Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To normalna sprawa . Zaciągasz ręczny przed wyjściem z auta a jak wysiadasz to tył się podnosi i gdzieś musi popuścić .

Można to zlikwidować przez podciągnięcie ręcznego .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Jest regulacja każdy mechanik da radę jak o to poprosisz .

U mnie trzymał reczny na ostatnim ząbku i był efekt piszczenia przy wysiadaniu. Po regulacji ( przy okazji wymiany płynu hamulcowego ) trzyma na sztywno i nic nie trzeszczy :lol:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
To normalna sprawa . Zaciągasz ręczny przed wyjściem z auta a jak wysiadasz to tył się podnosi i gdzieś musi popuścić .

Można to zlikwidować przez podciągnięcie ręcznego .

Mam wrażenie, że wcześniej tego sprzypienia nie było. Słyszę je od jakiegoś miesiąca...

Spróbuję mocniej zaciągnąć hamulec, bo to może być delikatne tarcie klocków o tarcze!

Opublikowano

Wiadomo ,że to tarcze ślizgaja się na klockach i przy zaciągnietym ręcznym efekt jet na ścisło potęgowany .

Niestety nie przesmarujesz tego :wink:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Spróbuję mocniej zaciągnąć hamulec, bo to może być delikatne tarcie klocków o tarcze!

A nie masz czasem ręcznego na szczękach?

Klocki raczej nie powinny trzeć przy hamowaniu ręcznym. Przynajmniej u mnie w pre LCI.

Pozdrawiam
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Trochę późno piszę,ale co do ręcznego to klocki nie mają z nim nic wspólnego,tarcza jest w jednej całości z bębnem ręcznego hamulca,a blokują koło po zaciągnięciu go szczęki,mają one jednak zawsze lekki luz zgodnie z obrotem koła i piszczą ocierając o blaszaną osłonę lub o wspornik na którym się wspierają od strony linki(zawsze jest tam rdza).Spuść ręczny i upewnij się że nie blokuje kół i wtedy wsiądź do auta i wysiądź czy będzie piszczało,wtedy pozostają wahacze.
  • 8 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam,

 

Po zmianie kół na letnie zaczęło mi piszczeć tyle zawieszenie z prawej strony. Byłem akurat wczoraj w SKP na przeglądzie i mechanik powiedział że piszczy z wahacza poprzecznego dolnego. Co radzicie, zamawiać od razu nowe tuleje z obu stron wahacz czy tylko od strony piasty koła ? Śruby też trzeba zmieniać ?

I czy jeśli mam podnośnik poduszkowy pneumatyczny i trochę narzędzi to poradzę sobie ze zmianą sam czy muszę jechać z tym do mechanika ?

 

Dawid

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

U mnie też skrzypi zawieszenie z tyłu. Na wszystkich dziurach, nierównościach słychać z tyłu skrzypienie. Sam nie wiem co to, sprawdzałem luzy na wahaczach itp, ale luzów brak. Podczas gdy bujam autem albo podczas wsiadania czy uciskania tylnej klapy, zawsze dochodzi ten sam dźwięk - skrzypienie.

To skrzypienie wygląda mniej więcej tak:

 

Czy to również mogą być te tuleje pływające? Dodam tylko, że zauważyłem, że opadła mi osłonka od amortyzatorów (odboje od amorków są już zużyte), ale to raczej nie jest przyczyną.

Przy szybkiej jeździe skrzypienie jest mniejsze.

Opublikowano
Tuleje drążkq stabilizatora do wymiany i niepokojący dzwięk zniknie, niedroga część lecz aby wyjąć drazek stabilizatora trzeba cale sanki odkrecac i zawsze przy tym wychodza gumki do wymiany przy okazji trzeba liczyć 1.5tyś i bedzie dobrze

BMW - Bayerische Motoren Werke

Moja E91 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=313333 Dowpipe RM-Motors, Turbo Hybyrda TC-Turbo, Styling 159 Sparkling Graphite

Opublikowano
Tuleje drążkq stabilizatora do wymiany i niepokojący dzwięk zniknie, niedroga część lecz aby wyjąć drazek stabilizatora trzeba cale sanki odkrecac i zawsze przy tym wychodza gumki do wymiany przy okazji trzeba liczyć 1.5tyś i bedzie dobrze

 

1.5tys za same gumy i drążek stabilizatora?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W 99% w e9x E8x takie skrzypienie to tuleje pływające tylnego zawieszenia.

Jeżeli chcecie pozbyć się problemu tymczasowo można strzykawką nakuć tuleje i wpuścić do środka olej. Problem zniknie ale z czasem tuleja ulegnie uszkodzeniu bo będzie łapać wilgoć choć znajomy jeździ tak już rok a miał tylko sprawdzić czy to te tuleje i zaraz wymienić :twisted:

Miałem to samo w e92 i e87 to standardowa usterka.

Element nr 3

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-M47N2/2006/browse/rear_axle/rear_axle_support_wheel_suspension/

Opublikowano
Dokladnie jak kolega wyzej napisal strzykawka i olej w gume. W czerwcu bedzie 4 lata od kiedy zrobilem taki zabieg i cisza caly czas *

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.