdził, że zrobione jest w porządku ale nie byłem tam osobiście więc trudno mi to zweryfikować. Samochód miał być przyjęty w rozliczeniu więc obecny właściciel nie reperował go sam (przynajmniej tak zrozumiałem z rozmowy). W chwili obecnej jest juz zarejestrowany na niego więc opłat nie ma. Jak oceniacie wyposażenie?
Opublikowano
Wiesz, że auto z Francji i przebiegu w ASO w Polsce raczej nie sprawdzisz. Wiesz, że auto nie ma KS, więc nawet opcja z telefonem z pieczątki odpada. Wiesz, że auto było bite i wywaliło poduchę. Tak z ciekawości pytam - co Cię skłania do wydania na niego prawie 70 tys. ?
Opublikowano
Auto pewnie z fracuskiej ubezpieczalni dlatego ksiązki brak i pewnie drugiego kluczyka tez nie ma. Ale przebieg w ASO powinno sie dac ustalić, mnie zawsze sprawdzają nie wazne czy Francja, Hiszpania czy Włochy jeszce nie zdarzyło mi sie by nie było śladu w historii auta.
Opublikowano
Na razie nic mnnie nie skłania. Po prostu jest blisko i odpowoada mi silnik i wygląd zewnętrzny. Mam wiele wątpliwości i dlatego zwróciłem się do tak znamienitego grona :). To ppierwszy samochód, któremu się przyglądam.
Opublikowano

Witam

 

pamietaj ze są jeszcze E60 bez Mpakietu, to nie moze byc głowne krytium szukania auta,

zauwazylem ze w polsce procentowo jest wiecej bmw E60 z m pakietem niz w Niemczech, do wersji standard

bardzo dziwne zjawisko zwłaszcza ze z kraju DE kupujemy glownie te auta,

i tak handlarz kupuje rozbitą E60, polepi , pospawa przod aluminiowy , zalozy zderzaki od M pakietu i na allegro . oczywisice ludzie dzwonią i kupują takie fury, a auta dobre, serwisowane nikt nawet nie zadzwoni zapytac itp ... bo jest " slabe" bez m pakietu,

 

drogi kolego moja rada jest nastepujaca - szukaj auta z pewną historią w pelni serwisowane, a reszta to juz wyposazenie i oczywsice cena,

 

 

pozdr

Opublikowano
To nawet nie chodzi o M-Pakiet. Bardziej myślałem o ogólnym wyglądzie tj. kolorze zewnętrznym, kolorze wnętrza itd. To jedyne co można zobaczyć na zdjęciu (które też można podrasować)
Opublikowano
Jeździłem wczoraj tym samochodem i prowadzi sie nieźle. Nic nie wskazuje na poważne usterki, auto nie ściąga, skrzynia neie szarpie, przyspieszenie wgniata w fotel. Wiem że to może niewiele bo fachowiec mógłby zobaczyć o wiele więcej ale na początek nie ma dramatu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co tu można dodać jak już widziałeś i jeździłeś :roll: trzeba było od razu podjechać na zwykłą stację diagnostyczną i za parę groszy przetrzepać zawieszenie, hamulce i już byś był mądrzejszy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Niby racja. Ale moja wiedza jest szczątkowa i to że się przejechałem nnic nie znaczy. To możę być śmieszne ale Wy więcej ze zdjęć możecie powiedzieć o samochodzie niż ja widząc go bezpośrednio.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
sorry, że nudzę i wracan do tematu. Ponawiam prośbę o ocenę samochodu "ze zdjęć". Wychodzę z założenia, że Wasza weryfikacja pomoże podjąć decyzję negatywną - przed pojechaniem do serwisu. Wiem, że nikt za mnie decyzji nie podejmie co do kupna ale może na "gołe oko" widać (a ja tego nie widzę :)) że nie warto sobie głowy zawracać pomijając oczywiście wcześniej poruszane kwestie.
Opublikowano
Kolego, jeśli żałujesz na ASO to jedź chociaż na początek do zwykłej stacji kontroli pojazdów, zobacz auto pod spodem itp. i może to będzie wyznacznikiem czy poświęcić te parę stówek na ASO czy już sobie odpuscić. Nikt tu nie będzie wróżył po tych zdjęciach czy auto jest z jednego kawałka czy z trzech - na zdjęciach nie wygląda źle, VIN się zgadza i jeśli nie przeszkadza Ci że auto miało jakąś przygodę(niegroźną miejmy nadzieje) to jedź i sprawdzaj :wink:
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
sorry, że nudzę i wracan do tematu.

Zwykły przegląd przedzakupowy na stacji diagnostycznej to koszt 50 zł.

Opublikowano
Podjedź kolego do ASO, wydaj 100 zł i sprawdź chociaż, czy auto ma odnotowany jakiś przebieg. To sprawa kluczowa, bo widzisz w ogłoszeniu 70, a może mieć i 270 tys. Jeżeli będzie to liczba km dla Ciebie akceptowalna, to jak koledzy radzą podjedź choć na stację kontroli pojazdów, tam często, szczególnie przy salonach dealerskich, mają czujnik grubości lakieru. Będziesz choć na początek wiedział co i jak grubo było lakierowane. Przy okazji poznasz kondycję amortyzatorów, hamulców, układu wydechowego itp. To kolejne 100 zł. Ja podpiąłbym jeszcze auto pod komputer, aby dowiedzieć się przynajmniej czy chroni mnie poduszka czy zaślepka. No i, jak to przy aucie sprowadzanym z zagranicy, poprosiłbym właściciela o wgląd w dokumentację zagraniczną, aby sprawdzić czy Vat się gdzieś nie zawieruszył :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.