Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kuzyn ma w passacie b6 bieżnikowane 16tki firmy Goldgum, kupił je ponieważ mieszka w bardzo górzystym terenie. Na śniegu równie dobre (jak nie lepsze!) jak moje byłe michelin alpin a4 :8) (oba auta FWD) natomiast na mokrej jezdni już dużo gorsze, no i trzeba się przyzwyczaić, że są dość głośne, głośniejsze od nowych opon budżetowych typu sava barum etc, również w zakrętach nie poszaleje się, coś za coś. Do normalnego użytkowania po górzystym i ośnieżonym terenie jak najbardziej ok.
Opublikowano
Koledzy co sądzicie o oponach bieżnikowanych :?: 16'' zima

 

Kuzyn ma w passacie b6 bieżnikowane 16tki firmy Goldgum, kupił je ponieważ mieszka w bardzo górzystym terenie. Na śniegu równie dobre (jak nie lepsze!) jak moje byłe michelin alpin a4 (oba auta FWD) natomiast na mokrej jezdni już dużo gorsze, no i trzeba się przyzwyczaić, że są dość głośne, głośniejsze od nowych opon budżetowych typu sava barum etc, również w zakrętach nie poszaleje się, coś za coś. Do normalnego użytkowania po górzystym i ośnieżonym terenie jak najbardziej ok.

Opublikowano
Koledzy co sądzicie o oponach bieżnikowanych :?: 16'' zima

 

ja bym sobie odpuścił takie wynalazki jak opony bieżnikowane

jeśli nie stać Cie na nowe to kup używane, ale nie zakładaj tego co powinno trafić do recyklingu

Opublikowano
Koledzy co sądzicie o oponach bieżnikowanych :?: 16'' zima

 

ja bym sobie odpuścił takie wynalazki jak opony bieżnikowane

jeśli nie stać Cie na nowe to kup używane, ale nie zakładaj tego co powinno trafić do recyklingu

Ja nie mówię ze ja mam kupić bo u mnie na aucie już są zimówki tylko tak pytam z ciekawości a ty zaraz jak cie nie stać :?: :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja rowniez kupilem nokian wr a3 225/45 17 run flat. leza na felgach i czekaja na przelozenie. mam nadzieje ze beda sie dobrze spisywac. na necie czytajac opinie wypada lepiej niz d3. jezeli chodzi o gy ug 7+ to mialem je w e46 - slabe jak cholera. wogole nie bylem pewny zachowania samochodu. takze ja ich nie polecam.

🙃🙃

Opublikowano

Jak UG 7+ są słabe, to Kolego nie wiem, czy trafiłeś na jakiś wybrakowany egzemplarz, czy Twoje (z całym szacunkiem) umiejętności prowadzenia auta są mizerne :duh:

Ja osobiście w zimie nie jeździłem na lepszej oponie niż UG 7+ i z czystym sumieniem mogę ją polecić - zdawała egzamin wszędzie tam, gdzie inni nie dawali rady, bez względu na to, czy śnieg, czy błoto pośniegowe, czy mokra nawierzchnia.

Istnieje jeszcze opcja, że miałeś założone jakieś szerokie walce, ale to żadna opona nie zda w zimie przy RWD egzaminu :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mialem 205/55 16 i jezdzic umie ;-) pierwszy sezon byly dobre bo swieza guma. niestety juz nastepnej zimy nie bylo tak dobrze. w sumie przejezdzilem na nich 4 sezony i bieznika bylo sporo jeszcze. malo sie zuzywaly. jezeli na ubitym sniegu opona nie umie zatrzymac auta przed skrzyzowaniem tylko pod noga stuka abs a auto jedzie to chyba cos nie tak. i nie mowie tu o zawrotnych predkosciach.

🙃🙃

Opublikowano
Ja mam 16-stki UG-8 są super na śniegu i błocie pośniegowym, trochę słabiej spisują się na lodzie i ubitym śniegu. Problemów z wyważaniem nie zauważono.
Opublikowano
mialem 205/55 16 i jezdzic umie ;-) pierwszy sezon byly dobre bo swieza guma. niestety juz nastepnej zimy nie bylo tak dobrze. w sumie przejezdzilem na nich 4 sezony i bieznika bylo sporo jeszcze. malo sie zuzywaly. jezeli na ubitym sniegu opona nie umie zatrzymac auta przed skrzyzowaniem tylko pod noga stuka abs a auto jedzie to chyba cos nie tak. i nie mowie tu o zawrotnych predkosciach.

 

Kurna, to nie wiem co trafiłeś za opony, ale moje miałem 3 sezony i ABS naprawdę zareagował jedynie kilka razy, ale to w naprawdę podbramkowej sytuacji :wink:

Opublikowano

4-ry sezony na jednych zimówkach? No to odważnie lub bardzo mało jeździsz. Opona zimowa z wiekiem twardnieje, dodatkowo często środkiem wycierają się lamelki i to już wystarczy aby opona wizualnie w porządku, nie sprawdzała się już tak dobrze.

 

Chwilowo mam założone u siebie GoodYear UG7+. To już ich trzeci sezon, dlatego traktuję je teraz jako przejściówki max jeszcze tydzień (mam 3 komplety felg). Zacznie się prawdziwa zima, lądują nówki Nokian WR D3. Nie ma to jednak jak nówka sztuka. W testach czytałem, że Nokian ma problemy ze ścieralnością dlatego zwlekam z jej montażem, aby do końca sezonu jakoś dożyła.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no duzo nie jezdze rocznie okolo 16 18 tys. glownie w miescie i 2 lub 3 razy do polski. takze wystarczyly mi na 4 sezony. ale juz po pierwszym stracily duzo ze swoich wlasciwosci. teraz do e90 kupilem nokiany i tez mam nadzieje pojezdzic na nich 3 lub 4 sezony, no chyba ze bieznik znikac bedzie w oczach.

🙃🙃

Opublikowano
Mam następujący problem z przodu mam opony 225/45 a z tylu 255/40 i z przodu i z tylu chciałbym mieć te same opony oraz ten sam model opon tylko opony 255/40 są cieżko dostępne czy mogę włożyć Hmm 245/45 lub coś w tym stylu :) Z góry dzięki za szybka odpowiedz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam następujący problem z przodu mam opony 225/45 a z tylu 255/40 i z przodu i z tylu chciałbym mieć te same opony oraz ten sam model opon tylko opony 255/40 są cieżko dostępne czy mogę włożyć Hmm 245/45 lub coś w tym stylu :) Z góry dzięki za szybka odpowiedz

 

Podstawowe pytanie to jakie felgi posiadasz ? Bo Jeśli masz różne rozmiary szerokości to pewnie masz odpowiednie opony.

Opublikowano

Panie co to za rozmiary opon z czapy?Jaki masz rozmiar? Standardowo powinno byc 225/45r17 na wszystkie koła przy 17" , 225/40 przód i 255/40 tył przy 18".

Ewentualnie jeśli masz 18" i chcesz wszystkie takie same możesz założyć 235/40/18

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panie co to za rozmiary opon z czapy?Jaki masz rozmiar? Standardowo powinno byc 225/45r17 na wszystkie koła przy 17" , 225/40 przód i 255/40 tył przy 18".

Ewentualnie jeśli masz 18" i chcesz wszystkie takie same możesz założyć 235/40/18

 

Źle podpowiadasz, nie może być przód 225/40 R18 i 255/40 R18 tył bo wtedy średnica opon z tyłu będzie większa o 2,4 cm od przodu, teraz posiada prawidłowy rozmiar opon bo średnica jest zbliżona do siebie i zapewne felgi mają rozmiar 8 cali na przód i 8,5 cali na tył.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Felgi to przód 8x17 a tył 8,5x17

 

Jeśli chcesz mieć wszystkie opony te same to ewentualnie mozesz kupić 235/45 ale będą miały troszkę większą średnicę od obecnych o ok. 9 mm.

Opublikowano

podłączę się do tematu. Czy ktoś z Was ma doświadczenie z rozmiarem 225/50/17?

od profilu 45 opona różni się o 23mm czy taka opona może być założona do e91?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podłączę się do tematu. Czy ktoś z Was ma doświadczenie z rozmiarem 225/50/17?

od profilu 45 opona różni się o 23mm czy taka opona może być założona do e91?

 

Taki rozmiar jest odpowiedni dla serii 5, natomiast do trójki 225/45.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.